פורסם 2011 ביוני 1114 שנים אני דווקא חושב שפורום צרכנות קצת סטה מהיעוד המקורי שלו אך משמש תפקיד חשוב מאוד ככוח השפעה על חנויות מחשבים בתחום.לא בכדי עסקים רבים רושמים נציגים לאתר כי כאן נמצא קהל היעד שלהם והאינטרס שלהם לשמור על תדמית נקייה ככל האפשר. נכון שיש פה המון דברי השמצה ( רובם נובעים מתסכול ועצבים של לקוחות) ואנשים שפונים ישירות לפורום לפני שניסו לפתור את הבעיה מול החנות אבל עם תוצאות לא מתווכחים - טירטורים וכאבי ראש נעלמים מרגע פתיחת דיון חדש.כולי תקווה שרמת השירות בארץ תשתפר בעקבות הפורום הזה ( אפילו שזה לא מהמניעים הנכונים).
פורסם 2011 ביוני 1214 שנים מחבר תגובתי אליכם ולאנשי RSM:לאדון ברוס לי:אל תבלבל בשכל. זיכוי כרטיס האשראי הוא תהליך פשוט בדיוק כמו חיוב כרטיס האשראי.ולא, לא התבלבלתי החנות היא RSM ולא KSP - ההיפך - שבחים ל-KSP מהם קניתי את האנטנה וזוכיתי בו ביום דרך האשראי בהליך פשוט וללא בעיות כלל.אני לא אתפלא אם אתה עובד ב-RSM. תתבייש.מיכאל מ-RSM שלח אליי הודעה פרטית ובה נאמר שהוא שלח אליי את הכסף במזומן בדואר.שלא יחרטט. יום יום אני בודק דואר וכלום לא מגיע. מה גם שנראה לי קצת לא אחראי לשלוח מזומן בדואר.למיכאל יש את הטלפון שלי ואת כל הפרטים. אני מצפה שיביא לסיומה של הפרשה המביכה.אני לא צריך לרדוף אחרי אדון מיכאל - הוא צריך אותי ואותנו כלקוחות מרוצים.
פורסם 2011 ביוני 1214 שנים באמת צריך להזכיר לכם?הודעות נוספות שאינן קשורות במישרין לנושא הדיון ימחקו לאלתר!Ivgi - אנא מתן את צורת ההתבטאות שלך כלפי חברי הפורום (ובכלל זה שיעור טוב לחיים).תודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.