עבור לתוכן

עיכוב בקבלת זיכוי כספי על כרטיס רשת שהוחזר.

Featured Replies

פורסם

לפני כחודש וחצי רכשתי רכיבי מחשב מהחנות RSM . בין הרכיבים היה כרטיס רשת אלחוטי.

בסופו של דבר לא הזדקקתי אליו, וחיברתי את המחשב בחיבור חוטי דרך החיבור ללוח האם.

בדיוק שבוע לאחר הרכישה החזרתי את כרטיס הרשת לחנות, וביקשתי זיכוי מלא.

המוכר בחנות ניסה לזכות אותי דרך כרטיס האשראי, אבל לטענתו הוא אינו בקיא בתהליך הזיכוי,

ושאני אזוכה תוך מספר ימים.

לאחר מספר ימים התקשרתי ודיברתי עם מיכאל, שטען שאני אזוכה במיידי.

לא זוכיתי, ולאחר כשבוע יצרתי שנית קשר עם מיכאל. הוא טען שהיתה לו בעיה עם הזיכוי, ושהוא ישלח את הכסף אליי.

מאז אני בקשר איתו על בסיס של אחת לכמה ימים, ובכל פעם הוא מבטיח שהכסף כבר נשלח, או בדרך ואין שום התקדמות בנושא.

בדיעבד, התברר לי גם מחבר שהיה לו מקרה דומה של חיוב כפול, שגם במקרה שלו לקח לו שבועות לקבל את כספו חזרה.

דרור

פורסם

ולענייננו

תהליך זיכוי בכרטיס אשראי הוא דבר לא פשוט בכלל.

מדובר בעובד שצריך להוציא כסף מהעסק ולא לכל עובד יש גישה כזו בעסק.

נכון אתה יכול לטעון את הטענה שלחייב אותך אין שום בעיה, ולזכות צריך לעבור גיהנום.

אבל אתה צריך להבין שזיכוי במיוחד שלא נעשה כמה רגעים אחרי הקניה הוא תהליך לא פשוט.

ולכן גם העובדים בעסק בדרך כלל לא בקיאים בתהליך.

צריך לעמוד על שלך ולהתאזר בסבלנות ולא לקפוץ ככה בפורום לפני שהנושא טופל עד תום.

במיוחד שלא שאמרו לך שלא מזכים אותך פשוט לא מצליחים לעשות את זה

עכשיו רק נותר לחכות לתגובת דובר בית המקדש.

נ.ב

אתה בטוח שלא החלפת שתי אותיות בכותרת?

לא החלפת R ב K ו-M ב-P?

פורסם

לא ניסית להגיע לחנות עוד פעם ולקבל החזר, בלי לחכות שישלחו לך? אולי זה לא נכון, אבל עזוב את נכון או לא נכון. אתה צריך כסף. אז לך לחנות וקח את ההחזר שלך מהם.

פורסם

בחיים לא נתקלתי ברמה כה בזויה של שירות ללקוח שביצע רכישה של אלפי שקלים בחנות.

פשוט בושה, ואני מתכנן את צעדי הבאים בעזרת המועצה לצרכנות, וגם דרך עמותת אמון הציבור.

בזיון!

בדיעבד, התברר לי גם מחבר שהיה לו מקרה דומה של חיוב כפול, שגם במקרה שלו לקח לו שבועות לקבל את כספו חזרה.

דרור

מועצה צרכנות? אמון ציבור? אני ממליץ לך על יורם שפטל הוא הוציא את דמאניוק זכאי הוא גם יחזיר לך את השבעים שקל

תגיד חבר לא נסחפת קצת?

הרי אמרו לך שיחזירו לך ומאיזו שהיא סיבה העניין מתעכב

אתה מוכן לספר לנו על איזה סכום בדיוק פתחת את הדיון?

ולמה למה אנשים שקונים מחשב באלפי שקלים חושבים שכל האלפי שקלים הלכו לחנות

עם כל הכבוד לכסף שלך זה לא שתרמת אותו לחנות ולא קיבלת משהו בתמורה

פורסם

הכי פשוט תתקשר לחברת האשראי ותכחיש את העסקה

שהם ירדפו אחרייך במקום שאתה תרדוף אחריהם

מה שאתה מציע לו לעשות זאת עבירה פלילית (שכן הוא כן ביצע את העיסקה).

פורסם

מעקב

פורסם

פשששששש אתה פוגע בקודש הקודשים של בוני המפרטים. יש לך אומץ וחוצפה.

RSM יש לה מעמד קדוש כאן ולא פשוט לחלל אותו על עיכוב קטן קטנטן פיצי פיצקלה.

תזכור מה כתוב בקשר לקודש הקודשים : " הזר הקרב יומת".

שים לב שההמלצות הן למפרט בלבד והקונה רשאי לקנות מכל מקום שמתחשק לו.

מערכת בניית המפרטים נוחה ולכן משתמשים בה.

אם אדם יבקש בניית מחשב מחנות X ספציפית הוא יקבל זאת.

כך שלצאת בהצהרות כאלה חד משמעיות זה שגוי ולא נראה טוב.

פורסם

הרבה פעמים לזיכוי באשראי לוקח כחודש להופיע בחשבון.

תתקשר לחברת האשראי ותבדוק אם יש זיכוי בדרך.

פורסם

אתם צריכים להבין שהפורום הוא לא "מדור תלונות" או גרוע מזה "מדור השמצות".

הפורום נועד לעזור ולייעץ לכם כצרכנים ולא להוות כלי ניגוח פרטי של כל אחד שלא קיבל זיכוי של 70 ש"ח בזמן לדעתו או רחמנא ליצלן מישהו שחושש שלא יחליפו לו דיסק לא-חדש-לגמרי ואפילו לא טרח להתקשר לשאול :facepalm:

נציגי החנויות כאן הם חלק חשוב ותורם בפורום שגם מהווה ערוץ תקשורת ישיר, חיובי ויעיל מולם.

אם הוא יהפוך לפורום "בואו-נשפוך-זעמנו-על-החנויות" הוא יהפוך להיות חסר ערך וקטנוני וכל התועלת בו תרד לטמיון.

שלא תבינו לא נכון - אם חנות כלשהי תגרום עוול של ממש למשתמשים פה ותתנהל באופן לא מקצועי ולא הוגן אני אהיה הראשון לתמוך בכם ולגבות אותכם גם על גבי הפורום ומעבר לו.

מצד שני, לפרסם תלונות על חנות ספציפית רק עם הצד שלכם, ללא תגובת החנות ולרוב ללא כל הפרטים זה לא הרבה יותר מהכפשה בפוטנציה, על גבול הוצאת דיבה ולא משנה מה המקרה ובאיזו חנות מדובר.

אני מזמין את פותח הדיון לפרט בדיוק את תגובת החנות ואת נציגי RSM לתת את תגובתם.

עד אז, כל תגובה חסרת ביסוס ו/או ספקולטיבית סטייל ההערות של ברוס לי (לא פעם ראשונה) לא יתקבלו בברכה. :nono:

* התוכן נערך כדי לשמר את העיקר ללא הספאם.

פורסם

פתוח הדיון, אתה מודע לזה שהם ממש לא חייבים להחזיר לך את הכסף על הפריט הזה רק כי הבנת שהוא לא יהיה בשימוש לאחר שכבר אספת את המחשב?

פורסם

אתם צריכים להבין שהפורום הוא לא "מדור תלונות" או גרוע מזה "מדור השמצות".

הפורום נועד לעזור ולייעץ לכם כצרכנים ולא להוות כלי ניגוח פרטי של כל אחד שלא קיבל זיכוי של 70 ש"ח בזמן לדעתו או רחמנא ליצלן מישהו שחושש שלא יחליפו לו דיסק לא-חדש-לגמרי ואפילו לא טרח להתקשר לשאול :facepalm:

נציגי החנויות כאן הם חלק חשוב ותורם בפורום שגם מהווה ערוץ תקשורת ישיר, חיובי ויעיל מולם.

אם הוא יהפוך לפורום "בואו-נשפוך-זעמנו-על-החנויות" הוא יהפוך להיות חסר ערך וקטנוני וכל התועלת בו תרד לטמיון.

שלא תבינו לא נכון - אם חנות כלשהי תגרום עוול של ממש למשתמשים פה ותתנהל באופן לא מקצועי ולא הוגן אני אהיה הראשון לתמוך בכם ולגבות אותכם גם על גבי הפורום ומעבר לו.

מצד שני, לפרסם תלונות על חנות ספציפית רק עם הצד שלכם, ללא תגובת החנות ולרוב ללא כל הפרטים זה לא הרבה יותר מהכפשה בפוטנציה, על גבול הוצאת דיבה ולא משנה מה המקרה ובאיזו חנות מדובר.

אני מזמין את פותח הדיון לפרט בדיוק את תגובת החנות ואת נציגי RSM לתת את תגובתם.

עד אז, כל תגובה חסרת ביסוס ו/או ספקולטיבית סטייל ההערות של ברוס לי (לא פעם ראשונה) לא יתקבלו בברכה. :nono:

* התוכן נערך כדי לשמר את העיקר ללא הספאם.

בכל הנוגע לפתיחת הדיון אתה צודק

אבל זה גובל בבריונות שאתה עורך לאחרים הודעות רק כי הם כתבו את דעתם בנוסף. ולמען האמת בעוד שאתם מנופפים ומאיימים שלא יהיו פה אנשים "מכורים" זה מאוד מרגיש שאתה בפרט (ועוד כמה משתמשים) בעלי מניעים נוספים מעבר. אני לא אומר שזה כך אני רק אומר שזה מעורר תהייה

כל טוב

פורסם

כל מי שמכיר את פועלי בפורום יודע היטב שאין לי שום קשר ו/או אינטרס ואם חלק מהמשתמשים כאן היו חושבים שניה לפני שהם משתמשים בפורום כפח זבל מילולי לא הייתי צריך לטרוח, לערוך הודעות ולשבור את הראש איך בו זמנית לשמר גם את מטרת הדיו, גם על נייטרליות הפורום ומעל הכל על האג'נדה הצרכנית שלו.

בכל מקרה, זה לא נושא הת'רד - פנה אלי בפרטי או שתפתח ת'רד נפרד בנושא.

פורסם

בכל מקרה, זה לא נושא הת'רד - פנה אלי בפרטי או שתפתח ת'רד נפרד בנושא.

ת'רד שלא יצונזר?

ת'רד שבו אפשר יהיה לשאול כל דבר?

ת'רד שבו יעלו כל החשדות ותאלץ להתמודד איתן? לא משנה מה יכתב?

או שהת'רד יהיה מוגבל וינעל מייד כשהדברים יגבלו בהוצאת דיבה לשיטתך?

פורסם

ברוס לי - אין לי כל כוונה להתדיין איתך על גבי הפורום, ודאי לא בת'רד בנושא אחר.

אני מבין שקשה לך עם זה, אבל תצטרך להתמודד עם זה.

שים לב שדבר לא צונזר ולא נמחקה/נערכה כל שאלה. לא עכשיו ולא מעולם.

מה שנמחק זה התנגחויות רגשיות לא מבוססות ואמירות כועסות ומתריסות שלא תורמות דבר.

ת'רדים שלדעתי ולשיטתי אינם אינפורמטיביים ומועילים אלא עוסקים בניגוח והשתלחות לא מבוססת ובלי לעשות אפילו את המינימום הנדרש כדי להביא לפתרון הוגן והולם - בהחלט ינעלו/יערכו במידת הצורך.

גם משתמשים שעוסקים בהתרסה חסרת טעם ובהאשמות חסרות בסיס כלפי הצוות שרובו המכריע כאן בהתנדבות מלאה יזכו ליחס דומה. אתה יורק לבאר ממנה אתה שותה ומאשים את הפורום ומנהליו בכל הזדמנות ללא כל קשר למציאות.

אם לא נאה לך אתה יותר ממוזמן לגלוש במקום אחר "נייטרלי" יותר לשיטתך.

אם יש לך משהו קונקרטי וממשי להצביע עליו, אתה יותר ממוזמן לפנות אלי בפרטי ו/או לפתוח דיון בנושא.

הודעות נוספות שאינן קשורות במישרין לנושא הדיון ימחקו לאלתר!

פורסם

ולענייננו

תהליך זיכוי בכרטיס אשראי הוא דבר לא פשוט בכלל.

דווקא זה מאוד פשוט, אני הייתי עובד בחנות, ואנחנו היינו מחזיר כסף עוד הרבה לפני שחוקקו את החוק המחייב, ואדם שרצה זיכוי כספי באשראי או במזומן הייתי נותן לו זיכוי במקום, הפרוצדורה הייתה בדיוק כמו חיוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים