Holy פורסם 2003 בדצמבר 3 Share פורסם 2003 בדצמבר 3 אין על מרדניתגם מחירים טובים וגם שירות מעולהקניתי שם 3 מחשבים ולא התאכזבתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
bilbo פורסם 2003 בדצמבר 3 Share פורסם 2003 בדצמבר 3 השביתות הם התרוץ החדש של בעלי החנויות וצריך להתאמץ כדי לברר את האמת מאחורי השקר הלבן הזה לפעמים. מיקרה שקרה: (פנדה ימך שמם) חיכיתי ל 1G זיכרון של CURSER במשך 40 יום (לאחר שחוייב האשראי) ... תרוץ החנות : הסחורה תקועה בנמל. כמה טלפונים לחניות אחרות מעלות את התמונה הבאה : היבואן אינו מביא סחורה חדשה עקב חשש להפסדים בעקבות השביתה. ז"א: אין הזמנה בכלל ! : שקרו לי במשך חודש! ברגע שהחנויות יתחילו לספר את האמת תיחסך המון עוגמת נפש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
wow פורסם 2003 בדצמבר 4 Share פורסם 2003 בדצמבר 4 איזו חנות זו הייתה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2003 בדצמבר 4 Share פורסם 2003 בדצמבר 4 השביתות הם התרוץ החדש של בעלי החנויות וצריך להתאמץ כדי לברר את האמת מאחורי השקר הלבן הזה לפעמים. מיקרה שקרה: (פנדה ימך שמם) חיכיתי ל 1G זיכרון של CURSER במשך 40 יום (לאחר שחוייב האשראי) ... תרוץ החנות : הסחורה תקועה בנמל. כמה טלפונים לחניות אחרות מעלות את התמונה הבאה : היבואן אינו מביא סחורה חדשה עקב חשש להפסדים בעקבות השביתה. ז"א: אין הזמנה בכלל ! : שקרו לי במשך חודש! ברגע שהחנויות יתחילו לספר את האמת תיחסך המון עוגמת נפש. אתה חושב שהשביתה מפריעה רק לך ולקוני החומרה? חבר שלי כבר חודש מחכה למכשיר שהוא קנה מפלאפון, ובגלל השביתה מחורבנת הזאת הוא לא מקבל כלום. שום דבר לא נכנס לארץ כמעט, פשוט זנות כיאילו הטילו עלינו סנקציות בחו"ל, אבל זה יותר גרוע, איזה שמוק עם שפם מחורבן החליט להטיל אותם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
noam_m פורסם 2003 בדצמבר 8 מחבר Share פורסם 2003 בדצמבר 8 אוקי, עוד פוסט ארוך מגיע אני חיכיתי עם הפוסט הזה עד היום כי רק היום אני יכול להכריז על העיניין כסגור. הפוסט הראשון היה בשלושים לנובמבר, יום ראשון שעבר, כבר באותו יום אלכס מ PCH יצר איתי קשר (דרך הפורום פה ואח"כ דרך ICQ), הוא לקח את השם שלי ונתן לי להסביר לו בדיוק מה המצב והבטיח לי שמחר הוא בודק את הכל. למחרת, יום שני, הוא הודיע לי שהוא דיבר עם היבואן והם אמרו לו שהם יקבלו תשובה באותו יום. כבר באותו יום הוא הסביר לי מה בדיוק הייתה הבעיה פה (ולא, זה לא היה קשור לשביתות כמו שכולם כאן חושבים, זה היה קשור ליבואן שעושה צרות בהחלפות של חלק פגום בחלק חדש, לפי מה שהבנתי). באותו יום, יום שני, התקשרו אלי מהחנות ושאלו אותי איזה לוח אם אני רוצה במקום זה שהלך, בחרתי(חברה אחרת כמובן), ואמרו לי שיעדכנו אותי. כבר למחרת, יום שלישי, התקשרו אלי מהחנות והודיעו לי שהלוח אם החדש הגיע והותקן בהצלחה על המחשב שלי, אבל הסטיק השני של הזכרון עדיין לא שם. שוב, אלכס הבטיח לי שהם בודקים את הנושא והוא יחזור אלי. זה לקח טיפה יותר זמן, וזה בסדר, כי כל עוד מישהו מטפל בבעיה אז העובדה שזה לוקח עוד כמה ימים היא לא נוראה. ביום ראשון (אתמול) התקשרו אלי ואמרו לי שעדיף לי לבחור כבר שתי זכרונות מחברה אחרת, לאחר כמה שיחות עם אלכס בקשר לאיזה זכרונות יש להם "מוכנים" הוא אמר לי שהוא מזמין כמה זכרונות חדשים מאותה חברה שהיה לי, ושאל אם אני רוצה פשוט לקחת אותם כשהם יגיעו, כמובן הסכמתי. הוא אמר לי שהזכרונות יגיעו באותו יום או למחרת. כבר באותו יום, אתמול בערב, התקשרו אלי מהחנות והודיעו לי שהמחשב עובד עם שתי סטיקים חדשים ושאפשר לבוא לקחת אותו 8) (אני מקווה שיצא לנו להגיע לרמת גן היום או מחר בשביל להביא אותו) לסיכום, כפי שכולם רואים הבעיות של הלוח אם והזכרון לא היו קשורות לשביתה, שתיהן נפתרו בזמן קצר, וכשהזמינו מוצר חדש הוא הגיע תוך יום. זה מראה שזה לא שחור ולבן השביתה הזאת, או העיצומים או מה שפרץ רוצה לקרוא להם, יש מוצרים שיש ויש מוצרים שאין, תלוי כמה לוחצים כנראה. ותודה רבה לאלכס ול PCH שפתרו את הבעיה שלי במהירות ועל הצד הטוב ביותר. כשרוצים, יכולים! ;D -נעם מ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
composite פורסם 2003 בדצמבר 8 Share פורסם 2003 בדצמבר 8 זה מפחיד אותי :-\אני עוד חושב לקנות רכיבים חשובים כלוח-אם וזכרונות מחו''ל (מהסיבה הפשוטה שבארץ זה הרבה יותר יקר).אז עכשיו אני חושב - מה יקרה עם יהיו בעיות תאימות וכאלו? למי אני אפנה? מי יחליף לי רכיבים כשאצטרך?זו תהיה פרוצדורה ענקית להחליף את הרכיבים בחו''ל! :'( קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
x-dude פורסם 2003 בדצמבר 10 Share פורסם 2003 בדצמבר 10 הנה עוד מיקרה:זכיתי במחשב במכרז,או קיי קיבלתי לוח אם לא נכון,היתקשרתי יום שישי אם אני לא טועה לאקסלנט,הבחורה אמרה שיחזרו אלי ביום ראשון שרות לקוחות.יום ראשון הגיע וחלף וכלום אז יום שני היתקשרתי שוב והפעם כן חזרו אלי,ורק לברר מה בדיוק הבעיה,אמרה לי הבחורה שבהמשך השבוע יחזרו אלי מהתמיכה או משהו כזה...היתקשרתי היום יום רביעי לברר איפה אני בדיוק עומד,אני כבר התחלתי לשלם על מחשב שלא היזמנתי\זכיתי,הבחורה אמרה שהיא מצטערת אבל היא תחזור אלי תוך 10 דקות שאני ישאיר לה את מספר הטלפון,חיכיתי 30 דקות היתקשרתי ונחשו מה? נכון,המתוקה הלכה הביתה.אם הייתי יודע מהתחלה שהמכרז הזה היה קשור בצורה כלשהי לאקסלנט,לא הייתי נכנס לשם,כבר היו לי בעיות איתם,תתרחקו מהם כמו מאש!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
biodome פורסם 2003 בדצמבר 11 Share פורסם 2003 בדצמבר 11 טוב התלונה המקורית כבר נפתרה, אין צורך לפתוח ת'רד השמצות רשמי על כל החנויות ברשת, יש מספיק כאלו.ננעל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.