פורסם 2003 בדצמבר 121 שנים מספיק עם התירוץ של שביתות.העיצומים גורמים לקצת קשיים בקבלת אישורים ממשרד התקשורת והתמ"ס. אבל מכאן ועד לא נכנסת סחורה בכלל - המרחק גדול מאוד.מנסיון שלי עם משלוחים אוויריים שנכנסים אלינו לחברה לפחות 3 פעמים בשבוע, הדברים יכולים להתעכב לעיתים שבוע, ואף שבועיים במקרה גרוע - אבל הדברים ממשיכים לזרום לאט לאט.
פורסם 2003 בדצמבר 121 שנים הההם דוקא לי הם ענו מייד, התקשרתי היום לבטל הזמנה ולא חיכיתי בכלל (אולי חוץ ממתינה אחץ וזהו..)PCH הם אחלה חבל שאתם משמיצים אותם, תבינו לחנות אין עניין להחזיק את החלקים אצלהם - להיפךהם רוצים להיפטר מהם כמה שיותר מהר, זוהי לא אשמת שיש עכשיו שביתות..וכמו שמישהו אמר פה, חכה עד שכל החרא הזה ייגמר.. או תשאלו אם יש את המוצר במלאי לפני שאתם קונים אותו.
פורסם 2003 בדצמבר 121 שנים זה סתם טימטום! לפחות שלא יתחייבו או משהו,אם הם יודעים שהם לא הולכים לספק את זה בזמן אז שלפחות יגידו.
פורסם 2003 בדצמבר 221 שנים לי נשרף לפני יותר מחודש כרטיס מסך GF4 TI ואחרי שלושה שבועות שהמוכר בחנות שקניתי לא מצא כרטיס זהה להביא לי הוא נתן לי MX זמני, לפחות זה. הוא גם מאפשר לי להוסיף כסף ולקבל R9600P שיותר פופולרי ולכן אני מקווה שיהיה יותר קל להשיג. אני סומך עליו ואני מנחש שהמצב זהה בכל הארץ, אז זה באמת בעיה אצל היבואנים.
פורסם 2003 בדצמבר 221 שנים פאשלות קורות, אין מה לעשות...בוא נגיד שאני קניתי מספר פעמיםמ PCH ותמיד הייתי מרוצה, ולא אפסיק לקנות שם בגלל ת'רדים מהסוג הזה...בעיות כאלה צריך להפנות אליהם ישירות, מכיוון שלדסקס את זה כאן לא יועיל הרבה.
פורסם 2003 בדצמבר 221 שנים Lev0 אתה הצטרכת פעם למימוש אחריות?לא קובעים אם חברה טובה שאתה קונה מחשב! אלא קובעים שאתה צריך את השירות!אני בכלל בקניית מחשב הייתה לי בעיה איתם והיא טופלה אני מקווה (עוד שבועיים אני ידע).אני לא מאמין שהם מעקבים מוצרים איזה סיבה יש להם?זאת ישראל זה לא חדש שיש כל יום שביתה. כל הזמן פוגעים באזרח ואף אחד לא עושה כלום.
פורסם 2003 בדצמבר 221 שנים למי שאמר שהצוות שם לא יעיל:היום באתי לקחת את המחשב(אחרי 30 יום המתנה ואין ספור שינויים במפרט) עכשיו סופסוף זה היה מוכן והייתה שם פקידה מתלמדת...לקח לה חצי שעה להוציא לי קבלה ולסדר את התשלום, חצי שעה!! חשבתי שאני משתגע!!!
פורסם 2003 בדצמבר 221 שנים חחחחחחח, הם גם צריכים לתחזק את המדרגות שם, אני ובנצי עלינו לדבר עם איזה איש, נראה לי המנהל סניף שם, או משהו כזה.., אז יש שם מדרגות מפחידות כאלה, תלולות, מפורקות.. ;D אז עלינו..זה היה סבר.., ושירדנו כמעט עשינו שם גילגולים.. הם חייבים למסמר את המדרגות למשטחים!, אני ובנצי דרכנו על אותה מדרגה (אני קודם), והיא כזה התרוממה מאחורה, וכמעט נפלנו, ובקשר לשירות, אני זוכר גם את הקטע שלי בפעם הראשונה שם, זה היה לפני איזה חודשיים, קניתי קתודה ו-3 גירילים למאווררים.., אז קודם כל נתחיל מכך שהוא הוציא הדפסה של ההזמנה שלי אצליהם, כי לא הזמנתי מראש.., והחלקים למזלי היו במלאי.. , אז הוא רשום באתר 3 גרילים, אבל הוא לא עשה "עדכן", אז זה היה 17 שקל ל3 גרילים.. ;D, אני לא אמרתי כלום.., הלכתי לחדר ליד - בכדי לשלם.., ואז האישה הזאתי חצי שעה מחזיקה את הדף ביד ולא מבינה מה מוזר שם, עד שהיא מפענחת שזאת טעות שזה צריך להיות 51 שקל ולא 17, אז היא מתקנת, ואז אני הולך לקבל את החלקים (בנתיים אח שלי משתגע אלי הוא חייב לחזור להביא את האוטו לאחותי, כי היא מהירה מאוד!) ואז איזה קטע, חסר גריל במלאי.., יש רק 2, אז מה עושים?, משגעים אותי שוב.., אני חוזר מקבל 17 שקל בחזרה, הולך לקחת את הדברים..(כי מקודם לא לקחתי בגלל התיקון..), ואז אומרים לי שאין אחריות על הקתודה וכדאי שאני אלך לחדר ליד שיבדקו לי שהיא עובדת.., אז לא היה לי נעים מאח שלי שהוא סופר מהיר, אז אמרתי - לא זה בסדר אני לא אבדוק, ואז אחותי מתקשרת לאח שלי, שהוא עצבני עלי ועל אחותי, שאחותי צועקת אליו בטלפון והוא צועק עליה שזאת לא אשמתו (ובצדק), והם רבים כמו מטורפים בטלפון, בסוף אחותי החליטה לקחת מונית, והלכתי לבדוק את הקתודה והיא פעלה.., בקיצור אני ואח שלי היינו צרכים לשלם לאחותי על המונית, בגלל שהשירות של PCH היה טיפשי, כי הם לא בדקו קודם את המלאי, ואחר כך הקבלה- האישה התעכבה שעות עם הדפים והכל, והיינו שם איזה שעה וחצי רק בשביל מוצר וחצי..(חצי כי זה היה חלק מהמוצרים שרציתי..). סליחה על ההודעה הארוכה.. ;D
פורסם 2003 בדצמבר 321 שנים מספיק עם התירוץ של שביתות.העיצומים גורמים לקצת קשיים בקבלת אישורים ממשרד התקשורת והתמ"ס. אבל מכאן ועד לא נכנסת סחורה בכלל - המרחק גדול מאוד.מנסיון שלי עם משלוחים אוויריים שנכנסים אלינו לחברה לפחות 3 פעמים בשבוע, הדברים יכולים להתעכב לעיתים שבוע, ואף שבועיים במקרה גרוע - אבל הדברים ממשיכים לזרום לאט לאט.משלוחים אוויריים לפעמים יוצאים אפילו יותר יקרים מהמוצר שאתה מנסה לקנות...למשל לאבא שלי נתקע בנמל משלוח של מכונות לסינגפור כבר במשך חודש...והוא לא יכול להוציא משם את המטען.אז הוא נאלץ לייצר מכונות חדשות ולשלוח במטוס, וזה עולה לו בערך פי 3 יותר מהמהמכונה עצמה(מה לעשות כבר שילמו לו)...תבין זה לא שווה להם להביא הכל בדואר אוויר.וד"א, שום משלוח לא נכנס...אין עיכובים, פשוט שום דבר לא נכנס, האונייה מגיעה לנמל, אבל את האישור אתה לא תקבל עד שנגמרת השביתה ככה שזה לא ממש משנה.
פורסם 2003 בדצמבר 321 שנים גם לי היו סיפורים עם PCH אבל בתכלס בסופו של יום הם היו אחלה - אולי היה קצת קשה ומלווה בריצות אבל הצוות שם סבבה - הטכנאים מעולים ותמיד מוכנים לעזר וזה מה שקובע הבעיה בארץ שבשום מקום אין תודעת שרות בכלל
פורסם 2003 בדצמבר 321 שנים אין כמו זיגזגאמנם יותר יקרים אבל בסופו של דבר זה משתלם.לא יצא לי פעם אחת לחכות יותר משבוע לחלק ושבוע זו הגזמה.חוצמזה, הם אנשים נחמדים ויש לי הרגשה שהם אחת החנויותהמקצועיוצ ביותר בארץ.אה!שלא לדבר על זה שיש שם את פבל!פבל לשלטון!god shave the queen!
פורסם 2003 בדצמבר 321 שנים מת לי ההארד דיסק לפני כמה חודשים, WD 6.4 גיגה, ששירת אותי כמעט 5 שנים.PCH ניראו לי דיי זולים, אז החלטתי לקנות אצלהם הארד דיסק.קניתי מקסטור, 40 גיגה, 7200rpm, 8mb cache.חיקיתי שבועיים למשלוח.מה אני מגלה כשאני פותח את החבילה?! WDC במקום מקסטור,התקשרתי אלייהם בעצבים, למחרת הגיעה ההארד דיסק הנכון, בסדר, טועים, קורה.אבל להביא למישהו מחשב עם סטיק זכרון מת? משהו מוזר פה...סטיק שאמור להיות חדש, לא מת סתם ככה, ואז אין להם עוד סטיקים במלאי? מה, הם החזיקו רק סטיק אחד בשביל נעם?לדעתי הם מנסים לשים סטיקים שכבר החזירו להם, אם עובר להם חלק, סבבה,אם לא, מזמינים חדש, מה שלוקח הרבה זמן...(זו רק השערה, אין להתייחס לזה כמידע מבוסס.)
פורסם 2003 בדצמבר 321 שנים אולי הוא הזמין סטיק מסויים שהם לא מחזיקים ממנו בכמויות...הרי ידוע שחנויות רשת יכולות להרשות לעצמן את המחירים הנמוכים יותר ע"י שמירה על מלאי נמוך, והזמנה של המוצר מהיבואן רק כאשר המוצר מוזמן לקניה..בכל מקרה, נועם, מה נסגר עם המחשב שלך? אלכס עזר בסוף?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.