פורסם 2011 במאי 3114 שנים אני פותח את הת'ראד הזה מכיוון שאני כבר אובד עצותבפבואר אורנג' הציעו לי חבילה של 1300 דק' + 1300 הודעות + 2.5gb אינטרנט ב 209 ש"ח.במקביל, בגלל מבצע שדרוג לסמארט-פון אני צריך לקבל החזר חודשי בסה"כ 25 ש"ח לחודש כלומר סה"כ החשבונית בסוף החודש צריכה לצאת 184 ש"ח.מאז כל חשבונית אני מקבל סכום אחר ובחשבון האחרון קיבלתי 349 ש"ח.כשהתקשרתי לשאול לפשר העיניין אמרו לי שלא ניתן לזכות אותי על האייפון אם לא עברתי שווי שימוש של 248 ש"ח מה שסותר את מה שהם הציעו.כשאמרתי שזה לא מה שסוכם נענתי ב "אין דבר כזה, בכל הרשתות חייבים לעבור שווי שימוש של 248 ש"ח "אני יודע שאחרי כמה שעות וכמה מנהלים יש מצב שזה יסתדר להחודש ואז חודש הבא זה יתחיל אותו סיפור מהתחלה...אני כבר אובד עצות, לדבר עם אורנג' ולחכות שיחזרו אליך שורף חצי יום לפחות אם לא יותראני אשמח אם יש לכם עצות לפיתרון
פורסם 2011 במאי 3114 שנים ראשית - לאשתי יש חבילה זהה וגם שם תמיד אמרו שהתנאי להחזר מלא על איפונרבה/SGS הוא שימוש מעל 248 ש"ח.יש מצבים בהם על החזרת מכשיר ישן תקין אתה מקבל החזר 20 ש"ח לחודש + 30 ש"ח זיכוי מ"שימור לקוחות" על חבילה שבמקור עלתה 250 ש"ח ולכן בפועל תשלם 200 ש"ח אבל עדיין תעמוד בתנאי הנדרש כי זיכויים אינם גורעים מהזכאות באופן עקרוני.לי גם קרו עמה חיובים תמוהים אבל לאחר שיחה תמיד קיבלתי זיכוי מלא בלי ויכוחים.אין לי עצבים לחכות למענה הטלפוני - אני שולח להם הודעה דרך האתר ולרוב חוזרים אלי מיוזמתם, עם כל פרטי הפניה כבר מוכנים אצלם (לרוב תוך יום-יומיים גג). פעמים רבות גם מתקשר נציג בכיר יותר לאחר כמה ימים לוודא שהכל נסגר לשביעות רצוני.עדיין מעצבן אבל סה"כ הטיפול עד היום היה בסדר גמור.
פורסם 2011 במאי 3114 שנים מחבר אני דאגתי לסכם איתם הכל מראש, הם פשוט לא מקיימים את התנאים למעשה אחרי ההחזר אני צריך לשלם 184 ש"ח
פורסם 2011 במאי 3114 שנים אני לא רואה לעיל לא חבילת גלישה 2.5G ולא התחייבות להחזר על המכשיר - תוכל לכוון אותי?
פורסם 2011 במאי 3114 שנים רושמים גם רושמים ואמורים לשלוח לך תמצית של תוכן השיחה בעיסקה טלפונית. לי שלחו במייל.תבקש שיקריאו לך את תוכן הפניה כלשונה, אבל אתה נתון בידיהם, אלא אם הקלטת את השיחה.על פניו הטענה שלהם סבירה, אלא אם תוכיח אחרת.אני מבין שקנית את המכשיר מאורנג' או בחנות פרטית במסגרת "ניתוק זיקה"?אם אתה רוצה עצה, אני מציע שתיתן כמה שיותר פרטים כי ההחזר על איפונרבה מאורנג' הוא ~110 ש"ח ולא 25 אבל גם מחייבים אותך על המכשיר אותו סכום כל חודש (סכום אפס על המכשיר). התנאי לפי האתר ולפי מה שאני ביררתי הוא אכן מעל 248 ש"ח בחודש.
פורסם 2011 במאי 3114 שנים עכשיו אתה מלחיץ אותי..סגרתי עם אורנג' היום עם הקשרי לקוחות חבילה של 1300 דקות לכל היעדים1300 סמסים2.5 ג'יגה גלישהב241 שקלים..ואמרו שעל האייפון אני לא אשלם.. (חיוב זיכוי) - העסקה התבצעה טלפונית..איך אני יכול לוודא שהם יעמדו בזה?
פורסם 2011 במאי 3114 שנים מחבר אתה שואל מישהו שלא מצליח לדאוג לזהעל כל מקרה תדאג לחוזה כמה שיותר מפורט ביד, תרשום תאריכים, מספרי אסמכתא, מספרי פנייה, שם הנציג שדיברת איתו וצוות.אני מציע לך להקליט שיחות איתם (קח בחשבון שלא ניתן להקליט שיחות עם אייפון)
פורסם 2011 ביוני 114 שנים איך אני יכול לוודא שהם יעמדו בזה?פשוט מאוד - תבקש שישלחו לך את תמצית העיסקה עם כל הפרטים למייל.
פורסם 2011 ביוני 114 שנים מחבר רושמים גם רושמים ואמורים לשלוח לך תמצית של תוכן השיחה בעיסקה טלפונית. לי שלחו במייל.תבקש שיקריאו לך את תוכן הפניה כלשונה, אבל אתה נתון בידיהם, אלא אם הקלטת את השיחה.על פניו הטענה שלהם סבירה, אלא אם תוכיח אחרת.אני מבין שקנית את המכשיר מאורנג' או בחנות פרטית במסגרת "ניתוק זיקה"?אם אתה רוצה עצה, אני מציע שתיתן כמה שיותר פרטים כי ההחזר על איפונרבה מאורנג' הוא ~110 ש"ח ולא 25 אבל גם מחייבים אותך על המכשיר אותו סכום כל חודש (סכום אפס על המכשיר). התנאי לפי האתר ולפי מה שאני ביררתי הוא אכן מעל 248 ש"ח בחודש.אני עכשיו אחרי שיחה של שעה עם מנהלת בקשרי לקוחות, הם לא מוכנים בשום פנים לשלוח לי סיכום שיחה בשום צורה, הדבר היחיד שהם מוכנים זה לתת לי מספר פנייה.בגלל שהיו לי חיובים וזיכויים שלא הגיעו ל 248 ש"ח הם טוענים שהם לא יכלו לזכות.על כל מקרה הם זיכו אותי רטרו-אקטיבית על החשבונית הקודמת וחייבו אותי על חבילת גלישה יקרה יותר בשביל שאני אגיע למינימום. עכשיו התשלום החודשים שלי יצא 198 ש"ח במקום 184 ש"ח.מה שנשאר לעשות זה לחכות ולראות שזה באמת קורא בפועל.
פורסם 2011 ביוני 114 שנים אני לא מבין למה אתה מסתבךכמעט בכל טלפון סלולרי אפשר להקליט שיחותתתקשר אליהם,תודיע לנציג בתחילת השיחה שאתה מקליט את השיחהואם אתה צודק תתבע אותם ותקבל פיצוי
פורסם 2011 ביוני 114 שנים ניתן להקליט ע"י ביצוע השיחה ברמקול והנחת מכשיר מקליט (כל mp3 המצוי בשוק) ליד. עושה יופי של עבודה.בהצלחה!
פורסם 2011 ביוני 214 שנים תוכל להתקשר בחינם מכל טלפון בארץ (כולל נייד) ל: 1-800-054-054 ולהגיע לשירות הלקוחות. כמו-כן תוכל לעשות שיחה ל-*054 מכל קו אורנג' ולהגיע לשירות הלקוחות. לא חסרים פתרונות בלי לנסות משהו יצירתי מידי .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.