התוכניות הכי מיותרות בטלוויזיה - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התוכניות הכי מיותרות בטלוויזיה


YTZ

Recommended Posts

יש כל כך הרבה תוכניות שפשוט לא ברור מי מימן אותן ולמה הן משודרות (או היו משודרות), והאם לא שמים לב למדד הרייטינג שחווה ירידה חדה בכל פעם שאותה תוכנית מגיעה, אני אתחיל בכמה:

ספרי לילה - אין צורך להרחיב

הבובלילים - ברצינות.......

אבי ביטר חי בסרט - איך נותנים לגזען שמן ומטומטם זמן שידור? כל התוכניות הוא מברבר ומתלונן על דיכוי המזרחים כשהוא בעצמו מעיר הערות גזעניות כלפי כל אחד שלא בטעם שלו.

קאמבק - לא מצחיק, רדוד ונסיון עלוב ביותר להחיות את "הרצועה", ברגע שהורידו את ביפ חשבתי שנפטרנו מכל האידיוטים שמעיזים להציע תוכנית מטומטמת חסרת משמעות ולא מצחיקה. היה עדיף שהיו משדרים במקום זה שידורים חוזרים של חברים וסיינפלד (ברצינות, אני מעדיף לצפות באותם פרקים בלופ מאשר להעביר לביפ ולראות את הפרצוף הזקן והעייף של אורי גוטליב עם הצחוק המזוייף שלו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כל התוכניות של (זה כולל גם את ערוץ 6 החדש וכל מה שיהיה בעתיד ב MTV ישראל).

גם קשת הוציאו הרבה זבל בזמן האחרון (ארץ נהדרת, האח הגדול, מאסטר שף וכו') אבל בכל זאת יש להם ליין טוב בהרבה עם סדרות שאנשים באמת רוצים ליראות (רמזור למשל) ותוכניות של ארז טל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האיש הכי מטומטם בעולם - כזה זבל, עוד לא יצא לי לראות. לא ברור לי, איך היא משודרת בכלל...

http://www.mako.co.il/mako-vod-bip/metumtam-s1

"טלוויזיה במיטבה". גם זבל טהור.

התופעה הזו לא קורית רק בטלוויזיה. גם בקולנוע, לאנשים אין ביקורת עצמית והם משחררים בלי לחשוב...

סיינפלד - אדיר.

לדעתי האישית התוכנית "חברים" מטומטמת ברמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע ב"קאמבק" הוא לא שזה סתם לא מצחיק- תסתכלו שניה על הפורמט ועל הרעיון, מי חשב מראש שיש לזה בכל קמצוץ של סיכוי להיות מצחיק?

בכלליות, כמעט בכל הפקה של ביפ מאז "החטא ועונשו" ו "לגעת באוכל" יצא משהו לא מצחיק בעליל, וכל תכנית שניתנה ל"כוכב בגרוש" שעלה מאיזו תכנית ריאלטי או משהו (הבובלילים ודוגמאות דומות)

לא הכי מפגר אבל כן הכי מיותר בטלויזיה- תכניות פרשנות לתכניות ריאלטי.

את האח הגדול גם ככה נאלצנו לסבול, אז למישהו עלה רעיון גאוני- "בואו נבזבז עוד זמן מסך!"

וככה נוצרה "האחות הקטנה". הלוואי וזה היה הכל, אבל קיבלנו גם את "מהדורת השבט" (לא להתבלבל עם זו של לאטמה, שכן מצחיקה) ו "חדר הלבשה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בביפ עוד מידי פעם היה מה ליראות, בקומדי סנטרל זה פשוט נוראי. לרשת אין אנשים מצחיקים, מה שכן מצחיק שם זה שידורים חוזרים וגם זה היה עדיף את אלה של ביפ.

כל הנזק הזה הוא כי HOT ורשת בבעלות חלקית של אותה חברה ומנסות להלחם בקשת (הבעלים של ביפ, ערוץ 24 ועוד כמה). כמה שקשת ירדו נמוך כל מה שהוט וקשת הכניסו במקום הצליח להיות יותר גרוע, ל MTV אין זכות קיום והיה עדיף את מה שהיה קודם באנגלית, קומדי סנטרל ערוץ עצוב, הליין שלהם בערוץ 2 נוראי. כל מה שהם עושים זה לגרום לקשת לישר קו ולהוריד רמה כי חבל על הכסף :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התוכנית הכי מיותרת בטלוויזיה בלי שום ספק זה וייפאוט... פשוט לא יאמן כמה זמן מסך יש לתוכנית כל כך מטופשת... גאון מי שהמציא תוכנית שההשקעה בה היא כל כך אפסית ובכל זאת משודרת חצי מהיום ביס..

ולאלה שמתלוננים על קומדי סנטרל, תגידו תודה, יש לכם את קונאן.. רק זה סיבה מספיק טובה לשלם להוט 300 שקל בחודש.. חבל שאני ביס...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קונאן משודר בשעות כל כך דפוקות שלא ניראה לי שמישהו רואה את זה, חוץ מזה כמו בכל התוכניות מהסוג הזה הם באיחור של כמה תוכניות אז חצי מהתוכן שם קשור לדברים משבוע שעבר ופוגע בהומור שמתאים לרגע. חוץ מזה שהתוכנית החדשה שלו גם לא מדהימה במיוחד, חלק מהדברים הטובים שהיו בקודמת לא חזרו ובמקומם אתה פשוט רואה אותו יורד על WB ו TBS (היה נחמד בהתחלה אבל כמה אפשר לצחוק על זה שאתה משודר ב BASIC CABLE?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרצועה היתה מצחיקה לפעמים, קאמבאק לא. מהדורה מוגבלת היתה גאונית, לילה בכיף היתה חביבה, העונה השניה לא ממש. סיינפלד אף פעם לא היתה מצחיקה. מחברים נמאס כבר. שישדרו אמריקאן דאד, פיוצורמה, TBBT, Weeds לא חסר, אבל לא הם משדרים בעיקר זבל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מסכים לגבי מהדורה מוגבלת ולילה בכיף

המהדורה היתה נסיון אמיץ להביא משהו חדש וכל הכבוד להם - אבל לא - הם היו חייבים לדחוף את זה הלאה ולהוציא תוכנית שטוית מאולצת ולא מצחיקה - אחרי הכל, רבע מהבדיחות שלהם זה שאף אחד לא צופה בהם והם לא מצחיקים (כל בדרן יודע שברגע שהוא מגיע למדרגה של לצחוק על זה שאתה לא מצחיק מעבר לזה זה כבר מוות).

בסיינפלד ההומור מתוחכם באופן אבסורדי, מה שמאוד נחמד בתוכנית, השחקנים לא משחקים את עצמם טיפשים (ראה חברים) וההומור ברמה גבוהה מאוד, כנ"ל "תרגיע" (מאת אותו יוצר גאון)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיינפלד לעיתים מאוד רחוקות היה מצחיק, סיינפלד פשוט שחקן גרוע. הוא לא מסוגל להגיד שום דבר בלי לחייך. תרגיע, לא רק שהיא לא מצחיקה, היא פשוט תוכנית באז-קיל. ומהדורה מוגבלת היתה גאונית, זה שאתה לא מבין את הגאוניות בה זה כבר משהו אחר. לא כל הומור חייב להיות מתוחכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...