חוסר במכשירי SGS, האם כדאי לקחת Defy? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוסר במכשירי SGS, האם כדאי לקחת Defy?


etz

Recommended Posts

אהלן חברים, הייתי השבוע אצל חברת הסלולר שלי וקיבלתי מהם הצעה טוב למדי שבה אני גם יכול לקחת כל מכשיר שארצה. כמובן שהנציג התפלא שלא רציתי והתעקשתי על . לצערי, אין להם אותו כרגע במלאי והצפי הוא שיהיה רק בשבוע הבא או אפילו רק יותר מאוחר. העניין? לא בטוח שהנציג יוכל לתת לי את אותו דיל החל משבוע הבא, אני יודע שזה משהו שהם תמיד אומרים, אבל במקרה הזה זה כנראה גם תקף למדי כי הוא באמת בא לקראתי בתנאים שלה. ניתנה לי האפשרות לקחת את מוטורולה Defy שאומנם על הנייר נראה מכשיר די טוב (ואני בכלל לא מתייחס לעניין העמידות שלו לכאורה) אך מכיוון שאין לי שום היכרות איתו אני מאוד מהסס עליו. לא מכיר אף-אחד בעל המכשיר הזה ולכן פה זה נראה כמו מקום טוב לשאול.

איך החומרה שלו לעומת גלקסי? לפי מיטב הבנתי ההבדל הגדול ביניהם הוא חוסר GPU בדיפיי, עד כמה זה יכול לבוא לידי ביטוי אם אני מתכנן (כמובן) לשים כמה משחקים על המכשיר? מעבר לכך ההבדלים שאני מסוגל להבחין ביניהם מנתונים יבשים הם דברים גודל המסך (ההבדל לא משנה מבחינתי), זיכרון פנימי והמצלמה.

כמו שאמרתי, מבחינת תוכנית כנראה שיהיה עדיף לי לחתום עליה עד יום חמישי כולל, אמנם אני כולי תקווה שיגיע איזה עד אז, אבל למקרה שלא ואני אחליט שאני לא מוכן להסתכן על התוכנית - האם ניתן לקחת דיפיי בראש שקט יחסית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-defy הוא מכשיר מיושן, קצת חלש חומרתית ועם מערכת הפעלה ישנה.

ביקורת עליו אתה יכול לקרוא פה: http://www.gsmarena.com/motorola_defy-review-546.php

הוא היה יכול להיות אופציה מעניינת.... אם הוא היה מגיע לארץ לפני שנה. לא היום.

היום ,אני לא רואה סיבה לקנות אותו ולא מכשירים מתקדמים יותר. אלא אם ממש חשוב לך הקטע של ה"עמידות", וכתבת שלא.

אפשר לדעת מה התוכנית שאתה כלכך מפחד ש"תברח" לך אם לא "תחתום" (תחתום על מה?) עליה עד יום חמישי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...