פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים שלום רב.. !ברצוני להתריע בפני חברי הפורום היקרים על מקרה שלי עם חברת KSP . אומנם החברה נותנת מחירים נמוכים .. אך אחריות על החלקים לא לקוחה בחשבון . להלן הסיפור:לפני כשבוע רכשתי מחשב AMD 2400+ , אני הרכבתי את המחשב בעצמי , יש לי ידע ונסיון רב בכדי להתקין בעצמי. בכל אופן הגעתי הביתה התקנתי את הלוח וכל החלקים הנלווים , המחשב עבד ועלה באופן תקין , אך קשר רציתי להתקין ווינדוז XP נתקלתי בבעיה , המחשב תוקע את עצמו בכל פעם בהתקנה , חשבתי אולי זה איזשהו חלק החלפתי הכל מחלקים של חברים שעובדים ונתקלתי באותה הבעיה..החלפתי הכל חוץ מהמעבד...אמרתי לעצמי אין מנוס חייבים ללכת לחברה , הלכתי לחברה סיפרתי על הבעיה קודם כל הם אמרו לי אין בעיה עם החלק לא תקין נחליף , בגלל שאני התקנתי את המחשב אז הם רוצים רק את החלק , נתתי להם את החלק אמרתי להם תבדקו , הבחור בא לבדוק וראה שעל המעבד יש את המדבקה שהוא שם והיא קצת שחומה בגלל חום המעבד הגבוהה , אז הטכנאי הטיפש אמר לי " המעבד שרוף " אין החלפה , אמרתי לו קודם כל הוא לא שרוף כי הוא עובד פיקס עם ווינדוז 98 ושנית עם הוא שרוף אז תחליף בשביל זה יש אחריות , הוא אמר לי שלא.. ניגשתי לאחראי בשם יעקוב , פניתי עליו והוא התחיל להגיד לי כל מני חוקים של האחריות שאינם כלולים כלל בחוזה של החברה והדף שקיבלתי .. גם לפי החוזה אני אמור לראות איזשהו דף שאומר שאין אחריות על מעבד עם מדבקה שחומה או משהו כזה דף שמעולם לא ראיתי . בכל אופןעצה ! - KSP אולי זולים אבל זה בגלל שאין אחריות !והסיפור שלי איתם רק החל אני הולך לתבוע אותם!מחכה לתגובותעריכה :אני לא מוכן להשמצות כאלה בפורום .
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים אני הלכתי עם חבר הוא רצה לקנות מחשבדבר ראשון הוא קנה מארז ב יותר מ700 שקל וזה בא בלי ספק כח!!! או קיי מילאדבר שני שאלתי שם האם הם בודקים את המחשב שהכל עובד לפני שמוציאים לו אותו,הם אמרו שלא!! ולמה? כי הוא לא הזמין דיסק קשיח!!אידיוטים.ומה קרה אתם שואלים? הכל עובד חוץ מנורת הדיסק הקשיח שאמורה להידלק ולהתחבות מתי שהדיסק הקשיח עובד,הכבל מהנורה יושב בסדר גמור על לוח האם אז הדבר היחידי לדעתי הוא שהכבלים ניתקו מהלד או שלא מחוברים טוב,אכשיו כבחור שאין לו רכב הוא צריך להיסחב עם המארז הזה ששוקל טונה בחזרה ל KSP !!גם איזה שאלות המוכר שואל אותו!! חבר שלי רצה מארז עם חלון שקוף המוכר אמר שיש,ואחר כך אמר שאין,אז החבר שלי אמר לו "אבל לפני כמה דקות אמרת שיש" אז המוכר מתחיל לשאול אותו "למה אתה צריך חלון?" וממשיך להתעקש ולשאול את השאלה הזאת!! חוצפה!!!עצה אישית:עדיף לשלם קצת יותר ולקבל יחס ושירות יותר טובים.
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים ידוע שהשירות שלהם בקנטים, לא צריך להמשיך ולפתוח ת'ראדים כדי להוכיח את זה.
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים זה בסדר , אני מחכה כבר שלושה שבועות לזיכרונות וכרטיס מסך מפנדס . מה הקשר? אף אחד פה לא דיבר על פנדס או חברה אחרת... תתקשר ותשאל מה קורה עם החלקים
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים תסתכלו.. לקנות חלק בודד משם.. אני הזמנתי לוח וזיכרונות.. הלוח נשרף והחלף. ללא שום בעיה..אבל מחשב שלם.. לעולם לא..בכל מקרה...אני אומר שכדאי להשקיע עוד טיפה ממון ולהשקיע בחנות שנותנת שירות איכותי
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים תמיד אני רואה איך אנשים קונים חלקים בזול מחנות כלשהי אבל כשצריך לממש אחריות החנות עושה המון בעיות. תשקיעו קצת יותר כסף ותקנו במקום שלא יעשה בעיות עם האחריות (לא רק במחשבים אלא בכל דבר בחיים)
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים אני לא יודע מה איתכם אבל אני קניתי שם מחשב שלם ( חלקים ) עם הרכבה שלהם למרות שאני יודע להרכיב.. ידוע שהם לא אוהבים את הקטע של הרכבה עצמית ( כל חברה והשטויות שלה.. ) אבל שווה להוסיף את ה 150 -200 שקל על הרכבה שלהם ( זה גם ככה יוצא זול יותר מחנויות אחרות ) ואז על כל בעייה אין וויכוחים ושטויות .. דווקא התרשמתי לטובה מהשירות שלהם בקשר לבעיות חומרה. הם מחליפים מהר מאוד ובדרך כלל במקום מה שלא עושות כל החברות. לדוגמא - קניתי שם לפני כמה חודשים רדיאון 9500 פרו . אחרי חודשיים עבודה הוא התחמם כנראה יותר מדי ונשרף. באותו היום נתנו לי זיכוי מלא ואפשרו לי לקחת כרטיס באותו הסכום שקניתי ! לא זה שהיה באותו יום במחירון. והוא היה זול יותר... לקחתי NVIDIA 5600 ULTRA כרטיס סביר אבל לא אהבתי את הביצועים והתמונה שלו לעומת הרדיאון 9500 פרו. באתי אחרי כמה ימים אמרתי להם שאני לא אוהב את הכרטיס - הוא היה תקין לגמרי ! ובכל זאת אמרו לי אין בעייה.. כך משהו אחר מה שבא לך.. נדהמתי מהיחס והשירות יחסית למה ששמעתי מהם לפני זה. בכל מקרה הוספתי איזה 400 שקל ולקחתי 9800NP של SAPPHIRE . עד היום טפו טפו טפו.. אני מרוצה מאוד. עוד סיפור שקרה לי לפני כמה ימים .. המחשב עשה לי בעיות בהדלקה. הכוונה כל עוד לא כיביתי אותו הוא עבד בסדר אבל איך שכיביתי אותו למחרת או אחרי כמה שעות הוא לא היה עובר את הקטע של הציפצוף של הביוס. פשוט נתקע ומת . לא היה ברירה אחרי כל הבדיקות שעשיתי בבית - מגעים - זיכרונות - ספק כח וכו' כלום לא עזר והלכתי אליהם. הבחור במעבדה בדק אותו כמה דקות והגיע למסקנה שמתבררת כנכונה שהמאוורר שלי ( INTEL מקורי ) עשה בעיות. הוא היה תקין אבל הוא אמר לי שמדי פעם קורה שהמאוורר וההיטסינק עושים בעיות בקירור או משהו. לא משנה.. הוא הלך והביא ללא כל חיוב מאוורר של SPIRE החדש ביותר שלהם ל INTEL שעולה 80 שקל לעומת ה INTEL שעולה איזה 40 . שם משחה תרמית , ניקה את המעבד עד שיצא ממנו ריח של חדש פשוט השקיע כאילו זה מעבד שלו.. ועכשיו אין שום בעיות והכל סבבה.. מקווה שלא שיעממתי אותכם.. ביי
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים זה בסדר , אני מחכה כבר שלושה שבועות לזיכרונות וכרטיס מסך מפנדס . כל כך מאט? אני מחכה כבר מעל חודש לספק מ- pch ...
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים אחי הקניבל אפשר לדעת לאיזה כרטיס מסך אתה מחכה? Hercules 9800SE AIW . אני מחכה לו בגלל הבדיקה ( אני מחכה גם לסטיק אחד של Black Level II 3500 ... ) idodos - מוזר , אני דווקא הזמנתי 4 פעמים מ PCH , וכל הפעמים עברו חלק . כל המוצרים סופקו אחרי 3-4 ימים , וקיבלתי בדיוק מה שרציתי . רק בפעם אחת הייתה בעיה - קיבלתי מארז לבן במקום שחור ( Compucase Hec ) , בהזמנה שעשיתי לפני יומיים . אחרי שגילתי את זה , דיברתי איתם , והם אמרו שהם ישלחו שליח שיביא לי את המארז השחור , ויקח את הלבן ( השליח על חשבונם כמובן .. ) .
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים זה יש להם במלאי אז הם שולחים מהר... אבל מה שאין להם במלאי כמו ספקי כוח של TT לוקח איזה חודש עד שהם מביאים....עכשיו לסיפור שלי , ביום רביעי הלכתי לKSP בגעש וקניתי AXP 2400+ עם EPOX 8rda3 נתנו לי 8rda3I עם ציפסט טיפה יותר טוב ועם יכולות אוברקלוקינג וכרטיס קול יותר טוב , הבעיה היחידה שלי הייתה זה שלא קיבלתי את הזיכרון שביקשתי , הרכבתי לבד ואחרי זה בCPUZ אני רואה שכתוב שיש לי זיכרון של XEROX... אבל המוכר אמר לי INFINEON , בכל זאת התקשרתי אליהם והם אמרו לי לבוא והם יבדקו את העניין ואם אכן אני צודק אני יקבל INFINEON , הם אפילו אומרים שהם לא מספקים סחורה של XEROX... ועל הזיכרון כתובס רק 256MB 3200 DDR.... אז לא יכולתי לדעת , גם הציפים חסרי שם , חוץ מזה המחשב עובד מעולה... והלוח סוס! רק המעבד דיי חם...
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים ksp ופנדס , יש להם מכנה משותף , שניים לא יודיעם לתת יחס ללקוחות , שניהם מבולבלים ,זול, לא אמיןנוע,זיגזג: שרות מעולה , קצת יותר יקר, 2% +-, אמיןPCH התחילו ברגל ימין, היחס של איש אחד בלבד מצויין (רק חבל שהוא תפוס כול הזמן! ), מדרדרים ,זקוק לשיפץ כללי, זול ,אמין
פורסם 2003 בנובמבר 2822 שנים רגע,אני הולף לקנות מהם מסך של iihama 454(או איך שקוראים לזה)שווה לקנות מהם? יש להם את המחיר הכי זול ושמתי לב שיש להם קשר מהיבואן...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.