עבור לתוכן

לרוע המזל, דיסק קשיח מתפגר דווקא כשסקייפיסי פושטת רגל...

Featured Replies

פורסם

אז כן, הכותרת אומרת הכל.

דיסק קשיח שקניתי מסקייפיסי לפני שנה מתחיל להראות סימני גסיסה. עכשיו הבנתי שבעיקרון חנויות אחרות התנדבו לעזור ללקוחות במצב שלי לאחר שסקייפיסי פשטה רגל, לאן הכי מומלץ לי לפנות? אני אישית מעדיף יותר לנסות לעשות את זה מול היבואן עצמו (מי הוא?).

תודה על כל עזרה שתגיע.

עריכה- מדובר בקשיח של סמסונג, ה-103SJ.

פורסם
  • מחבר

אני אנסה לפנות אליו באופן עצמאי, מי היבואן?

מדובר בדיסק של סמסונג.

פורסם

אני יודע שאצלי פניה אישית אל יבואן ווסטרן דיגיטל הובילה להמתנה ארוכה ומייגעת של 3 חודשים, אך גם בהחלפה מדיסק 250GB לדיסק 320GB כחול חדש.

אם אני לא טועה קבוצת חיון הוא היבואן הרשמי לדיסקים קשיחים סמסונג בישראל.

http://www.mllsoft.co.il/

פורסם
  • מחבר

אני מבין, תודה לכם. :)

פורסם

אם היבואן בארץ לא עוזר, פעם אחת אפילו שלחתי דיסק קשיח לחו"ל, וקיבלתי חזרה חדש. כמובן ששילמתי מכס לפי החוקים הדפוקים של מדינת ישראל, אבל בסך הכל היה שווה את זה.

פורסם

שלום לך

כפי שכתבתי בנושא החלפות של SKYPC בפעמים הקודמות, אני אשמח לעזור לך בהתנהלות מול חיון , והחלפה מולם

צור עימי קשר במייל michael@rsm.co.il

ואשמח לעזור לך

מיכאל

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים