פורסם 2011 במאי 814 שנים אז כן, הכותרת אומרת הכל.דיסק קשיח שקניתי מסקייפיסי לפני שנה מתחיל להראות סימני גסיסה. עכשיו הבנתי שבעיקרון חנויות אחרות התנדבו לעזור ללקוחות במצב שלי לאחר שסקייפיסי פשטה רגל, לאן הכי מומלץ לי לפנות? אני אישית מעדיף יותר לנסות לעשות את זה מול היבואן עצמו (מי הוא?).תודה על כל עזרה שתגיע.עריכה- מדובר בקשיח של סמסונג, ה-103SJ.
פורסם 2011 במאי 814 שנים אני יודע שאצלי פניה אישית אל יבואן ווסטרן דיגיטל הובילה להמתנה ארוכה ומייגעת של 3 חודשים, אך גם בהחלפה מדיסק 250GB לדיסק 320GB כחול חדש.אם אני לא טועה קבוצת חיון הוא היבואן הרשמי לדיסקים קשיחים סמסונג בישראל.http://www.mllsoft.co.il/
פורסם 2011 במאי 814 שנים אם היבואן בארץ לא עוזר, פעם אחת אפילו שלחתי דיסק קשיח לחו"ל, וקיבלתי חזרה חדש. כמובן ששילמתי מכס לפי החוקים הדפוקים של מדינת ישראל, אבל בסך הכל היה שווה את זה.
פורסם 2011 במאי 814 שנים שלום לךכפי שכתבתי בנושא החלפות של SKYPC בפעמים הקודמות, אני אשמח לעזור לך בהתנהלות מול חיון , והחלפה מולםצור עימי קשר במייל michael@rsm.co.ilואשמח לעזור לךמיכאל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.