עבור לתוכן

‏Dell Inspiron N5110

Featured Replies

פורסם

בתחילת החודש כתבתי את ההודעה הזאת: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=495998.0

חיכיתי שיצא דגם Sandy Bridge, הצרכים שלי נשארו אותם צרכים מההודעה הקודמת ורציתי לדעת מה דעתכם על ‏Dell Inspiron N5110 שכולל את המפרט הבא:

CPU‎: ‎Intel® Core i5 2410M Processor, 2.3GHz, 3MB Cache,1066MHz FSB‎

Memory:‎ ‎4GB DDR3 1333Mhz (1 x 4096 MB), Up to 8 GB‎

HD‎: ‎640GB (5400 Rpm)‎

Display:‎ ‎15.6'' High Definition (1366X768) WLED‎

GPU:‎ ‎1 GB nVidia GeForce GT 525M‎

Wireless‎: ‎802.11b/g/n‎

Bluetooth‎: ‎Yes‎

External Ports:

‎ ‎2 x USB 3.0‎

‎ 1 x USB 2.0‎

‎ 1 x USB 2.0 with E-SATA & Power Share ‎

‎ HDMI v1.4 Port‎

‎ VGA Port‎

‎ Integrated network connector 10/100‎

‎ LAN (RJ45)‎

‎ AC adapter connector‎

‎ Audio jacks (1-line out, 1 Mic-in)‎

Card Reader‎: ‎8-in-1 Media Card Reader‎

‎Weight‎: ‎Starting weight of 5.39 lbs (2.44 kg)‎

Power Supply‎: ‎Inspiron 90W AC Adapter ‎

Battery‎: ‎6-cell 48W/HR LI-ION‎

3 שנות אחריות

פורסם

לפי דעתי מחשב לפנים!

השאלה היא מה התקציב שלך ומה הדרישות שלך?

פורסם
  • מחבר

מחשב "מולטימדיה" - סרטים ואיטנרנט, שיענה על ההגדרות:

1. בתקציב 3000 - 5000

2. Win 7

3. תומך Bluetooth

4. מעל 15 אינץ' לפחות.

5. שיהיה לו כונן.

חיכתי לS.B. ובחרתי דגם עם כרטיס Nvidia כדי שאני אוכל אולי להריץ קצת משחקים ושהוא ימשיך איתי לפחות ל3 שנים הקרובות בכיף.

פורסם

שמע,הדבר היחידי שאני לא מבין בו זה כרטיסי מסך...תצטרך לחכות פה למישהו אחר.

חוץ מזה המחשב נראה לי מעולה - יש בו הכל מכל מה שצריך, שזה גם כולל אחריות ל-3 שנים!

באייבורי יש אותו ב-4200.

מן הסתם לפי התקציב שלך אפשר לקנות מחשב יותר טוב...אבל רק צריך לחפש :-/

פורסם
  • מחבר

אני לא מחפש לנצל את התקציב שלי עד תום. בכל אופן האם אני באמת לא ארגיש הבדל בין ‎Intel HD Graphics 3000‎ לבין nVidia GeForce GT 525M‎? (בעיקר בסרטים)

פורסם

לא תרגיש הבדל בכלל.

אם ללכת על "מינימום" אז יש לך את זה: http://www.ivory.co.il/Product.asp?productid=7104

כ.מסך מובנה ‎Intel HD Graphics 3000‎, מעבד I5 חדש SB, החיסרון הוא 1 שנה אחריות.

סביב 3500-3600 יש מערכות עם 3 שנות אחריות וב-3800-4000 ניתן כבר לקחת עם כ.מסך חיצוני חזק משמעותית.

פורסם

לא תרגיש הבדל בכלל.

אם ללכת על "מינימום" אז יש לך את זה: http://www.ivory.co.il/Product.asp?productid=7104

כ.מסך מובנה ‎Intel HD Graphics 3000‎, מעבד I5 חדש SB, החיסרון הוא 1 שנה אחריות.

סביב 3500-3600 יש מערכות עם 3 שנות אחריות וב-3800-4000 ניתן כבר לקחת עם כ.מסך חיצוני חזק משמעותית.

מחזק!!

פורסם
  • מחבר

אחלה תודה! עוד שאלה קטנה..

עדיף לי להישאר עם מעבד: ‎Intel Core i5 2410M Processor, 2.3GHz, 3MB Cache,1066MHz FSB‎

או שאפשר גם להסתפק בדגם עם מעבד: ‎Intel Core i3 2310M Processor, 2.1GHz, 3MB Cache,1066MHz FSB‎

?

פורסם

לצרכים הבסיסיים שלך אפשר I3 בקלות, אבל אם הפרש המחירים לא גדול אז כדאי כבר לקחת I5 שגם "יסחוב" טיפה יותר בשימושים עתידיים שיתכן ויהיו.

בין אילו דגמים אתה מתלבט כרגע?

פורסם
  • מחבר

אני בכל זאת יעדיף את הDell ולא את הLenovo שהצעת בגלל USB 3.0 אחריות ועוד כמה דברים קטנים. אז ההתלבטות כרגע היא בין אותו דגם רק עם מפרט שונה. נראה לי שהחלטתי ואני אלך על הדגם עם הi5.

http://ksp.co.il/hmain.php?uin=12534

מה דעתכם לגבי המחיר?

פורסם

המחיר קצת יקר.

אתה יכול לרכוש אותו כאן ב-3,420 ש"ח

http://www.notebookclub.co.il/zoom.php?&item_id=486

(יש צורך להוריד את עלות מערכת ההפעלה מהמפרט)

אם בא לך לקחת מחשב עמיד יותר, עסקי, מסך מט 14", משקל קל יותר, מקלדת מוארת (נוח לשימוש בצורה מדהימה בחושך מול המחשב) וגם מגיע עם כרטיס מסך חזק יותר מה-GT525 שמגיע עם הדל 5110 יש לך את האופציה הבאה:

http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-vostro-3450-a2410m.htm

אולי בגלל השימוש שלך הוא סרטים אז עדיף מסך מבריק אבל לדעתי שום דבר לא משתווה לשימוש עם מסך מט בכל מיני תנאים, במיוחד בחוץ/בכיתה.

  • 1 שנה מאוחר יותר...
פורסם

מה קורה חברים? לא יודע מה איתכם אבל חשבתי אולי לחדד קצת את נושא שירות " טכנאי עד הבית" אותו מציעה חברת Dell פה בארץ.

הייתי מנסה לקצר אבל אעדיף להעביר לכם את כל התכתבויותיי מהראשונה לאחרונה עם חברת Dell על מנת שתוכלו לקבל תמונת מצב מלאה על חוויתי איתם.

אינופרמציה מעטה תהיה חסרה מקריאת התכבותי החד צדדית איתם אך לצערי לא קיבלתי כל תשובה כתובה גם לא מחברת ניופאן או אופיס דיפו שגם אליהם נשלחה ההתכבות במטרה למצוא פתרון יעיל.

על מנת לחסוך בשטח העמ' ולהישאר ענייני כמה שיותר כן אצמצם את שורות מסויימות וכמובן את פרטי האישיים אך אני בטוח כי התמונה הכללית תועבר היטב.

פניה ראשונית ממוענת לשירות לקוחות ניופאן:

"Dell/ניופאן שלום,

היום, בתאריך 25/5/12 קניתי לפטופ דגם Inspiron N5110 (מצ"ב קבלה לפרטים ואימות) מסניף אופיס דיפו המקומי (כפר-סבא). לאחר כחצי שעת עבודה ראשונה על הנייד הבחנתי כי כל חלקה העליון השמאלי של המקלדת רופף מאוד ביחס לשאר. כל הקשה על אחד מהכפתורים באיזור משמיע צליל של הפאנל עצמו ככל הנראה המקבע את הלחצנים במקומם. התחושה לא נעימה ונותנת הרגשה של מקלדת זולה, לא מסוג החומר/איכות הרכבה של מקלדת הנושאת את שמה הידוע של Dell.

כמובן שמאוד התאכזבתי מהעניין ומרגיש אותו באופן בולט תוך כדי כתיבת מילים אלו.

אבקש התיחסותכם לעניין, גם בדמות תיאום איש מקצוע שיגיע לבחון את המצב בהתאם לתנאי האחריות כמובן.

כמו כן אבקש לחזור אליי במהירות האפשרית מאחר ושבוע הבא אני עובר דירה ואין באפשרותי להגיע למעבדת שירות או לבזבז זמן בהמתנה לטיפול. קניתי את המוצר בבטחון מלא כי אקבל את האיכותי ביותר מאחר וקיימים מחשבים ניידים רבים בשוק עם נתוני חומרה זהים במחירים זולים הרבה יותר, אנא עשו את המיטב שלא אקבל כל רושם אחר.

סה"כ באופן כללי ועל פניו נראית רמת גימור גבוהה ואיכותית בשאר חלקי החומרה החיצוניים (:"

פניה מס' 2, עדיין לחברת ניופאן תוך השישי שבת שבהם היה לי קצת יותר זמן להתעסק עם המחשב:

"ניופאן שלום,

בהמשך לפניה קודמת שלי (פרטים בגוף המייל) ולאחר יומיים של שימוש בלפטופ התגלו מס' בעיות מטרידות.

1. 2 יציאות ה- USB 3 אינן עובדות כראוי, יש תגובה חשמלית בהתקן המחובר אך נראה כי אין תגובה במערכת (נבדק עם מס' התקנים שונים). תוך חיפוש לפתרון ברשת גיליתי כי הבעיה התגלתה מס' פעמים נוספות למשתמשים אחרים ברחבי העולם וכי אינה רק אצלי. בנסיון לפתור את התקלה הותקנו על המחשב הדרייברים העדכניים מאתר התמיכה של Dell ונבדקו לתאימות גם בעזרת תוכנת צד שלישי מוכרת וידועה באמינותה. פתרון אפשרי זה הוצע גם על ידי תומך טכני בכיר של קהילת פורום Dell בחו"ל אך לא פתרה את הבעיה. נציין כי בנסיון זה עודכנה גרסת ה Bios, בקר השליטה של הUSB 3 וערכת השבבים.

ע"פ מנהל ההתקנים של מערכת ההפעלה ולמיטב הבנתי הכל מותקן כראוי.

2. נראה כי ישנה בעיה במסך/דרייבר הגורמת לו להתעמעם לעיתים קרובות ללא סיבה ולחזור לעצמו באיטיות רבה, לוקח לו זמן רב לחזור לבהירות וחדות המירבית שנקבעה בהגדרות. הגדרות המערכת Win 7 הנוגעות למצב שינה/עמעום ותכניות השימוש בסוללה (Power Plans) נבדקו אך לא נראה כי הן הגורם לתופעה המוזרה. איני בטוח למה זה קורה אך זה קורה לעיתים קרובות ומאוד מפריע לעבודה מול המחשב.

בעיות אלו מצטרפות לצערי לעניין המקלדת שתואר קודם. מה שנותן לי את התחושה הלא נעימה כי אולי קניתי מחשב עם חומרה/פלסטיקה זולה והרכבה באיכות נמוכה, בטח לא מה שהייתי מצפה מלפטופ של Dell אותו קניתי ללא היסוס תוך ידיעה שמדובר באחת היצרניות היותר איכותיות בשוק.

אני דיי מאוכזב עד כה ואבקש מכם ראשית לתאם טכנאי שיגיע לבדוק את היחידה לטיפול בבעיות שתוארו וכן לשקול אפשרות מצידכם של החלפת היחידה כולה. אולי באחת חדשה ואולי בדגם אחר קצת יותר יציב חומרתית.

בעבור המחשב שילמתי 3,300 ש"ח, סכום לא מבוטל ועל כן אצפה לקבל את התמורה המלאה המצדיקה את המחיר, לפטופ אשר ישמש אותי לטווח הארוך לצרכי עבודה ובידור וללא פשרות באף אחד מהפרמטרים."

כאן הסבירו לי שעליי לפנות ישירות לDell וכך עשיתי בעזרת הטלפון שנמסר לי מנציגת ניופאן. לאחר שיחה קצרה עם נציגת השירות של Dell התבקשתי להעביר לה את הפניה גם במייל וכך עשיתי. על תגובתה אפרט בהמשך.

שימו לב כמה אני משתדל להיות אינפורמטיבי (גם אם אני טועה) בכל פניה כך שתכלול את מירב המידע תוך שליחת התכתבות קודמת בכל פעם.

פניה מס' 3:

"עדי שלום,

להלן פנייתי לחברת ניופאן. לבקשתך מועבר אליך. תמונות ישלחו בהמשך היום ובהקדם אם כי אינן יכולות להמחיש את הבעיות שתוארו.

תודה,.."

פניה מס' 4:

"עדי שלום ובוקר טוב, אתמול בשיחתנו ביקשת ממני לשלוח צילום של המקלדת הרופפת ושאלתי היא כיצד אוכל להעביר את הסאונד וההרגשה הלא נעימה תוך כדי הקלדה? מדובר אולי במחברים או הקליפסים המקבעים אותה במקומה, אם אצטרך להמחיש את הבעיה אוכל לעשות זאת רק בסרטון וידאו ותוהה איך להעביר אחד כזה אליכם. יש לכם אפליקציית WhatsApp ? אני צוחק, אני לא מאמין שתרצו שאמחיש את הבעיה בצורה הזו. זה לא שאם אקיש את שם הדגם בגוגל לא אמצא מס' דיווחים על משתמשים אחרים שחוו את אותה בעיה בדיוק. בעניין המקלדת או יציאות הUSB . מה שגיליתי אני רק לאחר הקניה לצערי.

אני מאוד מבקש שמישהו יגיע עוד היום לבחון את הלפטופ, אתם אנשי המקצוע ועל אף הרצון שלי לשתף פעולה ולמסור את מירב האינפורמציה אני ממש לא רוצה לעמוד עם מצלמה ולסקור את כמות התקלות שהבחנתי בהן. ראיתי קצת יותר מלפטופ אחד בחיי ובאף אחד מאלו שראיתי לא הייתה למשל סוללה רופפת בתזוזה ונוקשת על חלקו האחורי של המכשיר (וחלקיו הרגישים) ומעולם לא ראיתי שקע אוזניות המצריך לחץ אדיר (!) בכדי להכניס את ה"בננה" למקומה (את זה גיליתי במקרה אתמול). אשמח לתת לנציג שלכם לנסות, לדעתי הצורך בהפעלת כח כה רב יפגע בחיבור לאורך זמן.

אני מתחיל ממש לקבל את התחושה כאילו נמכר לי "חתול בשק", למרות הנציגה הנחמדה שניסתה לעזור, לקח לניופאן "2 ימי עסקים" רק לחזור אליי וליידע אותי שאתם הכתובת למרות שמס' הטלפון שלהם הוא שהופיע בגדול על אריזת המכשיר לתמיכה. ולכם עוד יום עסקים רק לשלוח טכנאי שיאבחן את התקלה ומי יודע, אולי גם לו יקח מס' ימים לטיפול בתקלות ולדבריך אין לו אפשרות להחליף את היחידה המקום במידת הצורך. כל זה קורה למרות שבחרתי ב-Dell כחלופה האיכותית ביותר מתוך הנחה שבעיות חומרה שכאלו לא יופיעו.

לא יודע אם ציינתי את זה בשיחתנו אבל המכשיר נקנה גם לצורכי עבודה כשהמחשב הקודם שלי כבר נמכר. משמע אין לי אפשרות למסור את המכשיר במיוחד לתיקון כשכל המידע האישי והקשור לעבדותי כבר הועתק אליו ולצערי לא הצלחת להרגיע אותי בתשובתך לגבי היכולת של הטכנאי לעזור לי במקום, הסיבה שלשמה שילמתי תוספת של מאות שקלים למחיר המוצר מאחר וקיים בזול יותר עם אחריות לשנה בודדת.

הייתי ניגש לסניף של אופיס דיפו בו קניתי את המוצר ובטוח שהם יהיו נכונים לעזור לי וגם להחליף אותו ליחידה תקינה או יציבה יותר (מי יודע, אולי זו ספציפית נפגמה איכשהו) אבל מה לגבי כל המידע שלי שכבר הועבר למכשיר? בזאת אני מניח שרק טכנאי שלכם יוכל לעזור לי.

עכשיו לאחר שגיליתי 2 בעיות נוספות המעידות בפירוש על איכות הרכבה נמוכה במיוחד אני כבר לא מבקש אלא דורש שמישהו מכם יגיע לכאן עוד היום לבדוק את העניין, עם אפשרות להחלפה במכשיר חדש תוך כדי שהוא מעביר את ההארד דיסק עם המידע על מנת לחסוך בזמן (למיטב ידיעתי זו הדרך היעילה ביותר) או שתמצאו את הדרך לזכות אותי על מלוא הסכום או לחילופין אפשרו לי לאתר דגם מקביל שלכם, אחד כזה עם פלסטיקה וחומרה איכותית ויציבה יותר. איני מתכוון להישאר עם ההרגשה ששילמתי את מיטב כספי וקיבלתי יחידה תקולה/הרכבה זולה במיוחד שלא תוכל לשמש אותי בטווח הארוך.

אנא חסכו ממני את השלב שבו אני צריך לתעד את הבעיות בוידאו ומעביר לכם לינקים לדיונים ברשת על בעיות דומות שהתגלו בדגם הספציפי הזה, כאלו שגיליתי בשיטוט ברשת, כאמור רק אחרי הקניה. איני רוצה להישמע קטנוני, רק מצפה לשירות טוב ו"בית" טוב עבור כספי היקר.

לא ציינתי בעיות נוספות שראיתי, היום בבוקר קמתי כשהמחשב היה על "מצב שינה" ככל הנראה כשנורית כפתור ההדלקה דולקת באופן קבוע וכשניסיתי "להעיר" אותו לא הייתה תגובה. שלושת הכפתורים העלונים מצד ימין השולטים בהגדרות למשל נדלקו אך לא הייתה כל תגובה במסך או רעש פעולה תקין. הייתי צריך ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי לאיפוס מה שגרם למערכת לקרוס ולהכבות באופן לא תקין. מצב זה כמובן מסכן את המידע שלי אך יתכן גם כי קשור בצורה כלשהי להגדרות המערכת או לתקלה תוכנתית. המחשב עד כה קרס כבר שלוש פעמים. מעולם לא קרה לי בצורה הזו במחשבים נוספים שקניתי בעבר.

איני "בטא-טסטר" שלכם וממש איני רוצה להתחיל לתעד את כל זה אך אתחיל לעשות זאת אם תבקשו. אני בטוח שחלק מהקריסות מופיעות בלוג המערכת. השתדלתי להפריד בין בעיות החומרה לבעיות היכולות להיווצר מהגדרה לא נכונה של המערכת אך איני לא יכול להתעלם מהתמונה הכללית. אני מהמר שישנה בעיה עם ערכת השבבים/BIOS או דרייבר אחר אך לא אוכל לקבוע זאת בוודאות. אם נעשה עדכון הוא נעשה בעזרת ההוראות באתר התמיכה שלכם ובסדר המומלץ ( Installing Drivers in the Correct Order ) כפי שציינתי קודם."

פניה מס' 5:

"Dell שלום, בעקבות שיחתי זה עתה עם נציגתכם בשם עדי אתחיל ואומר שבעיניי נכשלתם במתן שירות בסיסי ביותר שעבורו שילמתי. בפירוש הוספתי מאות שקלים מהמחיר הזול בשוק עבור אותו המחשב בדיוק רק עבור שירות אחריות מורחב ל-3 שנים ואחד כזה שיקנה בטחון לשימוש שוטף לאורך שנים. אותו שירות אותו שיווק היטב נציג המכירות של חברת אופיס דיפו בה נקנה המחשב.

במוצר קיימים פגמים בולטים, שיראו לכל משתמש גם ללא ידע מוקדם בעולם המחשבים. רק שבמקרה שלי השתמשתי בנסיון וההיכרות עם תחום זה על מנת לצמצם את האפשרויות הקשורות אליי בתור משתמש. זה ככל הנראה לא עזר לכם לעזור לי. הנציגה עדי מתעקשת על צילום המקלדת לפתיחת קריאת שירות למרות שהבהרתי כי לא ניתן יהיה לראות את הבעיה בצילום סטטי. אולי אין לי מצלמה? אולי אני עלול להתקשות בהעלאת התמונה? אולי דרוש בעצם צילום וידאו להמחשה אמיתית? לא ברור למה זהו תנאי הכרחי לקבלת שירות. לדעתי אין זה מתפקידי לאבחן את התקלה אלא לדווח עליה בתיאור מפורט ככל הניתן (פרטים בהתכתבות קודמת) ומכאן שההתעקשות על צילום המקלדת מיותרת לחלוטין ואינה צריכה להיות בשום אופן תנאי לבקשת תמיכה וקריאת שירות של טכנאי. אני חוזר ואומר שצילום לא ימחיש את מה שתואר לפרטים קודם. האם זוהי תגובה לקונית של נציגתכם ללא כל התחשבות בבעיות נוספות שתיארתי המצריכות טיפול מיידי שלכם? בעיות שבד"כ היו מטופלות במקום ובחנות אשר אליה הייתי מגיע עם מוצר שככל הנראה הגיע אליי פגום.

כמו כן התבקשתי לצורך החלפה של המכשיר במידת הצורך, והפתרון הראוי בעיניי, למסור את המכשיר עם כל המידע הרגיש שלי לכמה ימי טיפול במעבדה מה שיגרום לי לנזק בעבודתי. זו הייתה בקשה לגיטימית מצדכם אם לא היה מדובר בפגם חיצוני שאוכל להמחיש במבט ראשון של כל איש מקצוע. מדוע לא קיימת אפשרות של החלפה במקום במקרה כזה?

קיים פתרון טכני פשוט לעניין אך נראה כי הנציגה או אתם כחברה עם נהלים משלה לא נכונים לספק אותו. אני פונה אליכם פעם נוספת בנימה אישית, אל תשאירו אותי מאוכזב מדברים שאוכל להוכיח בדיעבד שקשורים בתהליך הייצור של היחידה. אם אאלץ לעשות זאת מאחר ולא פתרתם לי את הבעיה בזמן למרות שיכולתם ותוך כדי יגרם עיכוב בעבודתי, לצערי, אאלץ לקצר בזמן ולפנות ישירות לחברת אופיס דיפו, ניופאן וגופים צד שלישי שאולי יוכלו לפתור את בעייתי באמת ובהקדם. איני מתכוון להישאר עם לפטופ פגום בסך של כ-3,300 ש"ח.

דווקא בעניין השירותי הספציפי הזה סמכתי על חברת Dell.

אין באפשרותי למסור את המחשב למעבדה עם המידע עליו מסיבות ברורות. זה ינטרל אותי מעבודתי. אין לי פתרון יעיל יותר להציע למעט טכנאי שיחליף את היחידה ויעביר את ההארד דיסק מאחת לשניה כשאני לוקח את מלוא האחריות על פעולת ההעברה אם התנאים הם אינם "תנאי מעבדה". היכולת של המחשב להיות פריק ומודולרי לשינויים כאלו היא אחת הסיבות העיקריות שרכשתי ספציפית אותו וכך הוא משווק גם מצידכם. אגב, אני מקווה שלא מדובר בפגמים סדרתיים בסדרה כולה, כפי שציינתי קודם כבר נתקלתי במידע המצביע על כאלו וכמובן שלא אתפשר על איכות המוצר גם אם יוחלף באחד חדש. הייתי מסתפק במחשב זול יותר אחרת..ראיתי דגמים נוספים שלכם ואני בטוח שאתם מסוגלים לטוב יותר גם בלי מחמאותיי.

אבקש מענה בכתב לפניה זו, שיחתי הטלפונית עם עדי לא הניבה תועלת לצערי. אנא השכילו לשבור את ה"נהלים" במידת הצורך, אם אאלץ לקנות חלופה, להעביר אליה את המידע במשך זמן רב ולהתקין הכל מחדש רק כי המוצר הגיע אליי פגום, עניין שבאחריותכם ובאחריות החנות שבה נרכש המוצר, אאלץ כאמור לפנות גם לגופים צד שלישי לטיפול מלא ומקיף בבעייתי. אני דיי ממולכד בעניין, איני יודע אם אני יכול להמשיך לעבוד ולהעמיס מידע על המחשב.."

פניה מס' 6:

"ניופאן שלום, בגוף המייל התכתבות קודמת שלי עם חברת Dell ועמכם לפני פנייתי אליהם. אבקש גם את התייחסותכם לעניין. הנציגה שחזרה אליי טלפונית הייתה נחמדה וציינה כי אם יש בעיה כלשהי אוכל לפנות אליכם לעזרה וכי חברתכם עומדת מאחורי קנייתי, אשמח לגלות אם באפשרותכם לעזור לי."

פניה מס' 7:

הייתה בטופס פניה לחברת אופיס דיפו לקבל תגובה כלשהי. לא התקבלה כל תגובה עד כה (עברו לא מעט ימי עסקים, מביך לספור, סתם יבאס אותי)

פניה אחרונה מס' 8, זו כבר נעשתה בנימה אחרת לגמרי, כבר תהיתי האם עליי פשוט לגשת לאופיס דיפו ולהתחיל לצעוק, האם ינסו בכח להוציא ממני את הישראלי המכוער? אך ניסיתי פניה כתובה עוד פעם. לצערי אין לי רכב ואין לי זמן למשחקים האלו אבל גם זה יקרה בסוף.

"ערן שלום,

איני מוצא כתובת אימייל כללית שלכם על כן אבקש שתעביר הודעה זו להנהלה שלכם.

ככל הנראה עדי, המשמשת כ First Line Support אינה נכונה לפתור את הבעיות שתוארו לפרטים במייל שנשלח אליה. בשיחתי הטלפונית איתה התעלמה לחלוטין מבעיות שתיארתי כשהיא מציעה לשלוח טכנאי שיחליף את המקלדת הבעייתית ותו לא.חיבורי הUSB הבעיתיים שמאוד הטרידו אותי לא זכו להתייחסותה כלל למרות התיאור המפורט שנשלח באימייל לבקשתה וכן בעיות נוספות.

אני מצידי, לא נחתי כ"כ טוב לאחר ששילמתי תוספת של כמה מאות שקלים עבור השירות לו אתם קוראים "טכנאי עד הבית" ואף טכנאי לא באמת הציע את עזרתו.

אם הייתי מקליט את שיחתי עם עדי ומשמיע לאדם אחר אני בטוח שהיה חש כאילו מנסה "לצאת ידי חובה" כמו שאומרים, כלל לא ניסתה להרגיע אותי ועמדה על כך שאשלח סוג של "הוכחה" לבעיה ספציפית אחת.

גם התמונה שביקשה לא יכלה להמחיש את הבעיה כך שנראה היה כאילו היא דבקה בנהלים בכל כוחה, מי יודע, אולי עניינה היה לחסוך במשאבים.

בכל מקרה אני את חוויתי הצרכנית איתכם עברתי. אני מרגיש חובה לידע אתכם כי אני מתכוון להגיש תלונה בארגון "אמון הציבור" על אופן הטיפול שקיבלתי מעדי.

פניתי אליה מס' פעמים במייל אך לא קיבלתי כל תגובת "פנייתך התקבלה" כפי הנהוג בגופים גדולים אחרים בשוק. זה רק חיזק את ההרגשה כאילו הנכם לא מעוניינים לקחת אחריות שלא לדבר על התעלמות מוחלטת מפנייתי האחרונה. גם אם אני טועה לגבי תחום האחריות שלכם אשמח להבהרה כלשהי לגבי התנאים למרות שהם אינם קשורים בעיניי לתודעת שירות בסיסית.

בשיטוטי ברשת בנסיון לפתור את בעיית הUSB בעצמי נתקלתי בלא מעט דיווחים המתארים את השירות אותו אתם נותנים, לצערי לחוסר שביעות רצונם של לקוחות נוספים, וכן תיאור בעיית הUSB שבה נתקלו משתמשים נוספים ברחבי העולם.

להלן מס' דוגמאות הממחישות את אופן השירות אותו אני חוויתי גם כן, ניתן לשים לב בפוסט הראשון כי רק שני בעלי אינטרסים הקשורים בתעשיה (ע"פ חתימתם) נתנו את "דעתם החיובית" כשהעורך הראשי של "MobilityFreak.co.il" מתאר את חוויתו באופן מגמתי מובהק. חלילה שנשמיץ אותו או את דעתו כמובן אך היא נראית "אינפורמטיבית" בצורה מחשידה ..

http://www.mobilityfreak.co.il/index.php?q=node/1766

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=1372&messageid=148406830&r=1

וכאן, תיאור בעיית חיבורי הUSB ע"י מס משתמשים:

http://en.community.dell.com/support-forums/laptop/f/3518/p/19444192/20084796.aspx

http://en.community.dell.com/support-forums/laptop/f/3518/t/19392979.aspx

http://en.community.dell.com/support-forums/laptop/f/3518/t/19423607.aspx

ניתן לראות באופן ברור שגם בפורום התמיכה העולמי שלכם לא הצליח לתת מענה מלא לבעיה. אך המחשבים מהסדרה עדיין נמכרים "כרגיל".

לצערי הרב אאלץ לפעול מתוך חובתי הצרכנית לקבץ את כל אלו ועוד ולהפנותם לקהל המשתמשים בפורומים השונים ובכל מדיה אפשרית ברשת על מנת למנוע מקונה תמים נוסף להיתקל באותה חוויה כמובן.

חבל אבל לא אחסוך במאמץ. אני כצרכן קבוע של מוצרים דומים ונותן שירות בעצמי מאמין בתחרות, אמינות ובאפשרויות האינסופיות אותן יכול השוק להציע ולא אוכל להשלים עם המחשבה כי חברה מכרה את המוצר שלה ולא לוקחת אחריות מלאה על פגמים שהתגלו בו.

כבר איני בטוח מי מקבל הודעה זו, האם זוהי Dell שממנה קניתי את המוצר או חברה קבלנית בשם "יעל טכנולוגיות" שככל הנראה עניינה העיקרי חסכון במשאבים ומאפשרת לנציגת שירות לדבר עם לקוחות כשברקע רעש נסיעה קבוע ותשובות כאילו נועדו לסנן פניות "לא רלוונטיות". "אני עומדת על כך שתשלח לי תמונה של המקלדת.." למשל. האם לא ציינתי באוזניה (עדי) ובפנייתי הכתובה כי לא ניתן לראות את הבעיה בתמונה סטטית?

אנא נסו פעם נוספת להציע פתרון לשביעות רצוני, אחד כזה שלא יכלול מסירת המחשב עם המידע האישי שלי למעבדה למשך שבוע ימים וישבית את עבודתי.

אמתין יום עסקים אחד נוסף לפני העברת הנושא לטיפול ב"אמון הציבור", אולי הוא ישמור על זכותי הבסיסית לרכוש מוצר באלפי שקלים כשהוא יוצא מהחנות במצב תקין לחלוטין.

אולי הארגון הזה ידאג לכך שתווית "טכנאי עד הבית" המודבקת למחשבים רבים בחנות ומשמעותה תובהר ללקוח היטב על כל צדדיה כפי שעושים לגבי נהלי החזרת מוצרים ועוד."

תחשבו שאני צריך לשבת שעות בכל פעם בכדי להעביר את כל המידע להתקן גיבוי בצורה מסודרת לצורך התקנה מחדש. איני המשתמש הממוצע המסתפק המערכת המגיעה כמו שהיא. מי היה מאמין שאקבל כזה דבר מ Dell? פשוט ישר העמסתי הכל במשך שעות תוך ידיעה שמקסימום אם קרה משהו יוכלו להחליף חלק פגום במהירות ובקלות על ידי "טכנאי עד הבית".

אשמח לשמוע מה דעתכם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים