פורסם 2011 באפריל 1814 שנים שלום רב!באמצע שנת 2007 קיבלתי לרשותי מעבד - הייאנד והחלטתי לקנות מחשב בפנדה מחשבים.הזמנתי מפנדה, שירות אדיב, ההורים שילמו ואני חזרתי לצבא.לאחר שבועיים כאשר חזרתי, לקחתי את המחשב מהחנות, הפעלתי אותו והמחשב נהדר.ואז כאשר השארתי את המחשב דולק וחזרתי לצבא, לאחר שבועיים המחשב היה כבוי. חשבתי שההורים כיבו.לאחר כחודש השארתי שוב את המחשב דולק ושוב אותו סיפור, בטח הייתה הפסקת חשמל.ואז זה התחיל לקרות כל הזמן. לפעמים המחשב יפעל דקה ויתכבה ולפעמים יפעל ימים.האשרתי את המחשב לתיקון, לאחר חודש חזר אלי באמתלה שהוא תקין, חשבתי לעצמי "נו בטח אחלה חברה הם מקצועיים, בטח האשמה אצלי, הייתה הפסקת חשמל או אולי המקלדת מקצרת."ושוב זה קורה. ושוב המחשב בתיקון. הפעם כחודש וחצי הוא חוזר אלי ואומרים שהייתה בעיה לא הייתה בעיה לא משנה הכל תקיןואכן הכל תקין עד שאני חוזר לצבא וכאשר אני חוזר הבייתה המחשב נכבה. שוב המחשב בתיקון. שוב מתקשרים אלי ואומרים שנמצאה הבעיה! הארדיסק תקול, שאלו אותי אם המידע מכובה או חשוב לי. עניתי: "חשוב לי אבל לא נורא". "אל תדאג המידע יגובה".לאחר כשבועיים חזרתי הבייתה והמחשב עדיין היה בתיקון, לאחר כעוד שבועיים המחשב חזר אלי. אבל איך הוא חזר?ההורים שלי באו לקחת את המחשב, דרשו מהם תשלום על עבודת טכנאי, ההורים לא הסכימו, החלו צעקות, העובדים טענו שנתתי את אישורי לתיקון. ההורים שלי נדחפו מהחנות, ואמרו שאם לא ישלמו הם לא יראו יותר את המחשב. ההורים שילמו. המחשב חזר. הבעיה גם חזרה. באותו הזמן התחלתי לבדוק בעצמי את המחשב ועל כך יעידו ההודעות הראשונות שלי בפורום שאני מחפש את הבעיה.כיצד הבעיה נפתרה?לאחר שאני לבד עליתי שכניראה הלוח אם תקול, חזרתי לחנות שם הם הריצו בדיקה במקום ולמזלי רגע לפני שהחזירו לי את המחשב, המחשב נכבה, הם לקחו שוב את המחשב לתיקון הפעם לחודשיים וחצי. במהלכו הם שרפו את הלוח אם בכוונה על מנת שהיבואן יחליף.(מדובר בלוח אם של ג'יגהבייט) קיבלתי החזר כספי על שעת הטכנאי שלא נבראה.מאיפה הכעס שלי נובע?א) מחשב היה בתיקון כמעט חצי שנה, זמן נטו, לא הזמן שלקח לי לאסוף את המחשב מהחנות.ב)טלפונים כל שני וחמישי הניבו בקרוב, בטיפול וכו'ג) חויבתי על שעת טכנאי בלי הסכמתיד) ההורים שלי נדחפו כמעט באלימות מהחנותה)מכתב שנרשם לבעלי החנות, מכתב שעבדתי עליו כמה שעות, היה מנוסח בצורה מכובדת, הניב תשובה של שלוש שורות בו במילים יפות נאמר שעובדי החנות תמיד צודקים ואני לא מבין כלום במחשבים.לזכות החנות ייאמרשהמחשב בסופו של דבר תוקן.קיבלתי החזר כספי.שלל החלקים עבדו ועובדים מצוין.עוד נקודה.המחשב כולו היה באחריות, כולל אחריות מלאה שכן המחשב הורכב בחנות.יכול להיות מאוד שעובדו החנות הוחלפו מאז וכרגע החנות עובדת יותר טוב.למה לא תבעתי?הייתי בטוח שהאשמה בי, עד למקרה עם ההורים ההתנהלות הייתה אדיבה מאוד, כאשר המחשב תוקן העדפתי לשכוח מכל המקרה.אז זה הסיפור שלי
פורסם 2011 באפריל 1914 שנים מחבר כן. התגברתי ממזמן, למען האמת התגברתי ביום שהמחשב חזר מתיקון עובד.שכחתי מהחנות ודאגתי לכך שכל אדם שאני מכיר ישמע את הסיפור ויחליט בעצמו אם לקנות או לא משם.לפני הקנייה שלי לא מצאתי אפילו ביקורת רעה אחת על החנות.למען האמת לא הייתי מספר על זה אלא שנתקלתי בסיפור דומהה והחלטתי לשתף.קחו מזה, מה שבא לכם.
פורסם 2011 ביוני 514 שנים בתור אחד שעבד שם ושמע את הצעקות של המנהל על כול הלקוחות שהיו מתקשרים לשם אני מרגיש רע בשבילך.המנהל שם הוא ילד קטן שלא מוכן לקבל בכלל את האפשרות שיש דבר כזה מוצרים תקולים שבאים מהחנות שלו או חלילה שהלקוח איכשהו מבין במחשבים.מי יתן והם יסגרו בקרוב.
פורסם 2011 ביוני 514 שנים בתור אחד שעבד שם ושמע את הצעקות של המנהל על כול הלקוחות שהיו מתקשרים לשם אני מרגיש רע בשבילך.המנהל שם הוא ילד קטן שלא מוכן לקבל בכלל את האפשרות שיש דבר כזה מוצרים תקולים שבאים מהחנות שלו או חלילה שהלקוח איכשהו מבין במחשבים.מי יתן והם יסגרו בקרוב.שלום לך אני לא יודע מה קרה בינך לבין החנות המדוברת , אבל לא הייתי מאחל להם שיסגרו או משהו בסגנון הזה , החברה המדוברת מספקת בודאי פרנסה לכמה משפחות ועובדים , שבזמן שהם יסגרו אז יפסיקו לעבוד ופרנסתם בודאי תיפגע , כמו כן מצד הלקוחות שיש לחנות / החברה שיפגעו גם כן .אני מציע לך לאחל להם שישתפרו ויצליחו ואז ההרגשה שלך ושל הלקוחות תשתפר המשך ערב טוב לכולםמיכאל
פורסם 2011 ביוני 514 שנים מחבר אז צריך להפסיק להלחם במשפחות הפשע ובסוחרי הסמים! גם הם מספקים פרנסה למשפחותיהם וגם להם יש לקוחות שיפגעו. אם הייתי יודע מראש את מסכת הטרטורים שאני אעבור איתם לעולם לא הייתי קונה אצלהם
פורסם 2011 ביוני 514 שנים בסה"כ אני מרגיש שלא בנוח עם הפוסט שלךמקרה שקרה לפני ארבע שנים ועוד כזה שברור שקשה לחנות לאתר את הבעיה.אלה באמת מקרי קצה שבהם הלקוח סובל מאחר והמחשב לא מייצר את התקלה לפי הזמנה.לדעתי סתם מזל רע
פורסם 2011 ביוני 514 שנים מחבר עדיין לא מסביר למה כל תיקון לקח חודשיים.לא מסביר את זה שחייבו אותי על שעת טכנאי לחינםלא מסביר את זה שההורים שלי (שניהם מבוגרים, דוקטורטים ובהחלט לא כאלה שיכולים לאיים על עובדי החנוץ) נדחפו, נ-ד-ח-פ-ו מהחנות.וגם לא מסביר את זה שהלקוח מסביר שהבעיה בלוח האם, הלקוח בטוח שהבעיה בלוח אם, הלקוח בודד בעצמו כל רכיב ורכיב של המחשב.
פורסם 2011 ביוני 514 שנים אני לא מבין מה המטרה שלך. אם ישאלו אז אל תמליץ על החנות.עיכוב של כמה חודשים של תיקון זה לא סביר בעליל. דבר כזה לא קורה בגלל סחבת \ חוסר מקצועיות ואפילו לא רשלנות לדעתי.זה ממש נשמע כאילו עשו דווקא. אבל כמו שאמרת - זה היה מזמן, לדעתי לא כ"כ רלונטי.
פורסם 2011 ביוני 514 שנים מחבר זה פורסם במקור בגלל דיון אחר שקראתי על פנדה שננעל. זהו פורום צרכנות, אני מספר את מה שקרה. מבחינתי שהחנות תסגר או תשגשג עוד עשרות שנים. לי זה לא משנה, מבחינתי היא שרופה. עד היום כאשר אני נזכר במקרה אני לא מבין איך לא נקטתי בתהליכים משפטיים למזל החנות הייתי רוב הזמן בשטחים אז לא באמת הצטרכתי להשתמש במחשבאומנם אני מאמין שעובדי החנות שונו מאז אך הבעלים אותם בעלים ולא פעם כאשר הראש רקוב אז גם השאר רקוב
פורסם 2011 ביוני 614 שנים מסכים איתך בכל פה. במהלך 8-9 שנים שאני מכיר אותם, יצא לי לעשות אצלם כמה קניות וכמעט תמיד יצאתי מאוכזב, בפעם האחרונה רכשתי חלק דרך האתר ואחרי שהרבה זמן לא הגיע שאלתי מה קורה, אמרו לי שהחלק לא זמין במלאי וגם לא אצל היבואן. שאלתי למה לא אמרו לי? אמרו ששלחו לי דוא"ל ובאמת מצאתי אותו אח"כ מתחבא בתיקיית הספאם. אבל לא נעניתי כששאלתי למה לא התקשרו לומר לי דבר חשוב כזה. אז החלטתי שלא משנה מה קורה, אני לא קונה מהם לעולם יותר.
פורסם 2011 ביוני 714 שנים בהחלט אחת החנויות הגרועות ביותר, היקרות ביותר, עובדים שלא מבינים ומוכרים לך מפרט גרוע לתקציב, ומנהל הכי גרוע שאפשר לבקש. אבל בב"ש יש רק KSP IVORY והם בגדול, אז כשההפרש במחירים זניח אני תמיד קונה שמה :bash:
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.