עבור לתוכן

צימוד והחזרים ל-HTC Wildfire

Featured Replies

פורסם

היום הייתי בסלקום,ואחרי שעה של המתנה,קיבלה אותי נציגה,וצימדה לי את המכשיר.

היא אמרה לי לאחר הצימוד,שאין למכשיר שלי החזרים,כי הוא לא מיובא באופן רשמי לארץ,ולכן לפי משרד התקשורת,אין לתת ללקוח החזרים.

מישהו נתקל בתופעה הזו?

האם מגיעים לי בכל זאת החזרים?

לי כל הסיפור נשמע מאוד מוזר......

תודה לעונים.

פורסם

מוזר, עוד לא יצא לי לשמוע את השטות הזו. נראה לי הזוי. הוא HTC ואני לא רואה איך היבוא שלו שונה מכלל מכשירי HTC שנמכרים ע"י ניופאן אם אני לא טועה

פורסם

אם יש לך חשבונית על המכשיר ביד, תראה לנציגה אותו והסבר לה שהמקום הבא שאתה הולך אליו במידת הצורך הוא משרד התקשורת ובית המשפט, באופן מופלא תקבל פתאום החזרים במידה ואתה אכן זכאי להם על פי חוק, תלוי ברמת השימוש שלך

פורסם

שטויות במיץ עגבניות, תיגש לשם ותעמוד על שלך.

פורסם

פשוט מדהים איך הם עושים את זה שוב ושוב ואף אחד לא עושה עם זה כלום. אל תדבר עם נציגה ולא נעליים. תכתוב מכתב לסלקום שלח אותו בדואר רשום, עם העתק בפקס למשרד התקשורת. תכתוב הפרה של חוק צימוד מכשיר זר. תכתוב את הפרטים ואת שם הנציגה שאיתה דיברת.

שים לב לעמוד הזה באתר של סלקום (!):

http://www.cellcom.co.il/article/pages/article.aspx?id=eb8e6090-e9f2-4635-b493-72e914ec3df7

#

במידה ודגם המכשיר ברשות הלקוח, משווק כיום בסלקום, ומצריך תשלום חודשי מינימלי, יחוייב הלקוח בתשלום חודשי מינימלי זהה לזה של לקוח אשר קונה את אותו הדגם באותה העת מסלקום.

#

במידה ודגם המכשיר ברשות הלקוח לא משווק היום בסלקום, ע"פ הפירוט בטבלה.

לדעתי ה Wildfire זכאי להחזר המלא, אבל בכל מקרה אתה בטוח זכאי להחזר של 50 ש' מעל 150.

אל תעשה את זה עם נציגות ובטלפונים זה מתכון לעצבים ולפגישה עם הבורות והשקרים של הנציגים של החברה. מנסיון!

פורסם
  • מחבר

שלחתי להם מייל.

זה בד"כ פותר לי את הבעיות איתם.

תודה לכולם!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים