עבור לתוכן

איטיות מאתרים בארץ עם בזק בינלאומי

Featured Replies

פורסם

בשעות העומס מתקבלת מהירות הורדה של 1Mbps מאתר הבדיקה של בזק בינלאומי עם חיבור 5Mbps.

האיטיות מתרחשת לסירוגין - נדמה שברגע שמתחילה ההורדה, המהירות נקבעת מראש ונשמרת לאורך כל ההורדה - פעם 1Mbps, ופעם 5Mbps (בתנאי שסוגרים את ההורדה ומתחילים אותה מחדש).

אין בעיה בבדיקת מהירות התשתית (ADSL).

לעוד מישהו יש את הבעיה הזו?

פורסם

זה קורה לכולם בבזב"ל.

יש כל כך הרבה דיונים על זה...

כפתור החיפוש יכול להועיל מאוד לפני פתיחת דיון חדש.

פורסם

welcome to the club :pissed:

פורסם

שלום anon1000,

האם ביצעת את הבדיקה כאשר כל התוכנות ברקע ומחשבים נוספים המשתמשים במחשב סגורים?

במידה וכן,

אני אשמח לבדוק את הנושא מול התמיכה שלנו.

אנא שלח לי פרטים בהודעה פרטית או במייל שבחתימה שלי:

שם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר נייד ושעות נוחות לחזרה.

לוטם בזק בינלאומי

פורסם

שלום anon1000,

האם ביצעת את הבדיקה כאשר כל התוכנות ברקע ומחשבים נוספים המשתמשים במחשב סגורים?

במידה וכן,

אני אשמח לבדוק את הנושא מול התמיכה שלנו.

אנא שלח לי פרטים בהודעה פרטית או במייל שבחתימה שלי:

שם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר נייד ושעות נוחות לחזרה.

לוטם בזק בינלאומי

את צריכה לטפל בחצי מהפורום.

לכולם יש את אותה בעיה...

פורסם

תעלה את המחשב ב SAFE MODE WITH NERWORKING ותעשה בדיקה באתר 147.235.246.92 ותעדכן

בהצלחה :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

שלום anon1000,

האם ביצעת את הבדיקה כאשר כל התוכנות ברקע ומחשבים נוספים המשתמשים במחשב סגורים?

במידה וכן,

אני אשמח לבדוק את הנושא מול התמיכה שלנו.

אנא שלח לי פרטים בהודעה פרטית או במייל שבחתימה שלי:

שם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר נייד ושעות נוחות לחזרה.

לוטם בזק בינלאומי

הבדיקה בוצעה כשרוחב הפס היה פנוי לחלוטין ללא תוכנות ברקע וללא מחשבים נוספים המשתמשים ברשת.

בתמיכה שלכם טוענים שהבעיה נובעת ממהירות גבוהה בתשתית ולא מציעים פתרונות אחרים.

בבדיקה עם ספקים אחרים מתקבלת מהירות תקינה מאתרים בארץ, באותה חבילה כמו אצלכם.

פורסם

היי anon1000 ,

מהתשובה שלך לא ברור האם ישנו חוסר התאמה בין מהירות הגלישה בספק התשתית,

לבין מהירות הגלישה בבזק בינלאומי.

במידה ואכן ישנו חוסר סנכרון,

הדבר ידוע כגורם לתקלות בגלישה.

לוטם בזק בינלאומי

פורסם

עזוב, חבל על הזמן שלך ועל העצבים. תתחבר לספק אחר. תודה לאל נגמרת לי החודש ההתחייבות לבזקב"ל, אישית אני כבר עברתי לספק אחר (טריפל סי) ובינתיים מאוד מאודמרוצה.

סליחה, אני אנסח את זה אחרת - סוף סוף אני מקבל את מה שאני משלם עליו. :s07:

לפני שנה, בזק בינלאומי היו החברה היחידה שהיה שווה להתחבר אליה.

בזמן שכל הספקי מסביב חסמו פורטים ועסקו בטרפיק שייפינג עצבני, הם היו היחידים שלא התעסקו עם התעבורה.

אבל מאז לצערי הרבה בוץ זרם מתחת לגשר ואיכות החיבור שלהם הדרדרה פלאים, אי-אפשר לגלוש ביו-טיוב (או בכל אתר סטרימינג לא ישראלי למען הענין), אי-אפשר להוריד מרפידשר, הכל זוחל (אני לא אדבר אפילו על "חווית" הגלישה בסופי שבוע.

לצערי, בהיותי ה"מבין במחשבים" המשפחתי, העברתי לא מעט אנשים אליהם (סבתא, הורים שלי, הורים של אישתי ושלל חברים). כולם טוענים אותו דבר - האינטרנט לא זז.

אז התחברתי לטריפל סי, כי הם הציעו לי חבילה ללא התחייבות ולא היה לי מה להפסיד, ושמע - חבל שלא עשיתי את זה קודם.

בתכלס, כבר חודשיים שאני משלם גם לבזק בינלאומי למרות שאני לא משתמש בחיבור שלהם. אני מודה, יכולתי להתחיל להלחם בהם, אבל יותר פשוט לשלם עוד כמה שקלים שתגמר לי ההתחייבות ולהתנתק מהם בשקט.

הבאסה היא שבינתיים ההורים שלי ושל אשתי נאלצים להנות מ"איכות" החיבור של בזק בינלאומי.

וכן, יש חבילת גיימר, ויש שלל סוגי תעדוף, אבל חברה שלא מסוגלת לספק חיבור של מגה וחצי אפילו, לא שווה את הכאב ראש.

(ואגב, אין שום סיבה שמישהו יאלץ לשלם עוד כסף בשביל חבילת גיימר. שייספקו את מה שהם אמורי לספק.)

ולמען הענין, רוצה לבדוק בצורה הכי פשוטה איפה הבעיה - תמצא מישהו שמחובר לספק אחר באותה תשתית/מהירות כמו שלך.

תבקש ממנו פרטי החיבור שלו לשעה. בלי לשנות כלום בהגדרות, תבדוק את החיבור שלך דרך בזק בילאומי ואחר כך דרך הספק השני.

אני לא אתפלא עם "בעיות התשתית" שלך יעלמו כשתתחבר דרך ספק אחר.

אבל אל תקח את המילה שלי (או של לוטם למען הענין). תבדוק בעצמך.

(אגב, יש פה בפורום דיון של 14+ עמודים על בזק בילאומי, למקרה שלא ראית...)

פורסם

אני מאוד לא מרוצה מ 012

חבל שאין אפשרות להתחבר לספקיות מחול

פורסם

אגב תקחו בחשבון שהארץ שלנו גם מפגרת שנות אור מאחורי העולם בhosting ולפעמים אתם נכנסים לאתרים "בארץ" והם בעצם אתרים בחו"ל. זה בגלל שמה שמקבלים בחול ב50$ לשנה לא מקבלים בארץ ב50$ לחודש :screwy: .

פורסם

את צריכה לטפל בחצי מהפורום.

לכולם יש את אותה בעיה...

יותר נכון כל מי שמנוי.

פורסם

יאללה, נתקתי גם את סבתא שלי מבזקב"ל סוף סוף (דרך netek אגב).

עוד 2 חשבונות לנתק מהם וסוף לכאבי הראש שלי (ע"ע - "האינטרנט לא זז לנו, אתה יכול לבוא לתקן את זה?").

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים