עבור לתוכן

החל מהיום: תיקון של 16 כשלים צרכניים בסלולר

Featured Replies

פורסם

http://news.pocket.co.il/content/viewnews.pl?id=EkAAlpkZEkJZDtJgNy&tmpl=pkt7&style=pkt7

בעיקר מה שמשמח לראות הוא סעיף מספר 2 - חובה על הצגת "טופס גישה לשירותים" - לא עוד חיובים מסתוריים מחברות צד שלישי כגון סלו-שקר-כלשהו.

וסעיף 3 ו-4 - חובת הצגת כל חבילות ה"ללא התחייבות" וכמו כן פרסום מלא של תוכניות התעריפים.

וכמובן סעיף 5, לא עוד שירותי funtone בחינם שהופכים להיות ממש לא חינם אחרי חודש..

קישור למסמך הרשמי של משרד התקשורת: http://moc.gov.il/sip_storage/FILES/0/2370.pdf

פורסם

הגיע הזמן, צעד מבורך. רק לפני חודש חבר שלא בדיוק מבין את תחמוני החברות הסלולאריות אכל אותה 120 שקל לכל מיני חיובים לחברות צד שלישי

פורסם

גדול גדול גדול :yelclap: :yelclap:

עוד צעד מבורך של משרד התקשורת, פשוט עברו על כל התחמונים שלהם וניטרלו אותם

שאפו...הלוואי ששאר המשרדים(תחבורה חוץ חינוך) היו כאלה יעילים

פורסם

בהחלט צעד מבורך :xyxthumbs:

כל הכבוד לשר!

כן ירבו כמותו במקומתינו - גם הוא וגם קודמו עשו תפקידם על הצד הטוב ביותר ונלחמו עבורנו

הגיע הזמן שהרגולטור יבצע תפקידו

פורסם

צעד מבורך מאוד,עכשיו צריך לראות איך חברות הסלולר יגיבו.

על הפחתת תעריף תוכל החברה להודיע עד חודש לאחר ההפחתה

:lol:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים