מכשיר Milestone 2 מחו"ל - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכשיר Milestone 2 מחו"ל


ekmo

Recommended Posts

שלום,

ככל הנראה בקרוב תהיה לי האפשרות להביא מכשיר Milestone 2 לארץ (נא לא לשאול "למה לא HTC?" עד שננעלתי על המכשיר הזה אני ממש לא רוצה להתחיל להתלבט שוב). אני מעוניין להתחבר איתו לרשת , אבל אני רוצה לוודא שאין איתו בעיות מבחינת התדרים. מישהו יכול לעזור לי בעניין הזה? האם ה-Milestone 2 עובד על תדרי סלקום?

שאלה נוספת, אם כבר מדברים: מה זה "רומים"?

תודה מראש על כל תשובה עניינית. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

(נא לא לשאול "למה לא HTC?" עד שננעלתי על המכשיר הזה אני ממש לא רוצה להתחיל להתלבט שוב)

:lol:

יעבוד אבל למה ME2? המכשיר הראשון היה מצויין בזמנו אבל השני לא משתלם, אלא אם אתה ממש חייב מקלדת מלאה...

מסכים ,הMilestone 2 ממש לא משתלם , יש את הDesire Z או ה T-Mobile G2 אם אתה קונה מארצות הברית ,עם מקלדת לדעתי טובה יותר ומאיץ גראפי חזק יותר .

כשאומרים "לא משתלם" אז זה חייב להיות ביחס למחיר מסויים ולכן תצטרכו לומר כמה הוא אמור לעלות. את המכשיר אני לא מביא מארה"ב ככה שזה לא רלוונטי מה גם שאין לי מושג מהו אותו T-Mobile G2. בכל מקרה ל- אני לא מתחבר ואם כבר מדברים על משתלם אז הוא יותר יקר. מקלדת? לא חייב. אבל רוצה. :)

עברתי על כל מיני פוסטים בפורום הזה ועוד לא הצלחתי להבין למה אתם כ"כ לא אוהבים את המכשיר. בכל הביקורות שלו הוא קיבל תשבוחות ובכל ההשוואות שלו מול תמיד היה מדובר בהפרש קטן לכאן או לכאן, בד"כ בגלל דברים קטנים. גם הבחירה שלכם במכשיר כזה או אחר לדעתי לא רלוונטית בהרבה מהפעמים למשתמש הפשוט. אני חושב שרובם של האנשים לא מעדכנים רומים ולא נכנסים לקרביים של הקוד בטלפון אלא מחפשים קופסה שחורה שתיתן להם מקסימום תועלת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מאיפה אתה כן קונה ?

בסופו של דבר ההבדל במחיר בין הMilestone 2 לבין הDesire Z (שמשווק כT-Mobile G2בארצות הברית ) הוא מזערי וחומרה חדשה יותר וטובה יותר (בעיקר המאיץ הגראפי שחזק פי כמה מזה שנימצא בMilestone 2 ) ולדעתי האישית אם אתה כבר מחפש מקלדת המקלדת בDesire Z מוצלחת יותר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קונים עבורי את המכשיר בסין, שם (אם אני זוכר נכון) מחירו הוא באזור ה-1700 ש"ח. לשוק בארה"ב אין לי כרגע גישה.

למיטב ידיעתי ב- יש מקלדת וירטואלית בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא טוב יותר, המקדלת שלו פשוט איומה(בשונה מה-ME2, מקלדת בלי מקשי חצים או DPAD נורמאלי זה בזבוז) הTI OAMP 3630 דיי משתווה לMSM7230 שיש בHTC. המאיץ הגראפי של הHTC טיפה יותר טוב(שוב לא משהו שתשים לב אליו היום גם במשחקי 3D בפלאפון) והמוטורולה טיפה עדיף בביצועים כלליים).

בכל מקרה הHTC הרבה יותר יקר(הME2 עולה כ300 יורו היום, הHTC עולה כמעט 500) וללא שום ייתרון לא ברמת החומרה ולא בכל דבר אחר.

הבעיה היא שלקנות היום מכשיר מאוד יקר יחסית(300 יורו\400 דולר דולר) כאשר יש כבר בשוק מכשירי Dual מהירים בהרבה זה טיפשי. אלא אם אתה מתכוון לעבוד 24/7 בישומים משרדיים ואתה חייב מקלדת אז תקנה אותו, אם אתה צריך מקלדת מלאה רק בשביל SMSים אז לטעמי מכשיר קאנדיבר עם Qwerty מלא כמו הMotorola Pro עדיף מהMilestone.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי שמכשירי Dual אפשר למצוא רק בתערוכות מכשירים... ישנם כיום מכשירי Dual שרצים על אנדראויד ומספקים גם יישומים משרדיים במחיר שפוי?

רצוי לציין שאני לא ממש חסיד נלהב של מכשירי קאנדיבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, אז אני לא ממש מבין מה מה זה DZ/G2 אבל אני מניח שהשאלה העיקרית כאן היא האם זה רלוונטי למשתמש הממוצע?

שאלה נוספת: היום במחיר של כ-2000 ש"ח, איזה הייתם קונים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ופה הטעות שלך.

לDZ/G2 אין בוטלואדר נעול ומטומטם.

אחרת מזמן הייתי קונה מיילסטון2.

גם לME1 יש BL נעול ועדיין יש עשרות רומים, כולל CM וAOSP Ginger/Froyo... ההבדל היחידי בינהם זה שהME1/Droid היו מכשירי האנדרואינד הנמכרים ביותר בזמנם(הדרויד עקף במכירות חודשיות את הIPHONE כמה פעמים בארצות הברית) בעוד שה-ME2 מכר בערך 14 יחידות... וחוץ מזה בפעם האחרונה שבדקתי לDZ אין רום אחד עדיין גם.. מה שיש לו זה חומרה ישנה, מקדלת על הפנים(שגם נהרסת מהר) ושלא נדבר על המנגון שליפה של המקלדת שמאוד שביר. אם יש משהו 1 לME1 ולME2 בכל הנוגע לאמינות זה איכות בניה לפנים(הME1 שלי נפל מגבהים מטורפים, הכל שרוט חוץ מהמסך הזכוכית עמידה, והME2 עוד יותר עמיד לפי כל מבחני האונס).

אוקיי, אז אני לא ממש מבין מה מה זה DZ/G2 אבל אני מניח שהשאלה העיקרית כאן היא האם זה רלוונטי למשתמש הממוצע?

שאלה נוספת: היום במחיר של כ-2000 ש"ח, איזה מכשיר חכם הייתם קונים?

הוא מתכוון למכשירים של .

למשתמש ממוצע לא, זה יכול להגביל אותך ברמה של צריבת ROMים מלאים עם Bootloader שונה לדוגמא ROMים שמאפשרים התקנת מערכות הפעלה במקביל כמו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...