עבור לתוכן

החלפה של כרטיס המסך במסגרת האחריות

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אני מצטער אבל אני לא מסכים איתך,

זה שבארץ המצב הוא כזה שצריך ללחוץ ולנג'ס בשביל לקבל יחס ושמשהו יזוז לא אומר שזה מצב תקין.

לגבי זה שהם שדרגו אותי ונתנו לי אחלה של כרטיס אין לי שום ספק בזה ולא התלוננתי לרגע בנוגע לעניין זה, רק עניין הרדיפה אחריהם, אני אגיד לך מה, אם הם אפילו היו מתקשרים ואומרים לי הכרטיס מתעכב/לא קיבלנו תשובה מהחברה/כל תרוץ מפגר אחר, אז לא היה מפריע לי, כי אז הייתי יודע שלא שכחו ממני, אבל במקרה פה פשוט נפנפו אותי כל פעם עם תשובה של "בעוד יום יומיים יתקשרו אליך"..

שוב, אין לי ספק שבסופו של דבר הרווחתי מהנושא גם אם הייתי צריך לחכות ולנג'ס.

ובנוגע לחדש/משומש, אני לא יכול להגיד ב100% שאני בטוח, אבל אני כמעט בטוח שהכרטיס חדש אבל זה רק מהסתכלות עליו ותו לא...

פורסם
  • מחבר

הוא נסבל כי אין יותר מידי ברירות בארץ,

אבל במדינה מתוקנת הייתי מצפה מחברה שמעריכה את עצמה ואת הלקוחות שלה שלא תגרום ללקוח לרדוף אחריה,

בסופו של דבר השירות זה מה שיחזיר (או היה מחזיר) אותי אל החנות..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים