עבור לתוכן

סיפור שלא נגמר בסלקום

Featured Replies

פורסם

פעם הבאה שהם יוצרים איתך קשר תקליט את השיחה ותוציא מהם הכי הרבה פרטים לגבי "למה אתם מטרטרים אותי כבר חודשיים עם מכשיר תקול וכל הזמן אני שומע הבטחות ,בזמן שאתם מבזבזים לי את הזמן ?"

תשחק אותה "טמבל" קצת , תשאל מתי פנית בפעם הראשונה לנציג שרות , ולמה מאז לו טופל העניין שלך ?

ומשם תזרום עם שאלות שכביכול אתה מאשים אותם בטירטור ..... ואל תשכח להקליט הכל !!!!!

ומשם הדרך צריכה להיות ממש קצרה לבית המשפט לתביעות קטנות !

  • תגובות 41
  • צפיות 8.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

השאלה אם באמת יש לו קייס.

פורסם

השאלה אם באמת יש לו קייס.

יש לו קייס.

החוק אומר (בערך) שאם האחריות אינה ממומשת (כולל אי מימוש אחריות בשיטת "טירטור הלקוח"), הלקוח זכאי למוצר חדש מיידי או החזר כספי מלא+ הוצאות.+ עוגמת נפש.

השגיאה היחידה במעשיו היא שהסכים לקבל מוצר מחודש שלא בתור חלופה זמנית עד תיקון המוצר המקורי, במקרה כזה עשוי המוכר לטעון שהסכמתו לקבל מוצר מחודש מהווה ביטול ההסכם הקודם לכן דין הקניה שלו כעת היא כדין קניית מוצר מחודש .

פורסם

כמו שאמרו לפניי, תקליט אותם, ותוציא מהם את כל מה שאתה יכול, הרבה דברים מפלילים !!!

ומשם, אפילו עם הקלטה אחת, אתה מסודר בבית משפט לתביעות קטנות.

פורסם

לא טועה ולא מטעה. אין יותר התחייבות חדשות בסלולריות, אלא אם כן מדובר בהתחייבות לתשלומים על מכשיר. לגבי חוזים קימיים אכן זה מה שאתה אומר.

כפי שנאמר, אתה מטעה ומטעה בגדול.

יש תוכניות מסויימות שאינן בהתחייבות, אבל עדיין בכל הרשתות, גם באורנג' שציינה כי התוכניות החדשות שלה יהיו ללא התחייבות, יש תוכניות שהן בהתחייבות.

ההתחייבות כפי שנאמרה מכילה קנס של 8% ממוצע החשבוניות כפול כמות החודשים שנותרה.

התשלום על המכשיר אינו התחייבות, אלא עסקת תשלומים לכן ברור שתצטרך לשלם עליו.

יש לו קייס.

החוק אומר (בערך) שאם האחריות אינה ממומשת (כולל אי מימוש אחריות בשיטת "טירטור הלקוח"), הלקוח זכאי למוצר חדש מיידי או החזר כספי מלא+ הוצאות.+ עוגמת נפש.

השגיאה היחידה במעשיו היא שהסכים לקבל מוצר מחודש שלא בתור חלופה זמנית עד תיקון המוצר המקורי, במקרה כזה עשוי המוכר לטעון שהסכמתו לקבל מוצר מחודש מהווה ביטול ההסכם הקודם לכן דין הקניה שלו כעת היא כדין קניית מוצר מחודש .

יש לך מקור לחוק הזה שאתה אומר? כי להטעות אותו ולשלוח אותו לבית משפט סתם זה יהיה בעייתי, ואם יש לך מקור אז תצרף אותו לדיון.

החוק מציין כי במידה ומדובר על אחריות יצרן, יש צורך לתקן את המכשיר בחלקים חדשים - כלומר מכשיר מחודש כן תקף פה.

אבל, אסור לבצע פעולות תיקון ברכיבים עצמם, כגון הלחמות וכו', במידה ואי אפשר לתקן את המכשיר בצורה הזאת יש צורך להחליף את המכשיר.

וצויין פה קודם שמכשיר חדש הוא מכשיר שהתקלקל בעבר.

חשוב לציין שזה לא נכון, מכשירים מחודשים יכולים להגיע מביטולי עסקה או ממכשירים שנכנסו למעבדה בעקבות תקלה או ממכשירים שהוחזרו במעמד שדרוג ועברו שיפוץ במעבדה.

פורסם

לא טועה ולא מטעה. אין יותר התחייבות חדשות בסלולריות, אלא אם כן מדובר בהתחייבות לתשלומים על מכשיר. לגבי חוזים קימיים אכן זה מה שאתה אומר.

קישקוש. זה פשוט לא נכון.

פורסם

פשוט לא ייאמן

נשמע פשוט בושה וחרפה מה שהם עושים לך...

תנסה לתבוע אותם או ללכת עם זה ל YNET או משהו כזה

פרסום רע עושה את העבודה בדרך כלל בדברים האלה...

ותעדכן מה הולך, מקווה שיהיה סוף טוב לסיפור הזה

פורסם

יש לך מקור לחוק הזה שאתה אומר? כי להטעות אותו ולשלוח אותו לבית משפט סתם זה יהיה בעייתי, ואם יש לך מקור אז תצרף אותו לדיון.

החוק מציין כי במידה ומדובר על אחריות יצרן, יש צורך לתקן את המכשיר בחלקים חדשים - כלומר מכשיר מחודש כן תקף פה.

אבל, אסור לבצע פעולות תיקון ברכיבים עצמם, כגון הלחמות וכו', במידה ואי אפשר לתקן את המכשיר בצורה הזאת יש צורך להחליף את המכשיר.

וצויין פה קודם שמכשיר חדש הוא מכשיר שהתקלקל בעבר.

חשוב לציין שזה לא נכון, מכשירים מחודשים יכולים להגיע מביטולי עסקה או ממכשירים שנכנסו למעבדה בעקבות תקלה או ממכשירים שהוחזרו במעמד שדרוג ועברו שיפוץ במעבדה.

החוק שהזכרתי הוזכר פעמים רבות במדורי צרכנות, לא ראיתי מקור בספר חוקים זה הוצאת זמן שלי של עשרות שעות, לא חושב שיש פער משמעותי בין מה שאמרתי לבין לשון החוק. בכל מקרה יעצתי לו לגשת להתייעצות עם עורך דין ושאת ההוצאות לעורך דין יצרף לתביעה שלו כדי שהוצאות עורך דין לא יהיו על חשבונו. האגרה לבית המשפט לתביעות קטנות נמוכה (עשרות שקלים, משהו כמו 2 אחוזים מגובה התביעה), הייצוג הוא על ידי התובע והניתבע בלבד (לא על ידי עורכי דין).

על פניו , אם המתלונן דובר אמת, המוכר סירב לממש את האחריות על ידי שהפעיל את שיטת הטירטורים.

מכשיר מחודש אינו שווה ערך ל- "מכשיר חדש שתוקן", מכשיר מחודש זה מוצר אחר שתכונותיו לא ידועות (יתכן שהוא משומש או שיש בו פגמים ניסתרים שלא תוקנו, או שיש בו פגמים קלים שלא תוקנו כלל). אם החוק מחייב תיקון המוצר המקורי, אי אפשר להתחכם ולאמר שמוצר מחודש מהווה תיקון של המוצר המקורי, לא חושב שבית המשפט יסכים להתחכמויות כאילו.

לגבי מוצרים מחודשים. הסיפור על "ביטול עיסקה" הוא אגדה של סוחרים כדי לאחז עיניים, היו בפורמים דיווחים פנימיים של אנשי מעבדה בעסקים שמוכרים "מחודשים" והם אמרו שכמעט כל המוצרים המחודשים הם מוצרים משומשים שהתקלקלו ותוקנו או מוצרים שניפגמו בתהליך המישלוח עוד לפני שנימכרו או סטוקים שהיו במחסנים זמן ממושך מאוד , (רובם המכריע של ה"מחודשים" לא תוקנו על ידי הייצרן אלא על ידי מעבדות קטנות שאינן מומחיות בתקינות המוצר המתוקן). כמו כן, חלק ניכר של ביטולי העיסקה (אם היו) לא היו בגלל "התחרטות" אלא בגלל גילוי פגמים קלים (יותר פשוט להודיע על "חרטה" מאשר להיות מטורטר על ידי תיקונים כפי שאירע ללקוח שפתח את הפתיל) .

ועוד לגבי לגבי מוצר מחודש \משומש אבהיר דברי מתגובה קודמת (לא רציתי להכנס לפרטים רבים מדי). מוצר משומש אפילו אם הוא תקין לגמרי בעת המכירה (כלומר, לא תוקן מעולם) --- שווה הרבה פחות ממוצר חדש. לכל מוצר אלקטרוני משוכלל יש בלאי מהיר. נניח למשל שלמוצר אלקטרוני משוכלל יש אורך חיים צפוי של שלוש שנים (בשימוש אינטנסיבי), לפיכך אם היה בשימוש אינטנסיבי שנה וחצי והוא תקין לגמרי , אז כאשר ימכר מחדש ישאר לו אורך חיים צפוי של שנה וחצי.

זה שמוכרים בחנות "משומש" ב- 30 אחוז הנחה במקום ב- 70 אחוז הנחה (למשל) מתקיים רק מפני שיש מספיק קונים פריירים שלא מבינים ש- 30 אחוז הנחה הם מחיר מוגזם מאוד (למוצר שיתרת תוחלת החיים שלו היא --- נאמר --- שליש מאורך חיים של מוצר חדש).

פורסם
  • מחבר

טוב אז ככה התקשרו אליי ואמרו לי לבוא לקחת 3GS חדש.שאלתי אם זה מהקופסה אמרו שלא. מה כדאי לי לעושת ללכת לקחת?

פורסם

אני לא רואה שיש לך ברירה אחרת. זה הבחירה הזו או לתבוע אותם, ולדעתי השופט לא יפסוק לך משהו מעבר למה שהם הציעו לך (כלומר השופט יפסוק לטובתם).

פורסם

תתעקש שאתה רוצה חדש ,תגיד שאתה לא מסכים בשום פנים ואופן לקחת מכשיר מחודש .

פעם זה עבד לי , לא יודע עד כמה זה יעזור לך .

פורסם

טוב אז ככה התקשרו אליי ואמרו לי לבוא לקחת 3GS חדש.שאלתי אם זה מהקופסה אמרו שלא. מה כדאי לי לעושת ללכת לקחת?

אף אחד לא אמר שזה לא מכשיר חדש...

בחברות הסלולר חוץ ממחודשים יש מכשירים שנועדו לתביעות ביטוח, הם מקבלים רק את הברזל בלי כל האביזרים מסביב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים