פורסם 2011 בפברואר 914 שנים מחבר ישב איתי מנהל במרכז שירות.ואמר לי הנציגה טעתה.והוא ממש הרגיש לא נעים.יצאתי משם לאחר כמה שעות התקשר אליי נציג ואמר לי שיש לו מכשיר מחודש 3GSואני אגש מחר למרכז שירות.אמרתי לו שזה לא מקובל עליי וביקשתי לדבר עם הנציגה מסלקום שהיתה במעקב איתי כל החודש.הוא אמר שאני לא יכול לדבר איתה והיא לא תחזור אליי יותר אמרתי לו שזה לא תקין!היא התחיל להתעצבן להרים תקול עליי אמרתי לו אתה לא צריך לקחת את זה אישית אני רוצה שתעביר אותי למנהל בכיר הוא אמר לי לא,איימתי בתביעה והוא אמר תעשה מה שאתה חושב לנכון אני אחזור אלייך בעוד שבוע וניתק.עכשיו אני כבר רגוע אבל אני רוצה שתעזרו לי לפרסם את זה אני מוכן לתת את כל הפרטים שלי.לא רק בשבילי בשביל כולנו כלקוחות!!!אני מצטער שבכלל ניגשתי מהתחלה למרכז שירות פשוט הרגו אותי נפשית וכלכלית זה לא שווה את זה אני אומר לכם אני מוכן להעיד אפילו בבית משפט על מה שקרה כבר לא איכפת לי מהטלפון פשוט מצאתי את עצמי יוצא משם מושפל וכועסלמגיב מעליי אתה צודק אבל זה חלק מעבודה שלי ואני חייב טלפון חכם
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים כבר עברתי את כל הסבל הזה ואני עדיין משלם עליו ישירות מחשבון הבנק .כן ישירות מחשבון הבנק!. אם הייתם אנשים עם שכל בראש הייתם שואלים אותי - מה נתת לחברה אישור להכנס לחשבון שלך כל חודש?אבל לכולנו אין שכל בראש לכן העניין לא נראה לכם תמוה כלל וכלל.עוד יותר תמוה בעיני הוא מי שמנסה לחנך את כל עם ישראל דרך הפורומים. ועכשיו עולה לי בראש המהפיכות בעולם הערבי שהגיעו מהפורומים או משהו בסגנון. אבל בואו נהיה ריאליים מהפיכה בסגנון נגד חברות העושק הסלולארי לא תצא מעם ישראל המקבל מרות אוטומטית בדרך כלל (ויש אומרים כצאן לטבח).החברות האלה מציגות רווחים של מאות מליונים כל רבעון. לכן הם לא רואות אף אחד מכם כבן אדם אלא יותר כמו פרה עם עטינים ענקיים של מאות שקלים בחודש.מאות שקלים בחודש למשך 36 חודשים FOR SURE. תעשו חשבון אתם שווים הרבה מאוד כסףאיש איש לביתו יעשה מנסיון שלי ושל כל עם ישראל חוק מספר אחד נכתב בדם ---- לא קונים מכשיר סלולארי מחברת העושק הסלולארי--- אני יודע שזה כבר נשמע נדוש וחסר ערך אמיתי אבל תנסו בכל זאת להפנים חוק מספר שתיים נכתב במיץ של העצבים שלי--- לא מתחייבים לחברות העושק הסלולארי ליותר מ 12 חודשים כך תוכלו לעבור לעושק קל יותר בחברת עושק זולה יותר ולהרגיש שבזה שעברת לחברה אחרת דפקתם את החברה הקודמת וגלגל חוזרהדבר השלישי שיש לי לומר הוא שאם נדמה לכם שדיברתם עם מנהל(עאלק) או נציג תמיכה בכיר(עאלק) או עושקים בשמות תפקידים כאלה או אחרים שהם בכירים -כמובן איך לא! הם הרי נבחרו במיוחד לעשוק אותכם ושום דבר מהשיחה לא הוקלט על ידכם הרי שכל מה שנאמר שם הוא כמו הוואקום בחלל.ושתגיעו לנציג תמיכה בכיר יותר, או שמא עלי לומר סופר בכיר , בכיר על על, תצטרכו להתחיל הכל מחדש כמו כלום לא היה ואם הוא לא יוכל לעזור לכם תקוו רק שהוא יפנה אותכם לנציג בכיר יותר
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים ישב איתי מנהל במרכז שירות.ואמר לי הנציגה טעתה.והוא ממש הרגיש לא נעים.יצאתי משם לאחר כמה שעות התקשר אליי נציג ואמר לי שיש לו מכשיר מחודש 3GSואני אגש מחר למרכז שירות.אמרתי לו שזה לא מקובל עליי וביקשתי לדבר עם הנציגה מסלקום שהיתה במעקב איתי כל החודש.הוא אמר שאני לא יכול לדבר איתה והיא לא תחזור אליי יותר אמרתי לו שזה לא תקין!היא התחיל להתעצבן להרים תקול עליי אמרתי לו אתה לא צריך לקחת את זה אישית אני רוצה שתעביר אותי למנהל בכיר הוא אמר לי לא,איימתי בתביעה והוא אמר תעשה מה שאתה חושב לנכון אני אחזור אלייך בעוד שבוע וניתק.עכשיו אני כבר רגוע אבל אני רוצה שתעזרו לי לפרסם את זה אני מוכן לתת את כל הפרטים שלי.לא רק בשבילי בשביל כולנו כלקוחות!!!אני מצטער שבכלל ניגשתי מהתחלה למרכז שירות פשוט הרגו אותי נפשית וכלכלית זה לא שווה את זה אני אומר לכם אני מוכן להעיד אפילו בבית משפט על מה שקרה כבר לא איכפת לי מהטלפון פשוט מצאתי את עצמי יוצא משם מושפל וכועסלמגיב מעליי אתה צודק אבל זה חלק מעבודה שלי ואני חייב טלפון חכם אני רואה שאתה ממשיך להתעקש לנסות ולפתור את זה במרכזי שירות מול נציגים כאלה ואחרים. אני לא רואה למה צריך לפרסם את התקלה האישית שלך. אנשים יודעים שהשירות בסלולריות גרוע. אם אתה רוצה לפתור את הבעיה שלך יש רק דרך אחת והיא לא לאיים אלא לכתוב מכתב. נכון זה לוקח זמן אבל זאת הדרך. אני לא חושב בשלצאת מושפל וכועס ממרכזי שירות זאת הדרך, אני רק יכול לאחל לך בהצלחה, פתרון אני בספק אם תראה את זה. חוק מספר שתיים נכתב במיץ של העצבים שלי--- לא מתחייבים לחברות העושק הסלולארי ליותר מ 12 חודשים כך תוכלו לעבור לעושק קל יותר בחברת עושק זולה יותר ולהרגיש שבזה שעברת לחברה אחרת דפקתם את החברה הקודמת וגלגל חוזרהדבר השלישי שיש לי לומר הוא שאם נדמה לכם שדיברתם עם מנהל(עאלק) או נציג תמיכה בכיר(עאלק) או עושקים בשמות תפקידים כאלה או אחרים שהם בכירים -כמובן איך לא! הם הרי נבחרו במיוחד לעשוק אותכם ושום דבר מהשיחה לא הוקלט על ידכם הרי שכל מה שנאמר שם הוא כמו הוואקום בחלל.ושתגיעו לנציג תמיכה בכיר יותר, או שמא עלי לומר סופר בכיר , בכיר על על, תצטרכו להתחיל הכל מחדש כמו כלום לא היה ואם הוא לא יוכל לעזור לכם תקוו רק שהוא יפנה אותכם לנציג בכיר יותר אין יותר התחייבות בחברות הסלולריות מאז ה 1 לחודש. ההתחייבות היא רק לתשלומים של המכשיר. בנוסף כל אלה שמתלהבים מלדבר ולהתווכח עם נציגי שירות זה קשקוש אחד גדול. אני יוצא לי להגיע להרבה משפטים בבתי משפט לתביעות קטנות ואף אחד לא מצליח להביא הקלטות ולא נעליים. זה פשוט פתטי. אנשים מקליטים בשביל להוכיח שהם צדקו? אם אתה מגיע למצב שאתה צריך להקליט חברה שאתה משלם לה כסף כל חודש אתה פשוט מוזר. אני לא אומר שאין מצבים, אבל פשוט תעיף אותם לקיבינימט.
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים ^^^אתה פשוט טועה ומטעה, עדיין קיימות התחייבות לחברות הסלולר אך קנסות הניתוק הופחתו ל-8 מממוצע החשבון החודשי כפול חודשי ההתחייבות שנשארו.
פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים מחבר התקשרו אליי היום שוב אמרו לי לבוא לקחת מחודש ולא הסכמתי.למישהו יש את הפקס או המייל שלהם
פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים המסקנה לסמן על חברות הסלולר X אחד גדול! אל תקנו מהם מכשירים,לא שאני תומך בחנויות אבל עדיף את הרמאות שלהם מאשר חברות הסלולר ששוחטים לנו את החשבון בבנק! רגלי לעולם לא תדרוך במרכזי השירות של סלקום,אורנג' או פלאפון! להתרחק כמו מאש
פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים ^^^אתה פשוט טועה ומטעה, עדיין קיימות התחייבות לחברות הסלולר אך קנסות הניתוק הופחתו ל-8 מממוצע החשבון החודשי כפול חודשי ההתחייבות שנשארו.לא טועה ולא מטעה. אין יותר התחייבות חדשות בסלולריות, אלא אם כן מדובר בהתחייבות לתשלומים על מכשיר. לגבי חוזים קימיים אכן זה מה שאתה אומר.
פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים מחבר הם שוב מתקשרים כל יום היום כבר פעמיים ולא מוכנים להחליף.הנציגה אומרת לי למה אתה חושב שמגיע לך אייפון 4אמרתי לה מה את רוצה תעזבי אותי כבר די לא רוצה כלום יותר ביי.אמרה אתה יודע מה לך תתקן את המכשיר ונשלם לך על התיקון אמרתי לה אני לא רוצה כלוםאמרתי לה אני מתכוון להתנתק.טוב תן לי לבדוק מה אפשר לעשות נחזור אלייך . אמרתי אל תחזרי תעזבו אותי כבר.טוב זאת החלטה שלך תודה אמרתי לה ביירגע מה אגרום לך להישאר בסלקום היא שואלת? טלפון חדש לא מחודש. היא עונה לי שוב אין חדש יש מחודש וזה מה שמגיע לך.אין לי מילים
פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים הם שוב מתקשרים כל יום היום כבר פעמיים ולא מוכנים להחליף.הנציגה אומרת לי למה אתה חושב שמגיע לך אייפון 4אמרתי לה מה את רוצה תעזבי אותי כבר די לא רוצה כלום יותר ביי.אמרה אתה יודע מה לך תתקן את המכשיר ונשלם לך על התיקון אמרתי לה אני לא רוצה כלוםאמרתי לה אני מתכוון להתנתק.טוב תן לי לבדוק מה אפשר לעשות נחזור אלייך . אמרתי אל תחזרי תעזבו אותי כבר.טוב זאת החלטה שלך תודה אמרתי לה ביירגע מה אגרום לך להישאר בסלקום היא שואלת? טלפון חדש לא מחודש. היא עונה לי שוב אין חדש יש מחודש וזה מה שמגיע לך.אין לי מילים אמרו לך, תגיש תביעה משפטית בבית משפט לתביעות קטנות. תקליט את נציגת המכירות שמסרבת לתת לך מכשיר חדש ותציג זאת כראיה בבית המשפט. אי החזקת מכשירים חדשים חילופיים במלאי היא עבירה על החוק, נציגת המכירות מודה בבית משפט שהחברה שלה עוברת על החוק(בכך שהם לא מחזיקים מלאי חדש להחלפה). בלי הגשת תביעה משפטית לא תקבל שום פיצוי הולם, התבכיינות שלך פה או בפורום אחר או במשרדים של החברהלא תעזור לך.[br]פורסם בתאריך: 10.02.2011 בשעה 22:23:15אבל באמת לא מגיע לך יותר. קח את המחודש וסגור עניין. מכשיר מחודש זה מכשיר מקולקל (שתוקן) , צפוי להתקלקל פעמים נוספות זמן קצר לאחר השימוש.
פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים אבל באמת לא מגיע לך יותר. קח את המחודש וסגור עניין. מהרגע שאישרו לו חדש מגיע לו חדש. האישור היה בשיחת טלפון או בסניף?
פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים השאלה האם יש הוכחה שהובטח החלפה לחדש (לא נראה לי סביר שיחליפו 3GS ל- 4) ? אם כן, לך לבית משפט לתביעות קטנות, אך לא לפני שאתה שולח מכתב רשום עם כל הפרטים וציון כי יש לך הוכחה שהבטיחו לך מכשיר חדש, וכן שזהו מכתב התראה לפני תביעה, על כל ההוצעות שלך בטיפול במקרה (כולל מכשיר חדש שהובטח).אם אין לך הוכחה, וכפי שאני רואה אתה לא רוצה להתאמץ לספר את סיפורך בפורומים לצרכנות למיניהם, קח מחודש, ותתנתק מהם.
פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים א. לפרסם בפורומים מאוד יעזור כי זה רק יזהיר אנשים ואולי בתיקווה עוד יצא לנו מזה משהו.ב. תבקש כבר גלאקסי חדש וזהו כולם ירוויחו מזהג. אל תתעצבן עליהם יותר מידי הטלפון שלך עדין אצלהם.ד. בהצלחה
פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים מחבר אז ככה היא הודעתה על הטעות של הנציגה.היא אמרה כלנו טועים לפעמים.אז אמרתי לה מה אני אשם ואמרה לי זה החוק לא חייבים להחליף לך לחדש ואמרתי לה אבל עברו שבועיים מאז הקלקול ולא חזרתם אליי היא אמרה צריך לבדוק את זה משפטי.מה שהכי מצחיק שאני לקוח כבר עשר שנים אצל סלקום. ומה היא אומרת אתה לא מצפה שהחברה תפסיד עלייך כסף! שהחשבונית החודשית שלי מגיע ל400 שקל קבוע ויותר אז שוב בוא תשדרג וזהו ונפתור תבעיה היא אומרת.עכשיו לעניין המשפטי לא הקלטתי את השיחות וחבל מאוד עכשיו אני שואל אותכם האם יש טעם להגיש תביעה?או לשכוח מזה ולהמשיך לחברה אחרת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.