פורסם 2011 בפברואר 214 שנים ברשותי אייפון 3GS שהתקלקל במסגרת האחריות.והוחלף למחודש! לאחר שבועיים של שימוש שוב התקלקל .הלכתי למרכז שירות 6 פעמים ולא עזר.התקשרתי ואמרו שהם בודקים החלפת מכשיר לחדש.במשך חודש שלם לא חזרו אליי.והתקשרתי לשירות כל יום והם אמרו שיחזרו אך לא חזרו.היום חזרה אליי נציגה של סלקום ואמרה לי שוב אין לנו מכשרים במלאי. אני אמרתי לה אז תנו לי משהו אחר לא איכפת לי גם סמסונג גלגסי וגם זה אין היא אמרה.לאחר בדיקה באתר של סלקום מתברר שיש מלאי.אבל לא לי רק ללקוחת חדשים.אני אמרתי זהו תשלחי טופס ניתוק אמרה לי אני לא שולחת תחכה נבדוק לך ונחזור אלייך כרגיל מה שאני רוצה לומר לכם אני כבר חודש וחצי מטורטר מהם.אני לא יודע כבר מה לעשות
פורסם 2011 בפברואר 214 שנים ברשותי אייפון 3GS שהתקלקל במסגרת האחריות.והוחלף למחודש! לאחר שבועיים של שימוש שוב התקלקל .הלכתי למרכז שירות 6 פעמים ולא עזר.התקשרתי ואמרו שהם בודקים החלפת מכשיר לחדש.במשך חודש שלם לא חזרו אליי.והתקשרתי לשירות כל יום והם אמרו שיחזרו אך לא חזרו.היום חזרה אליי נציגה של סלקום ואמרה לי שוב אין לנו מכשרים במלאי. אני אמרתי לה אז תנו לי משהו אחר לא איכפת לי גם סמסונג גלגסי וגם זה אין היא אמרה.לאחר בדיקה באתר של סלקום מתברר שיש מלאי.אבל לא לי רק ללקוחת חדשים.אני אמרתי זהו תשלחי טופס ניתוק אמרה לי אני לא שולחת תחכה נבדוק לך ונחזור אלייך כרגיל מה שאני רוצה לומר לכם אני כבר חודש וחצי מטורטר מהם.אני לא יודע כבר מה לעשות תגיש נגדם תביעה משפטית בבית משפט לתביעות קטנות. תתייעץ קודם עם עורך דין לגבי ההכנה למשפט, במשפט תבקש ביטול קניה והחזר הוצאות נילוות (כולל הוצאות לעורך דין) ועוד פיצויים על עוגמת נפש. לפני שתעשה זאת תזהיר אותם שתעשה כל זאת (פחות או יותר) אם לא ימסרו לך תוך שבועיים מכשיר חדש , תקין לחלוטין, ללא תשלום נוסף. נימוקים על אי החזקת מכשירים חדשים במלאי הם סיפורי סבתא, יבואן חייב להחזיק במלאי מוצרים חילופיים חדשים.
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים יניב שלום, נשמח לבדוק את פנייתך. אנא, העבר לנו את פרטיך האישים בסלקום בצירוף הכינוי בפורום לכתובת המייל: pniot2@cellcom.co.ilבברכה, מחלקת השירותסלקום
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים מחבר טוב היום בערב חזרו אליי מסלקום.ואמרה לי הנציגה שביום שני יגיע מלאי.נקווה שזה נכון אבל מה שהכי מטריד אותי שדפקתי את הרכב אתמול בגלל שלא הייתי מרוכז .ואני לא מאשים אף אחד רק אותי.אבל יש מצב שזה קצת קשור.לחוסר ריכוז מהיום המתיש שהיה שלי עם מרכז השירות
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים חברות הסלולר מנקנקות אותנו מכל הכיוונים ואנחנו ממשכים לשלם להם כל חודש מאות שקלים שלא בצדק ושותקים.אני את ההפגנה שלי התחלתי, מכשיר אני לא קונה מהם בשום אופן, מסלול רק PRE PAID, לא נותן להם שום יד או אצבע לכיס שלי.משתמש בטלפון קווי, רק שאין ברירה בסלולארי, אם כולכם הייתם מתנהגים ככה, תוך שבוע הם היו מנשקים לכם את הרגליים ונותנים לכם כל מה שתבקשו.חבל שהצרכן הישראלי לא לומד.
פורסם 2011 בפברואר 414 שנים אני למדתי שהשיטה הכי טובה היא לפנות בכתב לשירות לקוחות. אם יש להם מייל - מצוין. אם לא אז בפקס.אתה מנסח בלשון רהוטה וברורה את בקשותיך, ובמידה ואלה לא מתמלאות אתה תובע להם את הצורה (הביטוי להמחשה בלבד).זה עבד ביס, עבד באורנג'. פתאום הכל מקבל אישור, הכל מסתדר וכל הטפסים נמצאים.חבל שזה עובד רק ככה, אבל לפחות זה עובד.
פורסם 2011 בפברואר 614 שנים מחבר ככה התקשרו אליי היום מסלקום ואמרו שאני יכול ללכת לקחת מכשיר אייפון 4 חדש.יש לי שאלה אני הבנתי שצריך מיקרו סים באייפון 4אבל מכיוון שיש לי גם טלפון לשטח אני לא יוכל להעביר אותו בין המכשרים וזאת בעיה! יש למישהו פתרון כי הבנתי שהם לא נותנים יותר מכרטיס סים אחד
פורסם 2011 בפברואר 614 שנים יש מתאמי פלסטיק קטנים וזולים (חפש ב- DX הקרוב לביתך) שהופכים מיקרו למקסי, הרי זה בדיוק אותו הדבר חוץ מקצת פלסטיק עודף.
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים מחבר אתם לא מאמינים מה עובר עליי! אתמול התקשרה אליי נציגה מסלקום שאמרה לי ללכת למרכז שרות לקחת אייפון 4 חדש.הגעתי למרכז שירות והם אמרו לי שאין אישור לאייפון 4 ואמרתי להם שדיברתי אתמול עם הנציגה בסלקום.שום דבר לא עזר שלחו אותי ללא מכשיר.אני בהלם אני לא מבין מה נסגר עם סלקוםשלוש שעות במרכז שירות הפסדתי יום עבודה.ומה אומר לי המנהל תשדרג לאייפון 4 וזהו.יש להם במלאי אייפון 4 רק אם תשדרג.
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים מחבר תודה על התגובה אבל רק שתבין. כבר הלך לי קרוב לאלף שקל הוצאות 8 פעמים לנסוע למרכזי שירות הפסד יום עבודה היום.חודש שלם של טלפונים יום יום אני כבר מותש.
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים במקרה כזה אתה פשוט אומר להם לשלוף את השיחה במקום ולראות שיש אישור.כל השיחות שלך עם נציגי השירות מוקלטות.
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים היי יניב, אתה נשמע לי בחור הגיוני אבל ממש לא ברור לי למה אתה מתעקש להמשיך לריב איתם במקום לפתור את העניין בקלות.חבל על הזמן, האנרגיה ונשמע שגם עצבים לא מעטים. אתה פשוט צריך לעשות דבר מאוד פשוט. לנסח מכתב קצר וברור שאומר:1. רכשתי את הטלפון בתאריך X2. בתאריך X הטלפון התקלקל והוחלף במחודש.3. מאז לא קיבלתי טלפון חדש למרות פניות חוזרות ונשנות למרכזי השירות (הערה: אין טעם לפרט את כל הפניות יש להם את הכל במערכת תהיה בטוח).4. באם לא אקבל מכשיר תוך 10 ימי עסקים מיום שליחת מכתב זה אפנה בעניין לבית המשפט.10 ימים זה הזמן שבית המשפט נותן להגיב על תביעה, אם אתה רוצה להיות לארג' אתה יכול לתת להם 14 יום. למכתב הזה אתה קורא "התראה אחרונה לפני נקיטת הליכים משפטיים" ושולח אותו אך ורק בדואר רשום לסלקום, רח' הגביש 10, ת.ד. 4060, נתניה. אחרי שהם לא מגיבים לזה, אתה כותב כתב תביעה מסודר קצר ברור וענייני, מצלם את החשבוניות או תכתובות שיש לך ומגיש הכל בבית המשפט לתביעות קטנות הקרוב למקום מגוריך תמורת 50 שקלים אגרה.מהרגע שאתה שולח את המכתב אל תסכים לדבר עם אף נציג, או לקבל שום מוצר אלא אם כן זה מתועד בכתב. אם זה לא מתועד בכתב או מכתב שנשלח אליך תמשיך בתהליכים כרגיל. אני רואה אנשים שצועקים וצורחים במרכזי שירות וליבי יוצא אליהם. לא ברור לי למה לא לבחור בדרך הפשוטה יותר.
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים תודה על התגובה אבל רק שתבין. כבר הלך לי קרוב לאלף שקל הוצאות 8 פעמים לנסוע למרכזי שירות הפסד יום עבודה היום.חודש שלם של טלפונים יום יום אני כבר מותש.להגיד לך את האמת,יניב.מגיע לך,תלמד לקח לא לקנות ממפעילות סלולריות.אני בתור לקוח סלקום סבלתי מספיק אין לי אמון במילה שלהם והגיע הזמן שעם ישראל המפגר והמטומטם יצא מן הסניף של סלקום ויפסיק לקנות מכשירים כמו חולים בראש.רק אז תקבל את השירות שמגיע לך,עד אז אתה עוד בורג עבורם בעדר של זומבים שקונים מהם מכשירים חדשים כמו פרייארים!פעם אחת תיהיו צנועים ותקנו מכשיר רק בשביל לדבר,לא תמותו מזה.גם מכשיר של 200 ש"ח יכול להספיק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.