עבור לתוכן

חייב עזרה בקשר למימוש אחריות בבקשה

Featured Replies

פורסם

שלחתי כרטיס מסך 4870X2 לתיקון לKSP

עזבו שבהתחלה הם אמרו לי שאני לא יכול לממש את האחריות בגלל שאני לא רשום בחשבונית

שזה חוק מפגר שלהם

אחרי צעקות הם הסכימו לקבל ועכשיו הכרטיס מסך שלי בתיקון 19 יום שזה מוגזם

הם אומרים שזה יקח חודש חודשיים

הם מתקשרים אלי ואומרים לי שהם יחזרו אלי וזה יקח זמן

ושאני צריך להגיד תודה שהם מטפלים לי בזה

אני לא יודע מה לעשות כבר אין לי עם מי לדבר

פורסם

היי

רוצה לשמוע ממני הצעה ? שלא תאכל את הלב, תיקנה כרטיס חדש.

פורסם
  • מחבר

זה כרטיס מסך שעלה לי 1800 שקל וזה כסף

ישר שאני יקבל אני ימכור אותו לא רוצה יותר לשמוע על KSP

פורסם

באיזה סניף שלהם מימשת את האחריות?

לדעתי זה לא בסדר שמי שלא רשום בחשבונית לא יכול לממש אחריות. האחריות צריכה להיות על המוצר ולא לבנאדם.

בחשבונית צריכים לרשום את המספר הסידורי של המוצר ועליו לתת אחריות.

אולי תנסה לפנות ליבואן ולממש אחריות אצלו?

פורסם

1. מאחר ובכתב האחריות של KSP רשום שהאחריות אינה ניתנת להעברה לכן, חוקית, התחת שלהם מכוסה.

2. למרות זאת, סביר להניח שהם עצמם מקבלים את האחריות על המוצר מהיבואן / יצרן לפי המוצר כך שתכלס רלבנטי מאד זה לא - כסת"ח זה כן.

3. זה קצת טכני, אבל למה לכל הרוחות קנית כרטיס 4870X2 יד שניה? אלו הרי ידועים ככרטיסים בעייתיים.

4. זה שכשתקבל אותו תמכור אותו, זה להיות די מניאק, עשית טעות (בקניה), ועכשיו אתה מתכנן לגלגל אותה הלאה. זה ששילמת על הכרטיס הזה 1800 ש"ח הייתה טעות שלך, אבל אם תקבל 4870X2 בחזרה, ותבדוק שהוא עובד כראוי, אם אתה אדם הגון, אתה תציין שהוא כרטיס שחזר מRMA ותמכור אותו בהרבה פחות.

5. לא רק ש4870X2 כרטיס בעייתי הוא גם לא נפוץ, ככה שהחלפה שלו היא לא בהכרח דבר פשוט. ייתכן אפילו שהעניין באמת מצריך מגעים עם גורמי היצרן חו"ל. ככה שבהחלט יכול להיות שזה לוקח הרבה זמן פשוט כי זה תלוי בהרבה גורמים שלא בשליטתם, כמובן שיש גורמים שהם כן בשליטתם וגם הם לא בהכרח מטופלים במהירות המירבית כיאה לעסק ישראלי.

6. מאיפה הוא אמור לדעת מי היה היבואן? ובכל מקרה, כמו שזה נשמע, הכרטיס כבר נשלח ע"י KSP לגורמים שדרכם הם מטפלים בRMA.

פורסם

המ.. לא חשבתי על זה שלפעמים יש יותר מיבואן אחד.

בכל מקרה אם היבואן בלעדי אז הוא יכול לדעת מי זה. אם לא אז הוא יכול לנסות לשאול את KSP.

המסקנה מכל הדבר הזה היא להתייחס למוצר יד שניה שנקנה במקור מKSP כמוצר בלי אחריות גם אם הוא עדיין בתקופת האחריות. מה שפוגע בהם בסה"כ.

פורסם
  • מחבר

הם מתנהגים מגעיל מתקשרים אלי שואלים אותי שאלות

מאיפה הוא נקנה

יש לך אחריות

יש לך עתק מקורי

מנסים אחי לא להחליף לא בכוח במקום לבוא ולעזור לי אני צריך להילחם בשביל אחריות

השרות הוא לא ביום שאתה קונה את המוצר

השרות הוא מתי אתה בא לתקן ואיך מתייחסים אלייך

וזה פשוט מגעיל לא יקנה שם יותר

פורסם

פשוט נפלת בסטיסטיקה השלילית שלהם,

בדכ מי שקונה מהם ולא בודק ב 7 עיינים את איכות המוצר ומי אבא אמא שלו - רב הסיכויים במקרה שינסה למשש אחריות ייתקל בקשיים.

אל תיקח קשה את המצב- פשוט תלמד מיזה לעתיד.

פורסם

1. מאחר ובכתב האחריות של KSP רשום שהאחריות אינה ניתנת להעברה לכן, חוקית, התחת שלהם מכוסה.

2. למרות זאת, סביר להניח שהם עצמם מקבלים את האחריות על המוצר מהיבואן / יצרן לפי המוצר כך שתכלס רלבנטי מאד זה לא - כסת"ח זה כן.

3. זה קצת טכני, אבל למה לכל הרוחות קנית כרטיס 4870X2 יד שניה? אלו הרי ידועים ככרטיסים בעייתיים.

4. זה שכשתקבל אותו תמכור אותו, זה להיות די מניאק, עשית טעות (בקניה), ועכשיו אתה מתכנן לגלגל אותה הלאה. זה ששילמת על הכרטיס הזה 1800 ש"ח הייתה טעות שלך, אבל אם תקבל 4870X2 בחזרה, ותבדוק שהוא עובד כראוי, אם אתה אדם הגון, אתה תציין שהוא כרטיס שחזר מRMA ותמכור אותו בהרבה פחות.

5. לא רק ש4870X2 כרטיס בעייתי הוא גם לא נפוץ, ככה שהחלפה שלו היא לא בהכרח דבר פשוט. ייתכן אפילו שהעניין באמת מצריך מגעים עם גורמי היצרן חו"ל. ככה שבהחלט יכול להיות שזה לוקח הרבה זמן פשוט כי זה תלוי בהרבה גורמים שלא בשליטתם, כמובן שיש גורמים שהם כן בשליטתם וגם הם לא בהכרח מטופלים במהירות המירבית כיאה לעסק ישראלי.

6. מאיפה הוא אמור לדעת מי היה היבואן? ובכל מקרה, כמו שזה נשמע, הכרטיס כבר נשלח ע"י KSP לגורמים שדרכם הם מטפלים בRMA.

זה שהם רושמים שהאחריות לא ניתנת להעברה לא אומר שזה אכן ככה צריך לבדוק מה חוק הגנה על הצרכן אומר.

לי היה 4870X2 ולא עשה לי בעיות והאמת לא זכור לי כל כך הרבה שרשורים על בעיות איתו

KSP תמיד היו בעיייתים במקרים כאלו .

פורסם

1. מאחר ובכתב האחריות של KSP רשום שהאחריות אינה ניתנת להעברה לכן, חוקית, התחת שלהם מכוסה.

2. למרות זאת, סביר להניח שהם עצמם מקבלים את האחריות על המוצר מהיבואן / יצרן לפי המוצר כך שתכלס רלבנטי מאד זה לא - כסת"ח זה כן.

3. זה קצת טכני, אבל למה לכל הרוחות קנית כרטיס 4870X2 יד שניה? אלו הרי ידועים ככרטיסים בעייתיים.

4. זה שכשתקבל אותו תמכור אותו, זה להיות די מניאק, עשית טעות (בקניה), ועכשיו אתה מתכנן לגלגל אותה הלאה. זה ששילמת על הכרטיס הזה 1800 ש"ח הייתה טעות שלך, אבל אם תקבל 4870X2 בחזרה, ותבדוק שהוא עובד כראוי, אם אתה אדם הגון, אתה תציין שהוא כרטיס שחזר מRMA ותמכור אותו בהרבה פחות.

5. לא רק ש4870X2 כרטיס בעייתי הוא גם לא נפוץ, ככה שהחלפה שלו היא לא בהכרח דבר פשוט. ייתכן אפילו שהעניין באמת מצריך מגעים עם גורמי היצרן חו"ל. ככה שבהחלט יכול להיות שזה לוקח הרבה זמן פשוט כי זה תלוי בהרבה גורמים שלא בשליטתם, כמובן שיש גורמים שהם כן בשליטתם וגם הם לא בהכרח מטופלים במהירות המירבית כיאה לעסק ישראלי.

6. מאיפה הוא אמור לדעת מי היה היבואן? ובכל מקרה, כמו שזה נשמע, הכרטיס כבר נשלח ע"י KSP לגורמים שדרכם הם מטפלים בRMA.

ממש לא נכון, יש חוק והחוק אומר שאחריות ניתנת להעברה. יש עוד חוק שאומר שאם החנות היא גם היבואן של המוצר אז הם צריכים להחזיר את המוצר מתוקן או להחליפו תוך 10 ימים (או תוך שבועיים אם הם לא היבואנים).

לפותח השרשור, אל תתן להם לסבן אותך. שלח להם את לשון החוק (אחרי שתקרא את הסעיפים הרלוונטים שתבין על מה אתה מדבר), ותודיע להם שאם הם לא מתכוונים לעמוד בדרישות החוק אז אתה שומר את הזכות לפעול במישור המשפטי.

חוק הגנת הצרכן.

*אם מצויין בפירוש שהחוזה/הסכם שלהם (זה שחתמת עליו), תקף על האחריות המורחבת (לא השנה הראשונה, שנה שניה ומעלה), אז יתכן והם מוגנים. החוק תקף לשנה ראשונה של האחריות וכל שנה נוספת אם לא קיבלת וחתמת על מסמך של אחריות מורחבת ששם מפורט הכיסוי ותנאיה.

אני ממליץ לפנות לחנות עם לשון החוק ובמקביל לפנות למועצה הישראלית לצרכנות (בקישור למעלה), שלח להם את החוזה של KSP.

פורסם
  • מחבר

זה עדיין לא הגיע אני משתגע אלייהם חחחח

בחיים אני לא קונה משם נקודה

פורסם

אם בחרת לא לעשות כלום בנדון, ורק לחכות, אז על מה אתה מתלונן ?

פורסם
  • מחבר

הכרטיס מסך חזר אלי ברוך השם .

מסכנה שלי היא פשוט לא לקנות מוצרים יד שניה של KSP

ממש אהבתי אותם וקניתי הרבה מהם .

יש לי עוד מוצר פגום בבית והוא נקנה על שמי והפעם נקווה שיהיה בסדר ויחליפו לי אותו מהר יותר

פורסם

החזירו לך את הכרטיס שלך מתוקן או החליפו לכרטיס תקין מאותו סוג ?

פורסם

מעקב, אני במצב דומה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים