פורסם 2011 בינואר 2314 שנים שלחתי כרטיס מסך 4870X2 לתיקון לKSPעזבו שבהתחלה הם אמרו לי שאני לא יכול לממש את האחריות בגלל שאני לא רשום בחשבוניתשזה חוק מפגר שלהםאחרי צעקות הם הסכימו לקבל ועכשיו הכרטיס מסך שלי בתיקון 19 יום שזה מוגזםהם אומרים שזה יקח חודש חודשיים הם מתקשרים אלי ואומרים לי שהם יחזרו אלי וזה יקח זמן ושאני צריך להגיד תודה שהם מטפלים לי בזהאני לא יודע מה לעשות כבר אין לי עם מי לדבר
פורסם 2011 בינואר 2314 שנים מחבר זה כרטיס מסך שעלה לי 1800 שקל וזה כסף ישר שאני יקבל אני ימכור אותו לא רוצה יותר לשמוע על KSP
פורסם 2011 בינואר 2314 שנים באיזה סניף שלהם מימשת את האחריות?לדעתי זה לא בסדר שמי שלא רשום בחשבונית לא יכול לממש אחריות. האחריות צריכה להיות על המוצר ולא לבנאדם. בחשבונית צריכים לרשום את המספר הסידורי של המוצר ועליו לתת אחריות.אולי תנסה לפנות ליבואן ולממש אחריות אצלו?
פורסם 2011 בינואר 2314 שנים 1. מאחר ובכתב האחריות של KSP רשום שהאחריות אינה ניתנת להעברה לכן, חוקית, התחת שלהם מכוסה.2. למרות זאת, סביר להניח שהם עצמם מקבלים את האחריות על המוצר מהיבואן / יצרן לפי המוצר כך שתכלס רלבנטי מאד זה לא - כסת"ח זה כן.3. זה קצת טכני, אבל למה לכל הרוחות קנית כרטיס 4870X2 יד שניה? אלו הרי ידועים ככרטיסים בעייתיים.4. זה שכשתקבל אותו תמכור אותו, זה להיות די מניאק, עשית טעות (בקניה), ועכשיו אתה מתכנן לגלגל אותה הלאה. זה ששילמת על הכרטיס הזה 1800 ש"ח הייתה טעות שלך, אבל אם תקבל 4870X2 בחזרה, ותבדוק שהוא עובד כראוי, אם אתה אדם הגון, אתה תציין שהוא כרטיס שחזר מRMA ותמכור אותו בהרבה פחות.5. לא רק ש4870X2 כרטיס בעייתי הוא גם לא נפוץ, ככה שהחלפה שלו היא לא בהכרח דבר פשוט. ייתכן אפילו שהעניין באמת מצריך מגעים עם גורמי היצרן חו"ל. ככה שבהחלט יכול להיות שזה לוקח הרבה זמן פשוט כי זה תלוי בהרבה גורמים שלא בשליטתם, כמובן שיש גורמים שהם כן בשליטתם וגם הם לא בהכרח מטופלים במהירות המירבית כיאה לעסק ישראלי.6. מאיפה הוא אמור לדעת מי היה היבואן? ובכל מקרה, כמו שזה נשמע, הכרטיס כבר נשלח ע"י KSP לגורמים שדרכם הם מטפלים בRMA.
פורסם 2011 בינואר 2314 שנים המ.. לא חשבתי על זה שלפעמים יש יותר מיבואן אחד.בכל מקרה אם היבואן בלעדי אז הוא יכול לדעת מי זה. אם לא אז הוא יכול לנסות לשאול את KSP.המסקנה מכל הדבר הזה היא להתייחס למוצר יד שניה שנקנה במקור מKSP כמוצר בלי אחריות גם אם הוא עדיין בתקופת האחריות. מה שפוגע בהם בסה"כ.
פורסם 2011 בינואר 2314 שנים מחבר הם מתנהגים מגעיל מתקשרים אלי שואלים אותי שאלות מאיפה הוא נקנהיש לך אחריות יש לך עתק מקורי מנסים אחי לא להחליף לא בכוח במקום לבוא ולעזור לי אני צריך להילחם בשביל אחריות השרות הוא לא ביום שאתה קונה את המוצר השרות הוא מתי אתה בא לתקן ואיך מתייחסים אלייך וזה פשוט מגעיל לא יקנה שם יותר
פורסם 2011 בינואר 2314 שנים פשוט נפלת בסטיסטיקה השלילית שלהם,בדכ מי שקונה מהם ולא בודק ב 7 עיינים את איכות המוצר ומי אבא אמא שלו - רב הסיכויים במקרה שינסה למשש אחריות ייתקל בקשיים.אל תיקח קשה את המצב- פשוט תלמד מיזה לעתיד.
פורסם 2011 בינואר 2414 שנים 1. מאחר ובכתב האחריות של KSP רשום שהאחריות אינה ניתנת להעברה לכן, חוקית, התחת שלהם מכוסה.2. למרות זאת, סביר להניח שהם עצמם מקבלים את האחריות על המוצר מהיבואן / יצרן לפי המוצר כך שתכלס רלבנטי מאד זה לא - כסת"ח זה כן.3. זה קצת טכני, אבל למה לכל הרוחות קנית כרטיס 4870X2 יד שניה? אלו הרי ידועים ככרטיסים בעייתיים.4. זה שכשתקבל אותו תמכור אותו, זה להיות די מניאק, עשית טעות (בקניה), ועכשיו אתה מתכנן לגלגל אותה הלאה. זה ששילמת על הכרטיס הזה 1800 ש"ח הייתה טעות שלך, אבל אם תקבל 4870X2 בחזרה, ותבדוק שהוא עובד כראוי, אם אתה אדם הגון, אתה תציין שהוא כרטיס שחזר מRMA ותמכור אותו בהרבה פחות.5. לא רק ש4870X2 כרטיס בעייתי הוא גם לא נפוץ, ככה שהחלפה שלו היא לא בהכרח דבר פשוט. ייתכן אפילו שהעניין באמת מצריך מגעים עם גורמי היצרן חו"ל. ככה שבהחלט יכול להיות שזה לוקח הרבה זמן פשוט כי זה תלוי בהרבה גורמים שלא בשליטתם, כמובן שיש גורמים שהם כן בשליטתם וגם הם לא בהכרח מטופלים במהירות המירבית כיאה לעסק ישראלי.6. מאיפה הוא אמור לדעת מי היה היבואן? ובכל מקרה, כמו שזה נשמע, הכרטיס כבר נשלח ע"י KSP לגורמים שדרכם הם מטפלים בRMA.זה שהם רושמים שהאחריות לא ניתנת להעברה לא אומר שזה אכן ככה צריך לבדוק מה חוק הגנה על הצרכן אומר.לי היה 4870X2 ולא עשה לי בעיות והאמת לא זכור לי כל כך הרבה שרשורים על בעיות איתוKSP תמיד היו בעיייתים במקרים כאלו .
פורסם 2011 בינואר 2414 שנים 1. מאחר ובכתב האחריות של KSP רשום שהאחריות אינה ניתנת להעברה לכן, חוקית, התחת שלהם מכוסה.2. למרות זאת, סביר להניח שהם עצמם מקבלים את האחריות על המוצר מהיבואן / יצרן לפי המוצר כך שתכלס רלבנטי מאד זה לא - כסת"ח זה כן.3. זה קצת טכני, אבל למה לכל הרוחות קנית כרטיס 4870X2 יד שניה? אלו הרי ידועים ככרטיסים בעייתיים.4. זה שכשתקבל אותו תמכור אותו, זה להיות די מניאק, עשית טעות (בקניה), ועכשיו אתה מתכנן לגלגל אותה הלאה. זה ששילמת על הכרטיס הזה 1800 ש"ח הייתה טעות שלך, אבל אם תקבל 4870X2 בחזרה, ותבדוק שהוא עובד כראוי, אם אתה אדם הגון, אתה תציין שהוא כרטיס שחזר מRMA ותמכור אותו בהרבה פחות.5. לא רק ש4870X2 כרטיס בעייתי הוא גם לא נפוץ, ככה שהחלפה שלו היא לא בהכרח דבר פשוט. ייתכן אפילו שהעניין באמת מצריך מגעים עם גורמי היצרן חו"ל. ככה שבהחלט יכול להיות שזה לוקח הרבה זמן פשוט כי זה תלוי בהרבה גורמים שלא בשליטתם, כמובן שיש גורמים שהם כן בשליטתם וגם הם לא בהכרח מטופלים במהירות המירבית כיאה לעסק ישראלי.6. מאיפה הוא אמור לדעת מי היה היבואן? ובכל מקרה, כמו שזה נשמע, הכרטיס כבר נשלח ע"י KSP לגורמים שדרכם הם מטפלים בRMA.ממש לא נכון, יש חוק והחוק אומר שאחריות ניתנת להעברה. יש עוד חוק שאומר שאם החנות היא גם היבואן של המוצר אז הם צריכים להחזיר את המוצר מתוקן או להחליפו תוך 10 ימים (או תוך שבועיים אם הם לא היבואנים).לפותח השרשור, אל תתן להם לסבן אותך. שלח להם את לשון החוק (אחרי שתקרא את הסעיפים הרלוונטים שתבין על מה אתה מדבר), ותודיע להם שאם הם לא מתכוונים לעמוד בדרישות החוק אז אתה שומר את הזכות לפעול במישור המשפטי.חוק הגנת הצרכן.*אם מצויין בפירוש שהחוזה/הסכם שלהם (זה שחתמת עליו), תקף על האחריות המורחבת (לא השנה הראשונה, שנה שניה ומעלה), אז יתכן והם מוגנים. החוק תקף לשנה ראשונה של האחריות וכל שנה נוספת אם לא קיבלת וחתמת על מסמך של אחריות מורחבת ששם מפורט הכיסוי ותנאיה.אני ממליץ לפנות לחנות עם לשון החוק ובמקביל לפנות למועצה הישראלית לצרכנות (בקישור למעלה), שלח להם את החוזה של KSP.
פורסם 2011 בינואר 2714 שנים מחבר הכרטיס מסך חזר אלי ברוך השם .מסכנה שלי היא פשוט לא לקנות מוצרים יד שניה של KSPממש אהבתי אותם וקניתי הרבה מהם .יש לי עוד מוצר פגום בבית והוא נקנה על שמי והפעם נקווה שיהיה בסדר ויחליפו לי אותו מהר יותר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.