עבור לתוכן

פינגים לא יציבים - המלצה לראוטר חדש.

Featured Replies

פורסם

שלום

לאחרונה צצה לי בעייה די נוראית - אני מקבל קפיצות פינגים עד ל999 או שהפינג פשוט משתולל ברמות של ה300+

בדקתי את הבעיה בכמה משחקים שונים ברשת בכולם אותה הבעיה.

יש לי יוזר גיימר בבזק.

חשוב לי לציין זה שלפני שהבעיה התחילה , הנורית של האינטרנט בראוטר הייתה דולקת בצורה רגועה עכשיו היא מפמפמת כאילו שהיא עומדת להתפוצץ.

איפסתי את הראוטר - זה לא עזר.

התמיכה הטכנית בדקו לי את היוזר וראו שהכל תקין מבחינת הפינגים.

שמתי לב שבזמן שהנורית לא מאותתת במהירות המטורפת שלה אז הפינג יציב אבל רוב הזמן זה משתולל.

ייתכן שהראוטר ניזוק? (לצערי הרבתי לנתק ולחבר אותו לחשמל באופן קבוע).

*עדכון - בדקתי גם ללא הראוטר ועדיין יש לי קפיצות פינגים ואי יציבות..

מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה???

פורסם
  • מחבר

עשיתי tracert לכמה יעדים... ואפשר לראות בצורה ברורה קפיצות של פינגים! גם לשרתים בארץ.

עישתי פינג מספר פעמים ברצף לאתר של בזק בינלאומי מתוך 4 בדיקות 3 יצאו נורמליות והאחת חריגה 996 ms בממוצע.

ממה זה נגרם?:((

אין לי לא אנטיווירוס ברקע ולא פיירוול!

וכמו שכבר ציינתי הבעיה זהה גם כשאני מחובר רגיל ללא הראוטר.

im going crazy :x

פורסם

I've recently 'upgraded' to the 'new infrastructure' NGN(ITU G.992.5).

30-60ms delay compared to the old infrastructure.. worst part is, I cannot go back to G.DMT/ITU G.992.1.

(They promised that in case I won't be pleased with it I'll be able to go back.. so much for their credibility)

Also

Bezeq International

CSB

פורסם
  • מחבר

הנה תוצאה של פינג שעשיתי לאתר של בזב"ל

ניתן לראות שבד"כ זה תקין אך לפעמים זה פשוט נוסק.

bezeqping1.jpg

בררתי את העניין מול בזק, הם אמרו שייתכן שיש לי איבוד מידע ועלי לברר את העניין מול הוט.

בהוט אומרים לי אצלהם הכל מראה על תקינות מלאה ואין להם בררה אלה לשלוח טכנאי ע"מ שיבדוק את הבעיה.

יש לציין שאחרי השיחות הארוכות שלי עם בזק והוט ולאחר ניתוק הראוטר ושימוש בחיבור רגיל והחזרה לראוטר שוב- הפרש הזמנים בין הקפיצות האלה גדל וזה קורה לעיתים רחוקות יותר אך זה עדיין קורא!

טירוף X_X

פורסם

שלום TicTacToe,

כיון שישנו חיווי של נורת המודם כאשר ישנה תקלה והפינגים "קופצים",

נראה שיש תקלה בתשתית.

אני מציעה לחכות לטכנאי של הוט ולבדוק את הנושא מולו.

עדכן אותי לאחר ביקור הטכנאי האם התקלה הסתדרה.

לוטם בזק בינלאומי

פורסם

It seems like everything is back to normal.. for now

Ping statistics for 63.211.110.192:
Packets: Sent = 30787, Received = 30786, Lost = 1 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 167ms, Maximum = 317ms, Average = 176ms

Tracing route to 217.163.25.210 over a maximum of 30 hops

1 <1 ms <1 ms <1 ms BEZEQ [10.0.0.138]
2 14 ms 16 ms 14 ms 82.102.129.21
3 14 ms 14 ms 13 ms 82.102.131.1
4 75 ms 75 ms 75 ms 212.162.5.138
5 70 ms 70 ms 71 ms 212.162.5.137
6 76 ms 88 ms 76 ms vlan99.csw4.Frankfurt1.Level3.net [4.68.23.254]
7 75 ms 76 ms 75 ms ae-92-92.ebr2.Frankfurt1.Level3.net [4.69.140.29]
8 80 ms 80 ms 87 ms ae-22-22.ebr2.London1.Level3.net [4.69.148.189]
9 85 ms 86 ms 86 ms ae-2-52.edge3.London1.Level3.net [4.69.139.105]
10 86 ms 86 ms 85 ms 217.163.25.210
Trace complete.

Tracing route to Nvidia.com [216.228.112.185]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms BEZEQ [10.0.0.138]
2 14 ms 13 ms 14 ms 82.102.129.21
3 14 ms 15 ms 13 ms 82.102.131.1
4 80 ms 118 ms 79 ms partner-communication-gw.ip4.tinet.net [77.67.66.26]
5 76 ms 76 ms 75 ms ae1.fra21.ip4.tinet.net [77.67.66.25]
6 75 ms 76 ms 75 ms 213.200.64.14
7 89 ms 89 ms 88 ms xe-1-1-0.mpr1.cdg12.fr.above.net [64.125.24.6]
8 87 ms 87 ms 92 ms xe-4-0-0.mpr1.lhr3.uk.above.net [64.125.31.249]
9 168 ms 168 ms 168 ms so-0-1-0.mpr2.dca2.us.above.net [64.125.27.165]
10 170 ms 169 ms 170 ms xe-1-3-0.cr2.dca2.us.above.net [64.125.29.29]
11 205 ms 204 ms 223 ms xe-2-2-0.cr2.iah1.us.above.net [64.125.30.53]
12 231 ms 231 ms 231 ms xe-2-0-0.cr2.lax112.us.above.net [64.125.25.18]
13 236 ms 248 ms 236 ms xe-2-1-0.cr2.sjc2.us.above.net [64.125.26.30]
14 236 ms 236 ms 236 ms xe-0-1-0.er2.sjc2.us.above.net [64.125.28.21]
15 237 ms 238 ms 237 ms 64.124.146.226.i398.above.net [64.124.146.226]
16 237 ms 237 ms 236 ms 216.228.120.62
17 230 ms 232 ms 235 ms 216.228.115.121
18 237 ms 236 ms 236 ms origin-www.nvidia.com [216.228.112.185]

פורסם
  • מחבר

לאחר שיחה מאוד ארוכה עם נציג בזק (שעה וחמישים דקות), גיליתי מידע מאוד חשוב לגבי המשתמש שלי - למרות שאני משלם זה 3 חודשים על יוזר גיימר לא קיבלתי את הפריוולגיה הזו משום שכבודם בהוט לא שינו לי את הIP שמאפשר שייפינג ע"מ שהגיימר יצא לפועל.

במקביל לאחר המון סקינשוטים ובדיקות פירמטתי את המחשב וזה הסתדר - אני מקווה.

ישר כוח לנציג הסבלני D:!

ותודה לאחמד מהוט שהיה איתנו בשיחת וועידה וסידר לי את הIP כדי שאוכל לקבל גיימר.

ברשותכם אוסיף עוד שאלה על ראוטר מסויים ואשנה את נוסח הכותרת כדי לקבל המלצות:

יש לי ראטור של DLINK DIR 615 והוא עושה לי חיים קשים- נפילות של האינטרנט / בעיות גלישה .

את הראוטר הזה קניתי באירופה. הקושחה עדכנית.

נציג בזק הציע לי לעבור לראוטר שנקרא LEVEL ONE wbr 6003 כביכול הוא נבנה בצרפת לפי דרישות ספציפיות של בזק למשתמשים שלהם (נשמע כמו חרטא ענקית).

מה ההצעות שלכם- להחליף? ראוטר אחר? דעות על הLEVEL ONE הזה?

תודה לעזורים.

פורסם

3 חודשים שילמת גיימר ולא עשו לך גיימר?

ביקשת פיצוי?

אל תוותר על פיצוי :nono:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים