האם יוצא נגן אנדרואיד עם מולטי טאצ' בזמן הקרוב? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יוצא נגן אנדרואיד עם מולטי טאצ' בזמן הקרוב?


gkman

Recommended Posts

קניתי לפני הרבה זמן נגן 404 ואני חייב לציין שהוא עדיין מחזיק מעמד והוא במצב טוב...אבל זמנו הגיע וכעת אני מחפש מכשיר חדש.

עשיתי חיפוש נרחב באינטרנט- אני לא רוצה איפוד טאצ' כי אפל היא החברה הכי מניאקית שאולי קיימת בשוק (למרות שמבחינה טכנית הIPOD TOUCH הוא מכשיר מושלם) אז חשבתי לקנות את המכשיר הarchos 43 החדש עם מערכת אנדרואיד...מכשיר שיש בו כל מה שאני רוצה (זול, wifi וכו') רק שאין לו מסך מולטי טאצ'..שממש מבאס אותי.

אז החלטתי לכתוב כאן בפורום לשאול אם מישהו מכיר איזה מכשיר אחר כמו 43 רק עם מולטי טאצ'...או אם יוצא עוד מעט בזמן הקרוב? קראתי איפשהו שiriver מתכוונת לזאת עם נגן מבוסס שיכול גם לנגן קבצי mkv שאני ממש אוהב...מה עם זה?

אני מדגיש שאני רוצה דווקא נגן ולא טלפון יכול להיות שישמע לכם מוזר אבל ככה אני רוצה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חייב מולטי טאץ'.... אבל אם כבר אני מבזבז את הכסף וקונה משהו... אני רוצה שהוא יהיה הכי טוב שאפשר ושיחזיק מעמד להרבה זמן.

יהיה סתם מבאס לגלוש באינטרנט ולנסות להגדיל משהו עם אצבע 1... חוץ מזה הרבה ישומים ומשחקים דורשים 2 מולטי טאץ'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מחפש משחקים ויישומים אז כדאי שתוותר על האנדרואיד כי גוגל מאפשרת גישה ל- Market רק עבור טלפונים סלולריים או מוצרים בעלי גישה סלולרית (כמו ה-Samsung Tab).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הייתי מודע לזה...תודה שציינת את זה...אבל למרות זאת יש את האתר- appslib.com .ויש גם תובנות מסוימות שבכל זאת אפשר להוריד.

חוץ מזה...לדעתי זה רק עיניין של זמן עד שגוגל תחליט לפתוח את מרקט שלה גם למכשירים שהם לא טלפונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מחפש משחקים ויישומים אז כדאי שתוותר על האנדרואיד כי גוגל מאפשרת גישה ל- Market רק עבור טלפונים סלולריים או מוצרים בעלי גישה סלולרית (כמו ה-Samsung Galaxy Tab).

וואלה, את זה לא ידעתי.

ועוד חשבתי בעצמי לקנות את ה 5 הזה של האנדרויד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...