???PhysX - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

???PhysX


ackohen

Recommended Posts

שאלה לי אליכם.. קראתי בכל מיני מקומות - שאפשר להשתמש בכרטיס מסך בתור PhysX dedicated, כלומר כרטיס שלם שזה תפקידו. (האם זה בכלל נכון?)

אשמח אם מישהו יוכל טיפה יותר להסביר מה המטרה של הפוקנציה הזאת והאם בכלל כדאי להשקיע?

להשקיע כמובן זה סובייקטיבי, אבל אני אתן דוגמה:

נניח ואני רוצה לקנות מחשב חדש בעל לוח אם תואם CF ו - . אז אני יכול לקנות כרטיס חדש ועדכני (GTX460 - 480, Radeon6XXX) וכו.. ובעצם במקום לעשות CF ו - להעביר את הכרטיס הקודם שלי למשל (8800GT) שיתפקד בתור מוכוון PhysX.

אני שואל כי זאת אפשרות קורצת מבחינתי כי אם זה באמת נותן תוספת איכותית כלשהי, אני חושב שזה דרך לא רעה בכלל לחסוך בכסף (לא CF ולא SLI) ומקסימום לשדרג בעתיד למערך זה.

האם אני בכלל מבין את הדברים נכון? אשמח לעזרה!!!!

תודה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנת את הדברים די נכון. כל כרטיס סדרה 8X00 (או שזה 8800 ומעלה?) ומעלה של אתה יכול להרכיב ככרטיס משני לפיזיקה (דורש קצת עבודה אם הראשי הוא של ATI אבל עדיין אפשרי אאל"ט). הבעיה, לדעתי לפחות, היא עניין הכדאיות: פיזיקס זה משהו שקיים ממש לא בכל משחק, והיכן שזה קיים מדובר על שיפורים גראפיים בלבד (לפעמים גם לא ממש בולטים) ולא לשינויים כלשהם ב"מנגנון" המשחק. בהתחשב בזה שאפילו אם כבר יש לך כרטיס "ישן" מתאים שאינו בשימוש, אתה עדיין נדרש לקנות לוח עם זוג חריצים לכרטיס המסך וספק כוח תואם, קשה לי לקרוא לעסקה שכזו "כדאית".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...