ניסוי חסוי של התעשיה האווירית שודר בטלוויזיה - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ניסוי חסוי של התעשיה האווירית שודר בטלוויזיה


MiniMizer

Recommended Posts

כידוע (או שלא), בארצנו הקטנטונת ועתירת טכנולוגית ההיי-טק קיימות לא מעט תעשיות בטחוניות שמבצעות מדי פעם ניסויים במערכות הנשק החדשות שהן מפתחות.

מן הסתם, הניסויים הללו הם חסויים לחלוטין (כמו גם עצם קיומן של מערכות הנשק) אלא שהיום, כל מי שהייתה ברשותו צלחת לווין כלשהי (אפילו כזו של Yes) יכול היה לצפות בשידור חי בניסוי שיגור טיל שבוצע ע"י התעשיה האווירית בשעות הבוקר.

הניסוי, שהיה אמור להיות משודר ככל הנראה למספר מצומצם מאוד של מקלטים ובתדר מוצפן וחסוי, שודר בטעות לכל המזרח התיכון (ממצרים עד אירן).

בשידור חי הצופים בבית שמעו ססמאות גישה למחשבים בתעשיה האווירית וראו על מסך הטלוויזיה שלהם את כל נתוני הניסוי, החל בנקודות הציון של הטיל וכלה בנתוני טלמטריה ומן הסתם גם נתונים חסויים רבים אחרים.

רק כדי להוכיח לצופים בבית שלא מדובר במתיחה, המצלמה עברה מיד לחדר הצופים בו ישבו בכירים רבים במערכת הבטחון הישראלית ובתעשיה האווירית אשר צפו בנחת בניסוי.

לאחר שהסיפור נחשף בחדשות 10 (במהדורה של 20:00), התקבלה מהתעשיה האווירית תגובה לפיה מדובר כמובן בטעות ופשלה רצינית אך אין כאן שום איום על בטחון ישראל שכן הניסוי שבוצע הוא על מערכת נשק שעדיין נמצאת בפיתוח ולא הגיעה לשלב הסופי ומן הסתם גם לא נמכרת עדיין לאף אחד, וכמו כן הניסוי עצמו נכשל.

ואתם עוד אומרים שאין מה לראות בטלוויזיה ;D

עריכה: עכשיו זה גם בוואלה

מחדל: ניסוי שיגור סודי שודר לרחבי המזה"ת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לא שידרו את זה בכבלים? :P

בכל מקרה אני מקווה שזה לא משהו רציני, אבל עדיין פשלה רצינית.

אני כבר צופה מבט על פרצופו של איזה מצרי או סורי שמזפזפ לו בכיף בין הערוצים

כשפתאום-בום, נויסוי חסוי של ....רק תנסה לדמיין את התמונה הזאת....... ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...