עבור לתוכן

לא מצליח להתחבר לאינטרנט, עזרה דחוף!...

Featured Replies

פורסם

התחברתי לפני שלושה ימים דרך הוט. מאז לא מצליח להכנס עם חייגן. דיברתי עם התמיכה של הספק (טריפל סי) והבנו שהבעיה היא או במודם או בחיבור. Ipconfig מספק ip ופינג אליו מחזיר תשובה, פינג ל default gateway לא מחזיר תשובה. דיברתי עם התמיכה המהוללת של הוט וכולם אומרים אותו דבר, לנתק את המודם מהשקע בקיר ואז לעשות פינג ל- 192.168.100.1 ואין תשובה חזרה. אם המודם מחובר לקיר אז יש תשובה, וכל הנציגים אומרים שהבעיה במחשב. ברור שהם קוראים את התשובות שלהם מדף ואין להם מושג!!.. איך אפשר לדעת אם הבעיה במחשב או במודם או בחיבור. יש לציין שלהתחבר לדף הבית של הוט אני לא מצליח וכשהיה הטכנאי של הוט להתקין את המודם כן הצליח להתחבר לאתר והורדתי קובץ משם כדי לבדוק מהירות. כאשר נציגה מהוט לפני יומיים עשתה ריסט מאצלה כן התחברתי לאתר שלהם, אחרי השיחה היא ניתקה אותי ושוב פעם לא יכולתי להתחבר. מה עושים?!? הבעיה אצלי או אצלם?

פורסם

שלום Gilro79,

תשתמש בבקשה בכפתור enter מתי שצריך כי פשוט בלתי אפשרי לקרוא את ההודועה שלך.

לעניין הבעיה שלך: בכלל לא מובן איזה ציוד קצה יש בידך ומי זה 192.168.100.1?

פורסם
  • מחבר

הי, אין לי אנטי וירוס. המחשב אחרי פירמוט כמעט בלי תוכנות עליו.

ממחשב אחר היום ( לפטופ של חבר) היה חיבור.

בפרופרטיז של כרטיס המסך כתוב שהוא תקין.

פורסם
  • מחבר

הלך לי ההארדיסק אז החלפתי ופירמטתי.

ב local area connection לא מצאתי שום איזכור לאנטיווירוס, פיירוול מופעל.

פורסם

אם חבר שלך הצליח להתחבר לאינטרנט עם המודם שלך, המסקנה די ברורה.

תנסה להסיר דרייברים ולהתקין דרייברים מעודכנים, במידה וזה לא עוזר כנראה שכרטיס הרשת תקול.

בהצלחה!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים