עבור לתוכן

אינטרנט "מהיר" עובד לאט, מאבד מידע ומוציא לי קרניים

Featured Replies

פורסם

אני מחובר לאינטרנט מהיר בכבלים UFI 12 מגה. מאז שאני מחובר אני סובל מאיטיות ותקלות ואיבודי מידע ללא סוף.

אני מזמין טכנאי על בסיס חודשי, כל פעם מגיע טכנאי מתקן את הבעיה זמנית ושוב הבעיה חוזרת!

אני מקבל מהירות נמוכה והמודם מתחיל לאבד מידע.

אני פשוט מאמין שהבעיה היא בקווים והם לא מוכנים להודות שהתשתית שלהם דפוקה. או שפשוט התומכים מפחדים לדווח על בעייה בקו

שחס וחלילה הם לא פספסו משהו.

אני ממש לא יודע מה לעשות, אני ניסיתי הכל כולל התקנה מחדש של מערכת ההפעלה,

יש אולי עוד משהו שאני יכול לעשות \ לנסות ? מישהו חווה בעיות כאלו בעבר ?

הספקית שלי היא בזק בנלאומי ואני בטוח שהבעיות לא נובעות מהם.

פורסם

מה הבעיה? אם הוט לא מצליחים לפתור את הבעיה בעצמם (לא משנה כרגע מאיזה סיבה) אז תחליף תשתית.

פורסם
  • מחבר

כן אני יודע אני מנסה למצוא פתרון עד שאחליף כי אין כרגע NGN באיזור שלי

מישהו יכול להגיד לי אם הנתונים של המודם תקינים ?

[attachment deleted by admin]

פורסם

איזה מודם יש לך?

הנתונים בסדר גמור,

יש לי רק ספק לגבי התדר, הייתי שואל בתמיכה הטכנית האם התדר שהמודם מוגדר עליו תקין,

ולהגיד שיש למודם איבוד נתונים ולבקש מעקב של 24 שעות, במידה והם לא מוצאים כלום אתה משוכנע שהבעיה בתשתית

אתה תוכן לנציג תמיכה טכנית שאתה בטוח שהבעיה היא בתשתית וכי אתה מעוניין לדבר עם מנהל אשר יש לו יותר הרשאות ואפשרות לבדוק לעומק את התשתית שלך,

עד שהתומך יעביר אותך או יגיד לך שיחזור אלייך מנהל, המנהל כבר יבדוק יותר טוב ולרוב ישלח טכנאי.

פורסם
  • מחבר

המודם שלי הוא מוטורולה surfboard 4200. איזה מבין התדרויות של ה downstream או upstream ?

חזרתי לחיבור עם חייגן היום, אחרי שעות שיחה (לא מגזים) עם הוט ועם בזק שכל אחד מהם טוען שהכל בסדר אצלו

החיבור טיפה יותר טוב אבל עדיין עושה לי בעיות

צירפתי trace לגוגל. אני לא מבין כלכך אבל זה נראה לי לא בשיא.

[attachment deleted by admin]

פורסם

הtrace בסדר גמור,

התכוונתי לתדר מה שרשום למעלה

14100000000

פורסם

מה הבעיה? אם הוט לא מצליחים לפתור את הבעיה בעצמם (לא משנה כרגע מאיזה סיבה) אז תחליף תשתית.

ממש תגובה לעניין

אפשר לחשוב איזה מגוון רחב יש לנו בארץ המסריחה שלנו

צירפתי trace לגוגל. אני לא מבין כלכך אבל זה נראה לי לא בשיא.

TRACERT לא ממש בודק דברים כאלה

הוא בסה"כ בודק דרך איזה רואטרים אתה מגיע ליעד שלך

אם אתה רוצה לבדוק TIME-OUTים תעשה PING -T לגוגל ותן לו לרוץ 15-30 דקות

בסוף תעשה CTRL+C ותראה למטה את הסטטיסטיקה של כמה פעמים הוא קיבל TIMEOUT (כלומר החיבור נפל)

פורסם

למה לא לעניין? יש מתחרים להוט וקוראים להם בזק וההפך.

פורסם
  • מחבר

הנה התוצאות , 10% איבודים.

[attachment deleted by admin]

פורסם

זה המון

זה קשור לתשתית

פעם היתה לי שיחה עם בזק על הנושא הזה

לפי מה שהם אומרים יותר מ3% זה בעיה

10% זה אסטרונומי

שמור את התמונה ודבר איתם

פורסם
  • מחבר

התשתית לא מוכנה לקחת אחריות מבחינתם הקווים שלהם יציבים והכל תקין אצלי. זה ממש משעשע :]

בכל אופן דיברתי כרגע עם בזק בנלאומי והם אומרים לי שיש תקלת איטיות לקווים בחול

ושאין צפי מתי זה יטופל

אני בספק אם זה קשור לבעיה שלי.

באסה שדברים כאלה קורים בחופש עד שיש לי זמן לשחק ולהתפרע על המחשב ><

פורסם

אין דבר כזה

תגיד להם שיש לך 10% איבוד מידע

אם הם לא מוכנים לקחת אחרויות תעלה את הספק על הקו תעשה ועידה

שיפתרו לך את הבעיה

אתה הלקוח

אתה משלם מחיר מלא

לא 10% פחות

לא מעניין אותך איפה הבעיה

"הנה שניכם על הקו - תפתרו את זה"

פורסם
  • מחבר

איך אני יכול לבודד את הבעיה לגמרי ? אני רוצה לבדוק את האיבודים שאני לא מחובר לחייגן.(כלומר נטו תשתית).. יש דרך לעשות את זה ?

עריכה:

אוקיי מצאתי דרך לבד, התנתקתי מהחייגן ועשיתי פיניג לשרת ה default geteway למשך חצי שעה וקיבלתי רק 3% איבודים.

פורסם

לדיפולט גייטווי וקיבלת איבודים? יש לך בעיה בציוד עצמו לדעתי

הראוטר או מודם מה שזה לא יהיה תקול

פורסם

3 אחוז כאשר המודם מובר ישירות למחשב?

תעשה פינג למודם עצנו 192.168.100.1

אצלי יש 3% איבוד כאשר המחשב באלחוטי ומרוחק מהראוטר, כאעשר הוא ליד הראוטר 0% איבוד

ואין מה לדבר על חיבור עם כבל ישיר,

אז אכן ישנה בעיה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים