פורסם 2010 בספטמבר 2315 שנים אני מחובר לאינטרנט מהיר בכבלים UFI 12 מגה. מאז שאני מחובר אני סובל מאיטיות ותקלות ואיבודי מידע ללא סוף.אני מזמין טכנאי על בסיס חודשי, כל פעם מגיע טכנאי מתקן את הבעיה זמנית ושוב הבעיה חוזרת!אני מקבל מהירות נמוכה והמודם מתחיל לאבד מידע.אני פשוט מאמין שהבעיה היא בקווים והם לא מוכנים להודות שהתשתית שלהם דפוקה. או שפשוט התומכים מפחדים לדווח על בעייה בקושחס וחלילה הם לא פספסו משהו.אני ממש לא יודע מה לעשות, אני ניסיתי הכל כולל התקנה מחדש של מערכת ההפעלה,יש אולי עוד משהו שאני יכול לעשות \ לנסות ? מישהו חווה בעיות כאלו בעבר ?הספקית שלי היא בזק בנלאומי ואני בטוח שהבעיות לא נובעות מהם.
פורסם 2010 בספטמבר 2315 שנים מה הבעיה? אם הוט לא מצליחים לפתור את הבעיה בעצמם (לא משנה כרגע מאיזה סיבה) אז תחליף תשתית.
פורסם 2010 בספטמבר 2315 שנים מחבר כן אני יודע אני מנסה למצוא פתרון עד שאחליף כי אין כרגע NGN באיזור שלימישהו יכול להגיד לי אם הנתונים של המודם תקינים ?[attachment deleted by admin]
פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים איזה מודם יש לך?הנתונים בסדר גמור,יש לי רק ספק לגבי התדר, הייתי שואל בתמיכה הטכנית האם התדר שהמודם מוגדר עליו תקין,ולהגיד שיש למודם איבוד נתונים ולבקש מעקב של 24 שעות, במידה והם לא מוצאים כלום אתה משוכנע שהבעיה בתשתיתאתה תוכן לנציג תמיכה טכנית שאתה בטוח שהבעיה היא בתשתית וכי אתה מעוניין לדבר עם מנהל אשר יש לו יותר הרשאות ואפשרות לבדוק לעומק את התשתית שלך,עד שהתומך יעביר אותך או יגיד לך שיחזור אלייך מנהל, המנהל כבר יבדוק יותר טוב ולרוב ישלח טכנאי.
פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים מחבר המודם שלי הוא מוטורולה surfboard 4200. איזה מבין התדרויות של ה downstream או upstream ?חזרתי לחיבור עם חייגן היום, אחרי שעות שיחה (לא מגזים) עם הוט ועם בזק שכל אחד מהם טוען שהכל בסדר אצלוהחיבור טיפה יותר טוב אבל עדיין עושה לי בעיותצירפתי trace לגוגל. אני לא מבין כלכך אבל זה נראה לי לא בשיא.[attachment deleted by admin]
פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים מה הבעיה? אם הוט לא מצליחים לפתור את הבעיה בעצמם (לא משנה כרגע מאיזה סיבה) אז תחליף תשתית.ממש תגובה לענייןאפשר לחשוב איזה מגוון רחב יש לנו בארץ המסריחה שלנוצירפתי trace לגוגל. אני לא מבין כלכך אבל זה נראה לי לא בשיא.TRACERT לא ממש בודק דברים כאלההוא בסה"כ בודק דרך איזה רואטרים אתה מגיע ליעד שלךאם אתה רוצה לבדוק TIME-OUTים תעשה PING -T לגוגל ותן לו לרוץ 15-30 דקותבסוף תעשה CTRL+C ותראה למטה את הסטטיסטיקה של כמה פעמים הוא קיבל TIMEOUT (כלומר החיבור נפל)
פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים זה המוןזה קשור לתשתיתפעם היתה לי שיחה עם בזק על הנושא הזהלפי מה שהם אומרים יותר מ3% זה בעיה10% זה אסטרונומישמור את התמונה ודבר איתם
פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים מחבר התשתית לא מוכנה לקחת אחריות מבחינתם הקווים שלהם יציבים והכל תקין אצלי. זה ממש משעשע :]בכל אופן דיברתי כרגע עם בזק בנלאומי והם אומרים לי שיש תקלת איטיות לקווים בחולושאין צפי מתי זה יטופלאני בספק אם זה קשור לבעיה שלי. באסה שדברים כאלה קורים בחופש עד שיש לי זמן לשחק ולהתפרע על המחשב ><
פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים אין דבר כזהתגיד להם שיש לך 10% איבוד מידעאם הם לא מוכנים לקחת אחרויות תעלה את הספק על הקו תעשה ועידהשיפתרו לך את הבעיהאתה הלקוחאתה משלם מחיר מלאלא 10% פחותלא מעניין אותך איפה הבעיה"הנה שניכם על הקו - תפתרו את זה"
פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים מחבר איך אני יכול לבודד את הבעיה לגמרי ? אני רוצה לבדוק את האיבודים שאני לא מחובר לחייגן.(כלומר נטו תשתית).. יש דרך לעשות את זה ?עריכה:אוקיי מצאתי דרך לבד, התנתקתי מהחייגן ועשיתי פיניג לשרת ה default geteway למשך חצי שעה וקיבלתי רק 3% איבודים.
פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים לדיפולט גייטווי וקיבלת איבודים? יש לך בעיה בציוד עצמו לדעתיהראוטר או מודם מה שזה לא יהיה תקול
פורסם 2010 בספטמבר 2515 שנים 3 אחוז כאשר המודם מובר ישירות למחשב?תעשה פינג למודם עצנו 192.168.100.1אצלי יש 3% איבוד כאשר המחשב באלחוטי ומרוחק מהראוטר, כאעשר הוא ליד הראוטר 0% איבודואין מה לדבר על חיבור עם כבל ישיר,אז אכן ישנה בעיה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.