עבור לתוכן

היפטרות מאייפון

Featured Replies

פורסם

מצטער, אבל פשוט מגעיל איך שאתם מנסים לנצל את המוגבלות של האדון בצורה צינית כזאת.

וואו. :s07: :s07:

  • תגובות 33
  • צפיות 4.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מצטער, אבל פשוט מגעיל איך שאתם מנסים לנצל את המוגבלות של האדון בצורה צינית כזאת.

עם כל הכבוד, באחריות הלקוח היה לברר שהמכשיר שהוא קונה מתאים לצרכיו, ואם הוא לא היה מרוצה מההדגמה שנתנו לו בחברה, היה צריך לבקש נוספת או לא לקנות.

החברות לא משכירות ציוד, הן מוכרות. ואף אחד כבר לא ירצה לקנות ציוד משומש מהחברה, ככה שזה הפסד מלא שלה.

אני מתבייש בשבילך.

לפותח הדיון, אין לי מה להוסיף מלבד "בהצלחה".

פורסם

אל תדאג, הם לא יפשטו רגל בגלל ביטול עסקה אחת. ותיהיה בטוח שאם זה היה הפוך, הם היו מנצלים את כל הקלפים שלהם כדי שאתה תשלם יותר...רגע, בעצם הם כבר עושים את זה :screwy:

פורסם

עסקה אחת שבוטלה לא תהרוג אותם.

המכשיר לא נמצא מתאים,מבטלים.

פורסם

תפסיקו להיות כאלה ילדים, אני אומנם לא עבדתי בחברת סלולר אבל במסגרת העבודה שלי עברתי קורס אצל אחת החברות

(לצורך העניין קורס אקטיבציה של אייפון), והכל אבל הכן מעוגן היטב בחוזה ובמקרה הזה אם אכן הוא יצליח להחזיר את האיי פון זה יהיה חריג

ולמה זאת? כי כשאתה קונה את הכמשיר הספציפי הזה אתה בין היתר חותם על מסמך שמרגע שהוסרו הניילונים מהקופסא אין לך אפשרות להחזיר אותו

ובגלל שיש תהליך אקטיבציה (סתם בשביל הפרוטוקול המכשירים האלו מגיעים נעולים לאותה רשת שמוכרת אותם עוד מהמפעל, תהליך האקטבציה שזה בעצם

חיבור המכשיר לאייטיונס יכול להתבצע גם ע'י המשתמש בבית), שנעשה מולך אז בעצם מהשניה שקיבלת את המכישר ליד וחתמת על החוזה אתה בעצם אבוד...

ואני ראיתי כבר אנשים שנלחמו ולא הצליחו להחזיר את המכשיר הנ'ל, השונה היחידי פה זה אם חברות הסלולר התחשבו במצבו

לדעתי שווה גם לנסות לפרסם בתור של יצחק (??) שדה, השם של התור שלו זה "משפט שדה" בידיעות אחרונות, הוא מביא כל שבוע מקרים של אנשים

ומן הסתם החברות הגדולות מנסות לצ'פר את הלקוח עוד לפני פרסום הכתבה

אם בכל זאת לא תצליח עם כל הסיפור תנסה לברר עם זה רעשים סטטים של המכשיר כתוצאה מקרינה כי אם כן, יש פה מוצר מעולה שאני מאוד ממליץ לך עליו

נפגשתי עם הבחור שהמציא את המוצר (בחור ישראלי) ולפי כל המחקרים שיש באתר (של מכון MET מי שמכיר, מכון מאוד מאוד רציני בארה'ב), הוא מוריד

98 אחוז מהקרינה יכול להיות שזה יעזור לך...

http://www.wisenv.com/

פורסם

קראת בכלל את התגובות (שלי למשל) לפני שהגבת?

הסברתי כבר שאני יודע בוודאות שיש מקרים חריגים שבהם מנהלים של מרכזי שירות מבטלים גם עסקאות אייפון, יש להם שיקול דעת בנושא, שווה לו לנסות.

פורסם

נו ו...? אתה נתת את דעתך באופן כללי, אני מכיר את הנושא הספציפי של האייפון שהוא שונה מכל מכשיר אחר...

פורסם

הסברתי כבר שאני יודע בוודאות שיש מקרים חריגים שבהם מנהלים של מרכזי שירות מבטלים גם עסקאות אייפון, יש להם שיקול דעת בנושא, שווה לו לנסות.

פורסם

^ חחח עזוב, אין עם מי לדבר ..

פותח התראד באמת חבל שלא מדובר בחברה שאישתי עובדת בה, כנראה שהייתי יכול לעזור לך גם מעבר לפורום..

אבל אני מאמין שאם זה אפשרי באחת זה אפשרי בכולן, תעדכן מה קורה עם זה ובהצלחה.

פורסם
  • מחבר

אוקי, חזרתי לא מזמן ממרכז השירות.

למרות מה שנאמר לי בהתחלה שלא מחליפים iPhone וההסכם של Apple לא מאפשר לקבל אותו חזרה, הפנייה שלי הועברה ל"ראש אגף" (כפי שנאמר לי רק לו יש הסמכות לבטל עסקה כזו) כדי שיוכל להכיר במקרה שלי כחריג. לאחר אישור שלו, אני אוכל להחליף את ה-iPhone לאחד המכשירים האחרים בחבילת סטודנט. נתנו לי את הרשימה של כל הטלפונים שכלולים בה (18 סה"כ אבל שניים מהרשימה אלה דגמים של iPhone כך שזה בעצם 16).

אמרתי להם שאני מעוניין לבדוק סמארטפונים שלא במבחר שלהם אשר יכולים לעבוד עם מכשירי שמיעה. אז אמרו לי שאם אני אלך לחנות פרטית, אמצא טלפון שטוב לי ולא זמין אצלם אני אוכל להעביר SIM ולהישאר בחבילת סטודנט (הוא גם צריך לתמוך בתדרים של הרשתות שלהם, לכן קיבלתי מהם רשימה של תדרים שאני אוכל לוודא את זה).

במקביל שלחתי בסוף השבוע מכתב לנציג תלונות הציבור שמתאר את כל הסיפור. הנציג במרכז השירות אמר שבמערכת הפנימית שלהם הוא יכול לראות שהתקבלה קריאה במחלקת תלונות ציבור לפנות אלי, כנראה במהלך השבוע. רציתי שתהיה לי אסמכתא שהטיפול בי החל עוד בתקופת ה-14 יום מביצוע העסקה כדי שלא יוכלו לנפנף אותי לאחר מכן, אז לקחתי ממנו את מספר הפנייה של מחלקת תלונות ציבור שמופיעה אצלם במערכת. הוסבר לי שהטיפול מול מחלקת תלונות ציבור יתרחש במקביל לטיפול ה"רגיל" כי להם יש פרוצדורה אחרת וסמכויות שאין בפרוצדורה הרגילה.

עכשיו נשאר לראות אם ראש האגף יאשר את החלפת ה-iPhone או לחילופין מה נציגי מחלקת תלונות הציבור יציעו. אני אמשיך לעדכן.

פורסם

^ חחח עזוב, אין עם מי לדבר ..

פשוט חבורה של ליצנים...

בהצלחה לפותח הת'ארד...

פורסם

טוב לשמוע שהקשבת לעצות. אין שום סיבה שתתוותר ותתחיל לשבור את הראש מה לעשות עם המכשיר אם תוכל לבטל את העסקה ולקבל מכשיר אחר שמתאים לך, נקווה שיש להם טיפת שכל ויכירו בך כמקרה חריג, לדעתי אין סיבה שלא.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

אוקי, עברו שבועיים כבר. בינתיים עוד אין תשובה. בזמן הזה הספקתי ליצור קשר עם המנהל של סוכן המכירות שמכר לי את האייפון. הוא טוען שאין לי מה לדאוג שעברו שבועיים מאז העסקה והתאריך היחיד שמשנה לו זה חודש מביצוע העסקה כי אז הוא זה שצריך לשאת בעלויות נוספות עקב הביטול, ככה שלי אין מה לדאוג שיעבור יותר מדי זמן. בסוף השבוע אגב, ימלא חודש לביצוע העסקה.

שאלתי אותו שוב ושוב במהלך השבועיים מה נסגר עם זה והוא אמר לי שהבקשה הועברה הלאה עד לסמנכ"ל החברה (בשלב הזה כל הסיפור כבר נשמע לי מגוחך) ושהוא אישית צריך לאשר. אני כבר רואה איך בקצב הזה עוד יעבירו את הבקשה למשה כחלון והוא יתקשר אלי לשאול למה אני עושה בעיות :facepalm:

עוד הפתעה נחתה עלי כשמסתבר שהטלפון הישן שלי כבר לא מסוגל לשלוח ולקבל SMS-ים. הם מתקבלים רק באייפון ורק הוא יכול לשלוח אותם. הייתי במרכז שירות של החברה וביקשתי שבינתיים יתנו לי להשתמש בטלפון הישן עם הודעות. נעניתי שזה בלתי אפשרי כי "האייפון לא יודע להיות טלפון משני בקו". עכשיו אני צריך ללכת לכל מקום עם שני טלפונים- הישן בשביל לדבר בו והאייפון בשביל SMS-ים. :kopfpatsch:

אני מצד שני, הספקתי כבר להתרוצץ אצל חברים, חנויות פרטיות וקניונים מתל אביב ועד חדרה ובדקתי את כל הטלפונים ברשימה שנתנו לי (של הטלפונים שנמכרים בחבילת סטודנטים). כל אחד ואחד מהם. בסוף נמצא טלפון צדיק בסדום שמתאים לי ועובד טוב עם המכשירים. הנוקיה E75.

זה גם המקום לזרוק מילה טובה לחנויות dim-phone ו-i-cell שנתנו לי לבדוק טלפונים מתצוגה (שמעתן את זה חברות הסלולר הגדולות? ממש פטנט!) בלי לשאול אפילו שאלה אחת. ישר הכניסו SIM ונתנו לי מה שהיה להם בתצוגה כשביקשתי.

אגב, ביום שני ה-12 לחודש קיבלתי טלפון ממחלקת ביטוחים בחברה, בכלל בהצעת מכירת ביטוחים לטלפונים של שאר בני המשפחה שלי. היום קיבלתי מכתב מפניות הציבור בו כתוב שבהמשך לשיחה הטלפונית מה-12 ביולי, הם מודים לי על הפניה ופועלים לשיפור השירות. כמו שאמרתי, השיחה היחידה שקיבלתי מהחברה באותו יום הייתה ממחלקת ביטוחים בכלל. אני עוד מנסה להבין, מה הקשר בין הטיפול בפנייה שלי לבין זה שניסו למכור לי ביטוחים?!

אני אפנה עכשיו לאמון הציבור בתקווה שמהם לפחות תבוא הגאולה.

פורסם

פנה אל אותה חברה שוב במייל כדי לקבל תגובה רשמית בכתב. אם זה לא עוזר, אנא פנה אליי בהודעה פרטית.

פורסם

אולי פיספסתי, אבל באיזה מהחברות מדובר?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים