עבור לתוכן

סיפור על שירות מזוויע וכמה שאלות GOMBILE.

Featured Replies

פורסם

לפני כמאת שנה קניתי SAMSUNG I8910 בחנות GOMOBILE המכשיר במהרה התברר לי כפגום בגלל כמה בעיות:

*פיקסל מת\תקוע על המסך

*כתמי תאורה (על המסך יש פיקסלים שפשוט לא מוארים מין כתמים שחורים דומים לצורת מפת כדור הארץ בולט במיוחד בכאשר המסך שחור והמכשיר טוען משהו..)

*טאץ לא עובד באזור העליון הימני של המסך והאזור התחתון השמאלי

המכשיר במצב טוב מאוד יש שריטות על מסדרת המתכת בגלל המפתחות בכיס שקע אחד בקוטר חצי מ"מ בגלל נפילה זה הכול.

כאשר הבאתי לGOMOBILE את המכשיר (לאחר קרוב לחצי שנה מאז שקניתי אותו לא יכולתי למסור לפני בגלל היותי בחו"ל) צירפתי מכתב עם תאור כול הבעיות והוכחות לכך היו גם בעיות תוכנה רבות לכן ביקשתי עדכון תוכנה וציינתי לאיזה עדכון אפילו.

שירות האחריות התעקב וקיבלתי את זה בקלילות אך לאחר חודשיים התחלתי לצלצל אליהם וכול פעם הם אמרו שבוע הבא שבוע הבא 4 חודשים היה כבר יותר מידי דרשתי הסברים והם טענו שסמסונג כבר לא מייצרים את פאנלי המגע בשביל המכשיר שלי לכן הם לא יכולים למצוא פאנל חלופי (למרות שיש בשפע בEBAY) לשאלתי אם כול שאר הבעיות תופלו הם ענו בחיוב, אמרתי להם שעדיף שבינתיים ישלחו לי את הטלפון הביתה וכשה תהיה להם שכבת טאץ חלופית הם יתקשרו אני ישלח והם יחליפו. קיבלתי את הטלפון (למרות שהבטיחו שישלחו אותו תוך יום יומיים הוא הגיע לאחר שבוע) גיליתי ששום בעיה בטלפון לא טופלה הם פשוט לא נגעו בו אפילו RESET לא עשו הכול בטלפון היה כמ ששלחתי אותו הכתמים היו שמה כול הCONTACTS היו בטלפון המשחקים היו שמה ערכת הנושא עדיין הייתה פעילה (אגב היא נמחקת אם עושים עדכון או RESET) הפיקסל המת היה שמה וכתמי התאורה גם היו שמה.

אכשיו הם מתחילים לטעון שכול הבעיות נגרמו בכלל נזק פיזי למכשיר והם לא אחריים על כך.. אך המכשיר במצב טוב מאוד, גם כן נראה לי מוזר כי טאץ CAPACTIVE בנוי ממוליכים דקים שמחוברים ביחד אם אחד לא עובד השאר גם לא יעבדו ואיך זה שהאזורים ה"מתים" בטאץ הם משני הצדדים הרחוקים של המכשיר (פינה שמאלים תחתונה וימנית עליונה) והמכה הרצינית היחידה שהמכשיר קיבל היא נפילה על צידו הימני התחתון?? גם כן כתמי התאורה משתראים על כול המסך באופן ספונטני איך בכלל הם יכלו להיגרם על ידי? ופיקסל מת אחד מנזק פיזי? מידות פיקסל הן כמה עשיריות המ"מ אני לא חושב שמכה או משהו יכולים לגרום נזק רק באזור הזה אם זה פיקסל מת מנזק פיזי אז צריכים להיות עוד כמה מסביב לא??

בקיצור אני מחפש עובדות שיעזרו לי להוכיח שהנזק הוא מכשיר פגום ולא נזק פיזי כדי לפחות לקבל מכשיר מתוקן בסוף. כי עוד מאת נגמרת האחריות וזה נראה לי כאילו הם מנסים למשוך זמן גם לEMAIL הם לא עונים לי... :bash::s07:

פורסם

לא מכיר את החנות, אך גם לא רוצה להכיר... אין הרבה מה להגיד מבחינת השירות, שברור, שהוא זוועתי. אני הייתי מנג'ס להם עוד ועוד ואם לא הולך אז לך לתביעות קטנות, אם מה שאתה אומר נכון אז יש לך קייס בטוח.

פורסם

לא מגן על החנות כי אני לא מכיר אותה ומעולם לא היו לי עסקים איתה, אבל-

פיקסל שרוף/תקוע יכול בין השאר להיגרם בגלל נזק פיזי

לתקלות בפאנל המגע אין קשר באיזו זוית המכשיר נפל

בעיות צבע/תאורה יכולות להיגרם כתוצאה ממכות למכשיר ו/או נפילה

אני לא יודע אם הבעיות נגרמו כתוצאה מהנזק הפיזי או לא, אבל בטח שבחנות ינסו למנף את זה לטובתם, ולרוב זה יתפוס גם מבחינה חוקית.

אני לא חושב שיש לך הרבה מה לעשות בנדון.

פורסם

אני חושש ש*Scorn* צודק. כאשר יש נזק בין אם מהותי ובין אם מינורי, שניתן לראות על המכשיר, החברה יכולה להטיל את האשם בלקוח. היה עליך לוודא שהמכשיר תקין לחלוטין בטווח קצרצר מן הקניה. לאחר קרוב לחצי שנה, לבוא ולהגיד, "אבל הוא היה דפוק מההתחלה" זה לא אפקטיבי. לגבי קניה של רכיבים מEBAY, זה בכלל לא רלבנטי, חנות עובדת מול ספקים / יבואנים / יצרכים וEBAY, פשוט לא מתאים לאף אחת מהקטגוריות הנ"ל, ככה שזה שזה זמין שם, זה לא טיעון כלל.

מהנסיון שלי עם GOMOBILE, רכשתי טלפון שהם נתנו את האחריות עליו NOKIA 6600 המקורי בסוף 2004, למכשיר התקלקל הג'ויסטיק אחרי כשנה וחודשיים, המכשיר לא היה כבר באחריות, ותוקן בעלות של 300 ש"ח (אני לא מאשים אותם בקלקול, המכשיר עבר שימוש יתר של חייל משועמם עם משחקי NGAGE). לאחר כ3 חודשים המכשיר התקלקל שוב, הפעם תוקן ללא עלות כלל.

ככלל, המילים שישר קופצות הן "מה ציפית?". אם חברה יכולה להתנער מאחריות, היא בדרך כלל תעשה את זה. בוא לא נשכח שאחריות זה כסף. בין אם זה שהם בעצם ממנים את תיקון המכשיר ו/או אפילו ההתעסקות של שליחתו ליצרן לתיקון (כפונקציה של זמן עבודה).

הלקח הוא, קיבלת מכשיר, קח אותו ובדוק שהוא לא הגיע עם נזק פיזי עוד בחנות. לאחר מכן יש לך ימים ספורים לוודא שהוא תקין לחלוטין. לא תקין, נראה עדיין חדש לחלוטין? תחזיר את המכשיר ובטל את העיסקה.

פורסם

מה אתה רוצה מהם?

הפלת מכשיר על הרצפה ואז אתה בא בטעות שהם לא מתקנים לך? אין שום דרך לדעת אם התקלות הן כתוצאה מהנפילה או לפני, בעיה שלך שחיכית...

פורסם

bay, העובדה שהיית בחו"ל ולכן לא יכלת להביא את המוצר במשך חצי שנה מאז הקניה הוא בהחלט סיפור קורע לב, אבל מה אתה רוצה מהחנות?

מדובר על נזק פיזי למכשיר. אם קנית מוצר והוא הגיע מהחנות עם נזק פיזי, מחובתך (אם אתה רוצה שהוא יוחלף) להביא אותו מיד בחזרה אליהם, או לכל הפחות לדווח להם על הבעיה (בצירוף תמונות?) באופן מיידי.

אני בטוח שאם תסתכל על זה במבט אובייקטיבי, אתה תבין שעם כל הכבוד אין להם שום סיבה לטפל במסגרת האחריות (בהנחה שהאחריות לא מכסה נזק פיזי) במוצר שנמצא אצלך בשימוש כבר מעל חצי שנה...

אני לא חושב שהניסיון להציג את החנות כמישהי שמנסה "להתנער" מאחריות הוא הוגן. ובטח שלא "שירות מזוויע"...

אני לא מבין במה אתה מאשים אותם.

פורסם

אגב.

אתה יכול לקנות מסך מאיביי כמו שאמרת ולהחליף לבד, זה מה שאני עשיתי ב5 דקות לE75 שלי וחסכתי 150 שקל

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים