עבור לתוכן

למשיהו קיימת בעיה דומה עם ספק 018?

Featured Replies

פורסם

תתקשר להוט לתמיכה, ותבקש מהנציג להחליף לך את הספק הנוכחי שלך שנקרא "Open Access" לספק בשם "Open Access Business".

ב Open Access Business מקבלים עדיין כתובת פרטית ב DHCP, אבל ה Lease הוא ל 30 שנה, מה שפותר את הבעיות האלו.

  • תגובות 33
  • צפיות 6.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מה אני אגיד לכם כעת עדיין יש בעיה של ניתוקים מדי כמה שעות (לפעמים באותו זמן המודם מתאפס ולפעמים לא) ובאותו זמן את הודעות ה DHCP.

מחבינת תשתית הוט אין להם מושג אם נתון ה Lease Expires שתמיד רשום ומתחדש חמש דקות אחרי ה Lease Obtained תקין או לא תקין, ממש לא מבינים על מה אני מדבר. אז אני אנסה לדבר עם הספק ולהבין אם הם שולטים על הנתון הזה, ואם זה בכלל קשור לבעית הנתוקים או שנתון כזה תקין ופשוט שונה ממחשב למחשב (במקרה שלי כל 5 דקות ובמקרה אחר כל כמה שעות).

מה בעצם ה Lease Obtained ו Expires אומר?

פשוט מאוד, זה פשוט ההגדרה שאומרת מתי קיבלת כתובת ומתי היא תשתחרר ובמקרה שלך זה מוגדר כל 5 דקות לכן מה שאתה רואה זה את הסימן קריאה (קישורית מוגבלת או חסרה)

בקשר לכתובת IP קבועה אני לא חושב שאני יכול להגדיר כי אז לא אוכל בכלל להתחבר לאינטרנט עקב העובדה שאני מחובר עם מודם בלבד ועם חייגן. אבל אין עושים את זה? אני אנסה.

בחיבור כבלים לא ניתן להגדיר כתובת IP קבועה בכרטיס

שמתי לב מקודם שהיה לי ניתוק, ראיתי שהכתובת 172.23.x.x השתנתה ל 169.x עד שהסתדר כעבור כמה דקות.

דבר כזה, וניתוק, קורה כאשר יש את אזהרת ושגיאת DHCP. חוץ מזה יש פה ושם אזהרות DHCP שהם לא מראות על ניתוקים (אין הפרעה בגלישה באותו זמן של רק האזהרות, אלא כאשר יש את האזהרה+שגיאה). ואת התוכן של ההודעות כבר רשמתי מוקדם יותר.

הכתובות כבלים 172.2... או 172.19 אלו כתובות חייגן תקינות 169.254...זו כתובת פנימית של מיקרוסופט מערכת WINDOWS מספקת אותה אוטומטית כאשר יש בעיה לקבל IP מהשרת DHCP וזה בעצם מה שראית

להשאיר את המודם מחובר למחשב ללא התקשרות, הכוונה פשוט לנתק את כבל הרשת ולהשאיר את האחרים, ואז לראות אם יהיה ניתוק נוסף? ואם יהיה אז קיימת בעיה מכיוון התשתית? (למרות שאני רואה את הניתוק לפי שגיאת ה DHCP ב Event Viewer, ולא תמיד כאשר יש ניתוק המודם מתאפס. לפעמים כן ולפעמים לא)

חיבור המודם ישיר למחשב מבלי להתחבר בעצם יאפשר לך לדעת אם לאחר 5 דקות תהיה אותה הבעיה שיש לך עם חייגן מחובר כך תדע אם זה מגיע מכיוון התשתית או מהספק.

יוזר זמני - אפשר לבקש דבר כזה מהספק? ומה התחברות עם יוזר כזה במקום שלי, יעזור? זה ישלול משהו או יראה מאיפה מגיעה הבעיה?

לכל ספק יש יוזרים זמניים שניתנים ל24 שעות ולפעמים ליותר כדי לבצע בדיקות כשיש חשש שההגדרות יוזר לא תקינות. המטרה בבדיקה הזאת בעצם היא לבדוק לאחר חיבור ביוזר אחר את ה Lease Obtained/Expired וכך בעצם לראות אם ביוזר אחר גם יהיה רשום לך 5 דקות

בהצלחה !

פורסם
  • מחבר

jpost - אני לא בטוח שהניתוקים שאני חווה קשורים לעובדה שה Lease Expires הוא תמיד 5 דקות בלבד אחרי ה Lease Obtained. האם אתם חושבים שזה בעצם מה שגורם לבעית הניתוקים/חוסר לקבל כתובת תקינה מדי כמה שעות (לפעמים רק פעם ב 24 שעות), ובנוסף להודעות האזהרה של DHCP, שכשהם מופיעות אין הפרעה בגלישה, או לא?

idf4343

מה בעצם ה Lease Obtained ו Expires אומר?

פשוט מאוד, זה פשוט ההגדרה שאומרת מתי קיבלת כתובת ומתי היא תשתחרר ובמקרה שלך זה מוגדר כל 5 דקות לכן מה שאתה רואה זה את הסימן קריאה (קישורית מוגבלת או חסרה)

הכתובת הכוונה לכתובת 172.2.x.x, שהיא כתובת שאני מקבל מהוט בשביל התחברות תקינה לאינטרנט?

אני התנתקתי מהחייגן והשארתי את המודם מחובר. לא היה שינוי וה Lease Expires עדיין מתחדש כל 5 דקות. זה אומר שהבעיה היא בתשתית?

בקשר ליוזר זמני מהספק אני אשאל אותם לגבי זה. לא יזיק ואם עדיין תהיה בעית ניתוקים ו/או Lease Expires זהה אז אדע שאכן קיימת בעיה מצד התשתית?

פורסם

זה בדיוק מה שקרה לי לפני כמה שבועות המודם היה מתרסט לפעמים כל מספר דקות לפעמים כל מספר שעות ולפעמים כל מספר ימים וכל הזמן חשבתי שזה בעיה אצלהם שהם עושים שידרוגים או משהו וככה סבלתי שנתיים שלוש עד שהחלטתי להיתקשר להוט 3 פעמים התקשרתי אליהם וכל פעם בא טכנאי ושיחק עם החוטים בדק פה ושם הלך והבעיה חזרה עד שדוד שלי הביא חבר שלו שעובד בהוט והוא בדק קודם אצלי במחשב וראה שזה לא בעיה שם אלא זה בעיה בקופסא של הכבלים אתם יודעם הקופסא שמחוברים אליה הדיירים בבנין והפלא ופלא הבעיה תוקנה אז אחי תפנה שוב להוט וכשיבוא הטכנאי תאמר לו שיכול להיות שזו בעיה בקופסא ותעדכן אותנו

בהצלחה אחי

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים