עבור לתוכן

למשיהו קיימת בעיה דומה עם ספק 018?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

איך נותנים הרשאה קבועה? הגדרה? ספק? תשתית?

יש לי מודם Motorola SB5101, החליפו לי ממודם אחר Thomson. עם שניהם היתה / קיימת את בעית הניתוקים. -אני לא שמתי לב אם כאשר יש את הניתוק, יש שינוי בנוריות של המודם, אם זה משנה אני אשים לב בפעם הבאה שזה יקרה.

החברה מהוט באים ויש להם ידע בסיסי הם יכולים לעשות בדיקה עם מכשיר החלפת מודם וזהו... אם יש איזה בעיה בהגדרה סביר להניח שלא יהיה להם מושג.

אז איך אני פותר את זה?

ום מענין מדוע זה התחיל לקרות פתאום?? כי בעבר לא היתה לי בעית ניתוקים (אם כי לא שמתי לב לזמן של ה Lease Expired)

  • תגובות 33
  • צפיות 6.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

איך משנים באמת את הlease expires?

פורסם

lease time בכלל נקבע בשרת ה DHCP ולא בצד לקוח.

לדעתי האישית על הבחור לפנות להוט.

פורסם
  • מחבר

אז מצב כזה של Lease Expired כל 5 דקות זה לא נורמלי? וזה מצד הוט?

אני מאוכזב שהם לא יכולים לעלות על דבר כזה אחרי שדיברתי איתם כמה פעמים. כל מה שהם עשו זה החלפת מודם ומעקב. עושים צחוק?

במשך כמה ימים ניסיתי להבין אם זה מצד הספק/תשתית או משהו אצלי - לא מעט זמן בזבזתי על שינוי חומרה/הגדרות.

לפחות עכשיו אני יודע איפה הבעיה ואוכל לבקש מהם לסדר. (מי הלקוח פה?)

פורסם

תשמע, אל תצפה שכל נציג באותו מוקד שרות באמת ידע ויבין הכל.

כמו אצל רופאים אם אתה מעוניין בחוות דעת נוספת זאת זכותך המלאה לבקש אותה.

פורסם
  • מחבר

תראה אני מדבר מנסיון עם הוט. אני מחובר רק לאינטרנט.

אני משלם על שירות ואני מצפה שכאשר ישנה בעיה הם יאתרו אותה. אין להם אנשים שמבינים בדברים האלו?

עשיתי מה שאפשר, דיברתי עם תמיכה טכנית... טכנאי בא... והבעיה עדיין קיימת. ובסופו של דבר אני בעזרתכם מוצא איפה הבעיה.

איך הם לא יכולים למצוא את הבעיה? לא נראה שמנסים, בודקים או רוצים מספיק.

לקוחות אחרים יכולים לסבול מאותה בעיה ומה הם יעשו אם הם לא מקבלים שירות?

בדירה הקודמת בה גרתי גם היתה לי בעיה עם האינטרנט (בעיה שונה), כל פעם משהו אחר ובזמן אקראי. ניתוקים מהמודם, מהירות איטית מאוד בשעות מסוימות וכו.

כל חודש חודשיים בא טכנאי ובדק/סידר משהו אחר, וכעבור חודש חזרה הבעיה בצורה שונה, שוב בא טכנאי ובדק/סידר משהו אחר, אם זה החלפת מודם, משהו עם התשתית וכו. לא תמיד הם היו בטוחים מה גורם לבעיה. פעם אחת טכנאי שינה משהו בקופסא שלא היתה קשורה לדירה שלי, ושינה משהו בטלויזיה של השכן :/

לא התרשמתי שאף אחר מהם בדק את כל הדברים כמו שצריך. אם כן אז היו מסדרים זאת בפעם אחת ולתמיד.

בכל מקרה נראה מה הם יגידו על זה ואם יפתרו את זה.

עריכה: מוזר, עכשיו שמתי לב שה IP שלי השתנה (היו כמה ניתוקים מהתגובה האחרונה שלי). ממש טווח שונה, האם זה נורמלי?

אמנם החלפתי מכרטיס הרשת המובנה על הלוח, לכרטיס רשת אחר, אבל IP אני מקבל מהספק אינטרנט, לא?

[attachment deleted by admin]

פורסם

שוב, זה לא בדיוק בשליטה שלך.

אתה מצפה ליותר מדי מהם לדעתי.

אגב, הדברים שהסתרת בתצלום מסך ממש לא רלוונטיים להסתרה. :)

פורסם
  • מחבר

טוב אני לא מבין כל כך כך שלא לקחתי סיכון

הטכנאי מהוט לא ממש רצה להסתכל על ה Lease Obtained/Expired. פשוט החליף כבלים בתשתית.

אני אראה בשעות הקרובות אם עדיין יהיו ניתוקים ואת הודעות ה DHCP. עדכון: הבעיה עדיין קיימת.

אך Lease Expired עדיין מופיע תמיד 5 דקות קדימה. אם זה באמת משנה אז איך אפשר לשנות זאת לכמה שעות או יום? מי שולט בזה?

פורסם

אני אברר את זה ואחזור עם תשובה בקשר לזה.

אגב מה שהסתרת זה באמת מצחיק שהסתרת אבל whatever חח

אבל לגביי הIP אין שום סיבה שלא ישתנה לך, הרי אתה מחובר עם חייגן, אם אתה מדבר לגביי הIP של הוט אז יכול להיות בגלל הבעיות ניסו להחליף לך IP למרות שאני לא רואה קשר, אבל יש דברים נדירים שאולי זה גם גורם.

תגיד אתה נגעת במקרה במודם שלך מתישהו? בהגדרות שלו? ואגב לא ענית לשאלה שלי איזה מודם יש לך?

ואל תשכח טכנאים של הוט הם לא טכנאים שיודעים לעבוד גם על המחשב, רק עם הציוד שלהם הם עובדים, ואגב למה שלא תעבור לבזק? לי היה לי איתם בעיות, אולי בעייה שתיים ואז זה סודר (טעות אנוש שלהם).

וכמו שאתה מתאר כמעט כל כמה חודשים היה לך בעייה אחרת.

פורסם
  • מחבר

ה IP אני מדבר מספק האינטרנט. אתה יכול לראות את השינוי בתמונות שצרפתי. פשוט נראה לי מוזר שהטווח היה שונה לגמרי, אבל עכשיו הטווח שוב שונה בחזרה למה שהיה. ואני לא יודע מה זה IP של הוט.

לא שיניתי שוב דבר בהגדרות של מודם. האם אפשר בכלל? אני יודע שיש הגדרות לראוטר אך לא למודם.

עניתי לשאלה שלך בקשר לדגם מודם בדף הקודם.

תודה

פורסם

לגביי המודם כנראה זה ברח מזכרוני, לגביי הטווח זה תקין לגמריי לכל חברה יש מספר טווחים לא רק אחד. זה לא אומר כלום אם אתה בטווח כזה או אחר.

ואני רואה שאמרת שניסית גם עם מודם של טומפסון וגם אז היו בעיות.

אז בוא נלך בשיטת השלילה.

מה בטוח לא:

מודם זה לא.

ספק תקשורת זה לא.

כרטיס רשת אחר ניסית אז גם לא הכרטיס רשת.

מה כן יכול להיות:

הגדרה כלשהי שצריך לשנות בווינדוס.

האות שאתה מקבל מהוט חלש מידי.

מה שאני מציע לעשות זה לבקש מהוט שיעשו לך מעקב על התשתית לראות אם יש לך ניתוקים ב24 שעות מבחינת התשתית ככה נוכל להתמקד ספציפית מה גורם לזה.

נכון שהווינדוס אומר לך לגביי הDHCP וזה מוזר כי אתה הריי עם חייגן ואין לך IP פנימי חוץ משל הוט לכן מה שלדעתי זה או בהוט או משהו במחשב.

יהיה גם טוב אם תביא מחשב אחר אלייך או שתקח את שלך למישהו ותראה אם יש ניתוקים.

פורסם
  • מחבר

אז אתה לא יודע איך אפשר / ממי צריך לבקש להאריך את ה Lease Expired?

כי ממה שהבנתי זה מה שגורם לניתוקים / הודעות DHCP.

אני חושב ששללתי כבר את האפשרות שזה משהו במחשב שלי.

הגדרה במחשב - איזו הגדרה יכולה להיות? הרי אני סך הכל מגדיר חייגן לפי ההוראות ומתחבר זה הכל.

מאז התחילה הבעיה לא שיניתי שום דבר. ומאז גם התקנתי ווינדוס מחדש והבעיה עדיין קיימת.

טכנאי מהוט בא ובדק עוצמות והחליף את החיבורים בקופסא מחוץ לדירה שלי. הבנתי שזה מה שהוא יכול לעשות. אז האם הם שולטים על הגדרה של ה Lease Expired או שזה הספק או?

יכול להיות שזה קשור ספק האינטרנט?

ושאלה נוספת. יכול להיות שארצה להתחבר לספק אינטרנט נוסף למשך חודש בכדי לראות אם הבעיה עדיין קיימת שם וכך לשלול או לוודא מה גורם לבעיה. אבל לא אתנתק מהספק הנוכחי שלי. אבל גם משום שאני מקבל פינגים גבוהים ולאג בשרתים שאני משחק ובשעות מסוימות. ממש לא נורמלי. אז

האם לא תהיה בעיה להיות מחובר לשני ספקי אינטרנט? כך שאם ארצה להתחבר לאינטרנט מספק X הנוכחי אתחבר מהחייגן, ואם ארצה להתחבר לספק Y פשוט ארשום שם משתמש וססמא שונים בחייגן?

אך אם הספק השני יהיה צריך הגדרות חייגן שונות, או שבכלל לא ישתמש בחייגן? אין אשלוט למי אהיה מחובר?

פורסם

זה בידיוק מה שהיה לי וכבר פתחתי כמה פוסטים פה אך לא הצליחו לעזור לי,מה שעשיתי זה שביטלתי בהגדרות של הנתב את ה DHCP והגדרתי בשתי המחשבים שלי כתובת IP קבועה

גם לי היה את אותם הודעות ב EVENT LOG

פורסם

לזה שמעלי...הוא לא מחובר דרך נתב כך שזה לא ה DHCP

לגבי פותח הפוסט

מכיוון שהחיבור מתבצע בחיבור חייגן לדעתי הLease Obtained/Expired

מגיע מכיוון הספק

כדי לשלול את ההשערה נסה פשוט להשאיר את המודם מחובר למחשב ללא התקשרות ותבדוק אם כתובת הכבלים (172.2...) גם תתאפס

אם הדבר מגיע מהספק תנסה לבקש יוזר זמני שיהיה אחר כי הגדרות החיבור שלך הן ביוזר.

לגבי הכתובת IP שהשתנתה בכבלים זה די פשוט כי ציינת שהחלפת כרטיס רשת באותו הזמן והכתובת השתנתה כי ה MAC של הכרטיס השתנה וזו הסיבה.

פורסם
  • מחבר

מה אני אגיד לכם כעת עדיין יש בעיה של ניתוקים מדי כמה שעות (לפעמים באותו זמן המודם מתאפס ולפעמים לא) ובאותו זמן את הודעות ה DHCP.

מחבינת תשתית הוט אין להם מושג אם נתון ה Lease Expires שתמיד רשום ומתחדש חמש דקות אחרי ה Lease Obtained תקין או לא תקין, ממש לא מבינים על מה אני מדבר. אז אני אנסה לדבר עם הספק ולהבין אם הם שולטים על הנתון הזה, ואם זה בכלל קשור לבעית הנתוקים או שנתון כזה תקין ופשוט שונה ממחשב למחשב (במקרה שלי כל 5 דקות ובמקרה אחר כל כמה שעות).

מה בעצם ה Lease Obtained ו Expires אומר?

בקשר לכתובת IP קבועה אני לא חושב שאני יכול להגדיר כי אז לא אוכל בכלל להתחבר לאינטרנט עקב העובדה שאני מחובר עם מודם בלבד ועם חייגן. אבל אין עושים את זה? אני אנסה.

שמתי לב מקודם שהיה לי ניתוק, ראיתי שהכתובת 172.23.x.x השתנתה ל 169.x עד שהסתדר כעבור כמה דקות.

דבר כזה, וניתוק, קורה כאשר יש את אזהרת ושגיאת DHCP. חוץ מזה יש פה ושם אזהרות DHCP שהם לא מראות על ניתוקים (אין הפרעה בגלישה באותו זמן של רק האזהרות, אלא כאשר יש את האזהרה+שגיאה). ואת התוכן של ההודעות כבר רשמתי מוקדם יותר.

להשאיר את המודם מחובר למחשב ללא התקשרות, הכוונה פשוט לנתק את כבל הרשת ולהשאיר את האחרים, ואז לראות אם יהיה ניתוק נוסף? ואם יהיה אז קיימת בעיה מכיוון התשתית? (למרות שאני רואה את הניתוק לפי שגיאת ה DHCP ב Event Viewer, ולא תמיד כאשר יש ניתוק המודם מתאפס. לפעמים כן ולפעמים לא)

יוזר זמני - אפשר לבקש דבר כזה מהספק? ומה התחברות עם יוזר כזה במקום שלי, יעזור? זה ישלול משהו או יראה מאיפה מגיעה הבעיה?

תודה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים