חיקויי אייפון וטלפונים סיניים בכללי - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיקויי אייפון וטלפונים סיניים בכללי


etz

Recommended Posts

יש לי פלאפון ממש ישן וממש ממש מגעיל וחלאס, הגיע הזמן להחליף אותו. הדרישות שלי ממכשיר הן לא כ"כ רציניות ובתקווה להוזיל קצת את העניין חשבתי אולי להזמין איזה טלפון סיני מאיביי או DX. החיקויי שיש שם כוללים מה שצריך מבחינתי (MP3, WIFI) ויש כמה מכשירים שתומכים בעברית. השאלה שלי היא לאנשים שיצא להם להתעסק במכשירים האלה: עד כמה טובה העברית? אני מניח שאת התרגום עשו שם והוא לא כזה איכותי, אני יודע שיש מקומות בארץ שיכולים לצרוב עברית טובה יותר אבל בהתחשב בזה שאני מנסה להוזיל את העניין כמה שיותר והתקנת עברית "משופרת" (לכאורה) כמעט תכפיל את העלות זה ממש יכול להוריד אותי מהעניין. מאוד חשוב לי שהזכרונות יהיו בעברית ושאני אוכל לשלוח SMS ולגלוש באתרים בעברית כמו שצריך. עניין נוסף הוא שיש המון דגמים של חיקויים שנראים אותו דבר ומכילים ממש אותן תכונות כך שאם מישהו מכיר אחד ספציפי שעולה על השאר אני אשמח לדעת

בבקשה אל תגידו לי משהו כמו ללכת לקנות אמיתי, אין לי שום רצון לאחד כזה, ומה לעשות שכל החיקויים האלה כוללים בתוכם כמה תכונות טובות שמספיקות לי בהחלט... אבל, אם מישהו במקרה מכיר איזה דגם אחר, לא חיקוי , שיש לו עברית ו-וויפי, אני אשמח לשמוע עליו בהחלט, איך שהטלפון נראה לא ממש מזיז לי, למרות שמסך מגע דוקא יכול להיות נחמד ומועיל (אבל ממש לא חובה).

ומכיוון שהנושא הוא בעצם עברית אז אני אעלה תמיהה נוספת: אם במקרה אני קונה מכשיר סיני מבוסס ווינדואוס מובייל, האם אני אוכל להתקין לו עברית? אני לא מבין גדול בעניין ולא יודע אם ניתן להתקין תמיכה עברית לכל מכשיר שרץ על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי שום קשר בלתי אפשרי כמעט להמליץ על מכשירים סיניים שכאלה, הם משתנים על בסיס שבועי והמלצה שתינתן לך לא תהייה רלוונטית, שכן גם התמונות\הסברים, ואפילו שני מכשירים זהים לא תמיד יהיו זהים באמת.

אם אתה מחפש מציאות יכול להיות שתפול על אחת, אבל גם יכול להיות שפשוט תיפול...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק תיזהר מאוד ממי אתה קונה יד2 כל שני וחמישי יש בפורומים מישהו שקנה יד 2 מכשיר גנוב וננעל = אין איך לפרוץ את זה

תצלם תעודת זהות , תעשה דברים . ואם יש בעיה תפנה לבית משפט לתביעות קטנות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובות... כרגע באמת נראה שאני אקנה מכשיר משומש, ואני בהחלט אזהר כי חבר שלי כבר נפל על מכשיר גנוב.

האם למישהו יש עוד נקודות חשובות על מה כדאי לבדוק במכשיר לפני שאני קונה אותו סופית? כמו שכתבתי אני מאז ומתמיד הייתי כמה דורות אחורה במכשירים הסלולריים ואני מרגיש נוב לחלוטין. מה שאני מצליח לחשוב עליו זה שהוא כמובן פתוח לרשת שלי ושהוא שלם. בקשר לשאר- האם כדאי לבדוק למשל אם הלוטות' תקין? אין לי ממש איך לבדוק אבל אם זה חשוב אני אשיג איזה אוזניה או משהו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבדוק את הלוחות , ואם ראית משהו נחמד תבדוק את הנתונים שלו פה

http://www.gsmarena.com/

אתה אוהב לגלוש ברשת ? אם כן ה 5800 הוא הפתרון הטוב והזול ביותר . שד משחת המכשיר הזה . יתן לך תמורה עצומה לכסף .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מכיר את האתר, כבר סיננתי מכשירים ממנו עוד בהתחלה ואכן 5800 הוא כנראה המכשיר שאני אקח. אמנם יותר פיצ'רים ממה שאני באמת צריך אבל אני לא אתלונן על זה חלילה. אני פשוט שואל אם יש משהו שחשוב לבדוק במכשיר (חוץ מהיותו לגיטימי כמובן) לפני הקניה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...