עבור לתוכן

תביעה: "אתרי המסחר האלקטרוני מטעים הלקוחות"

Featured Replies

פורסם

התביעה הזאת מוצדקת רק חלקית. נכון, הם לא מציגים בפרסומת אבל כן בעמודים הפנימיים. גם במשלוח הוא צודק.

אבל הוא לא צודק כשהוא מנסה להפיל את כל התיק על החנות, באותה מידה הוא יכול לתבוע את הבנקים כי הם לא אומרים כל מה שכתוב בנושא פתיחת חשבון, הכל כתוב והוא בתור צרכן חייב לקרוא גם את האותיות הקטנות.

פורסם

זה נהיה דיי מצחיק, מדפסת hp3420 למשל, ב199 שקל (+99 דמי משלוח).

מוצאים תרופות למצב הכלכלי.

פורסם

זוכרים את טורקיה ב 150$ ובאותיות הקטנות עוד 100$ על דמי רישום, העברות ועוד כל מיני דמי לא יחרץ?

זה בדיוק אותו החרטא

ההוכחה הטובה ביותר לכך שזה חלק מהמחיר היא שאם אתה קונה 2 מוצרים אתה תשלם דמי משלוח כפול 2

פורסם

הוא צודק!

למה אני צריך לשלם על משלוח 60+- שקל.

אם החנות קרובה לידי אני ילך לאסוף את המוצר.

אני בכלל ראיתי מוצר שהמחיר שלו הוא 69 שקל הייתי מופתע כי כל המחירים של המוצר הזה היו 260+-.

אבל המשלוח היה 195 שקל עשיתי בדיוק כמוהו ושלחתי מכתב שאני מוכן לאסוף את המוצר בעצמי! ונענתי בסירוב.

חייבים להפסיק את השיגעון הזה של המשלוחים שעולים 20-30% מהפריט עצמו.

פורסם

כל הכבוד לבחור, לכולנו נמאס מזה אבל רק אחד קם ואומר די!י, ממש כל הכבוד :clapper:

פורסם

אגב, לשלוח שליח לחנות ואליך אחרי זה באופן פרטי, עולה בערך 40 שקל- לפחות לפי מה שאני יודע.

פורסם

לא קראתי את הידיעה בYNET (או יותר נכון, קראתי אבל רק את הכותרת והשתי שורות הראשונות), אבל ממה שאני מכיר (וקניתי יחסית הרבה online, למרות שלא אביזרי מחשב) הבעיה היא כאשר המשלוח הוא באמת per מוצר ולא קבוע (או משתנה אבל סביב מחיר מסויים ברור) וזה בהחלט מאוד מציק, בייחוד שיש אתרים שהמשלוח לכל מוצר שם זה עשרות רבות של שקלים/דולרים. נוצר מצב מגוחך שלפעמים שליש מהמחיר זה משלוח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים