עבור לתוכן

איך ניתן להשיג עדכון קושחה לנתב אלחוטי של "סימנס" & בזק, או: בעית ניתוקים ממושכת

Featured Replies

פורסם

שלום רב,

יש לי כבר תקופה ארוכה (מאוד) ניתוקים ואף אחד לא מצליח לעלות על הבעיה. הבעיה היא שנורת PPP נכבית ורק כשעושים ריסט המודם ראווטר הזה מתחבר מחדש, היום גם 10 ריסטים לא עזרו והוא התחבר רק שעה לאחר הניתוק המקורי.

בתמיכה הטכנית של בזק טוענים שנטוויז'ן אשמים או הציוד שלי, בתמיכה של נטוויז'ן טוענים שבזק אשמים או הציוד שלי, וזה בלי לעשות שום בדיקות! כלום.

מבדיקה שעשיתי בעזרתכם בעבר התגלה שהקושחה אצלי היא 3.02.02.08b_A2pB020a.d17f. האם יצא עדכון חדש? בבזק הציעו לי להתחבר לשירותי התמיכה שלהם בעלות של 7 ש"ח בחודש למשך שנתיים (כולל התחייבות), או לגשת לבזק סטור עם הציוד שלי, להחזיר להם אותו ולקבל אחד משופץ עם אחריות לחודשיים, בנוסף הם רוצים 140 ש"ח - שתי האפשרויות הזויות ולא מקובלות עליי.

מה עושים? הנתב הארור אצלי מתחילת 2007 מסוג SIEMENS ADSL SL2-141 ושילמתי עליו בזמנו 250 ש"ח. תודה לעונים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים