עבור לתוכן

סקירה קצרצרה על ראד סטיל 2 Red Steel 2

Featured Replies

פורסם

WIIRE14.jpg

סרטון משחקיות שצילמתי (ביד אחת ואם סלולר )

ראד סטיל 1 היה משחק השקה לWII -הוא לא היה משחק טוב במיוחד אבל היה אחד מהראשונים להשתמש בשליטה של הWII

והצליח למכור מעל מיליון עותקים

אז הוביסופט החליטו לפתח המשך בשם כמובן ראד סטיל 2 רק שהפעם החליטו לשנות את המיקום והגרפיקה וגם לחיב שימוש בתוסף של הWII הM+

ואני חיב להגיד שהוביסופט הראו את המשחק בפעם הראשונה התלהבתי -למעשה עד שלא קראתי תגובות גולשים למשחק ציפיתי לו מאוד

ולצערי חלק מהגולשים צודקים

לפחות לפי התחלת המשחק שכוללת חיסול של הבוס הראשון

קודם כל כמו שהובטח הגרפיקה מאוד טובה ובאמת ניראת ככה -

redsteel2screen.jpg

וזה גם רץ חלק

אבל כל יתר הדברים שניתקלתי בהם בהתחלת המשחק בינונים או גרועים

התחלת העלילה זה של מערבון סוג ז

הסאונד והדיבוב פושרים

האויבים חוזרים על עצמם וגם הרבה דברים אחרים

השליטה פשוט מעצבנת וכמו שרואים בהתחלת הווידיאו זה שצריך לפגוע בנקודה מסוימת בדברים כיאלו זה ריבוע ולא דברים מופרדים (כניראה התעצלו לפתח פגיעות מזוויות שונות )

חוץ מזה זה משחק שמשלב יריות אם חרבות הבעיה שלנשק והמצלמה צריך להחזיק את השלט לכיוון הטלוויזיה אבל את הנשק בכל מיני צורות

וזה מאוד מעצבן ולא אינטואטיבי בעליל

בכל מקרה לפי התחלת המשחק אני ממליץ להתרחק

אני הולך לנסות את NMH2 שאני מקווה יהיה הרבה יותר מוצלח מהמשחק הזה

נו טוב עוד אכזבה מרבות מבית הוביסופט של השנים האחרונות

פורסם

משחק גרוע ל-Wii?? לא יכול להיות :o

פורסם
  • מחבר

כאילו חסר היום משחקים גרועים לHD ?

הבעיה לא שהוא גרוע הבעיה שהוא אמור היה להיות איכותי בניגוד לכל מיני משחקי ברבי שאתה לא מתקרב אליהם גם ככה

פורסם

הבעיה היא שאחוז המשחקים הגרועים ב-Wii הרבה יותר גבוה מאשר בקונסולות האחרות. כך, גם משחקים שלכאורה מבטיחים להיות טובים יותר, יוצאים בסופו של דבר די גרועים.

פורסם
  • מחבר

היום שכבר יוצאים גם המון זבל לHD זה לא כל כך נכון

יש כותרים שהמורים לצאת טובים ובדרך כלל יוצאים טוב ויש את הזבל

פה ושם יוצא משחק שאמור לצאת טוב אבל יוצא חרא או בינוני

אני לדוגמה לא חושב שהנסיך הפרסי האחרון או AC1 יותר טובים מראד סטיל 2 לדוגמה

מבחינתי הם מסריחים באותה רמה

פורסם

הגיימפליי של המשחק לא רע בכלל לכל מי שיש לו קואורדינצית יד-עין של יותר מג'וק דרוס, אבל העלילה מלאה חורים, אין רצף מבני במשחק, הוא מרגיש כמו ערימה של חלקים שלא מתאימים אחד לשני, פשוט ניסו לעשות שם שילוב בין איזה מערבון סוג ב' לסרט יפני משנות ה 80. מישהו היה צריך להגיד להם עוד בפיתוח שזה פשוט לא עובד....

פורסם
  • מחבר

השליטה גרועה יחסית למה שאתה מצפה מהM+

תראה טיגר אודס האחרון (אומנם לא אותו סגנון משחק ) נשלט הרבה יותר טוב ובמיוחד בחלק של הפריזבי גולף

שם אתה רואה מה הM+ מסוגל לעשות

אבל הובי ה"חכמים" במקום להפריד בין חלקי חרבות לרובים ערבבו את זה ביחד ויצא סלט ובגלל זה מבחינתי זה מסריח

כי את הכוונת שהיא גם המצלמה אתה אמור להחזיק מול המסך אבל לחרב צריך תנועות וזה מעצבן לגמרי

פורסם

ציפיות מהמושן פלוס? לא היו לי כאלו מהתחלה, זה סה"כ עוד ג'ירוסקופ ואקסלרומטר, לפחות לא תקעו לו גם איזה מחיר מפוצץ....

אין מה לעשות, הבעיה בשליטה בחרב היא לא של המפתחים של המשחק- היא בשלט עצמו. ברגע שאתה שובר לו קו ראיה עם הסנסור באר אין לך זיהוי מיקום במרחב.

זה למה NMH עשו את זה נכון והלכו רק על כיוון הנפה כללי, ולא על מיקום מדויק במסך, שבלתי אפשרי לקבל בלי לכוון את השלט לסנסור באר.

בטייגר וודס (וגם במשחקי בייסבול שונים, לדוגמה) המיקום ידוע מראש, זיהוי במרחב לא דרוש בכלל. רק נתוני כיוון/תאוצה.

אני חושב שבהתחשב במה שעמד לרשותם, יוביסופט עשו עבודה די טובה עם הבקרות.

גם חרב אמיתית אתה צריך לכוון, ולדעת לאן אתה הולך להניף לפני שאתה מניף.

פורסם
  • מחבר

*Scorn* כניראה לא שיחקתה בפריזבי גולף או בכלל צפיתה בסרטונים של הM+

הM+ יכול לתת לך שליטה מאוד קרובה לאחד לאחד ואתה יכול לסובב את הפריזבי איך שאתה רוצה בלי קשר לפוינטר או הסנסור בר

הבעיה בRS2 זה כן של המפתחת והבעיה התחילה בשילוב של FPS אם חרבות ביחד

כי אתה חיב את הפוינטר למצלמה מה שמסרס אפשרות זיהוי תנוע נורמלי וזה הטעות הכי גדולה של הוביסופט במשחק ולא עשמת הM+

אם היו מפרידים את עניין החרבות היה יוצא משחק טוב בהרבה ויש כמה דרכים לעשות את זה

לדוגמה יכלו לעשות את זה רק "על מסילה" ואז היה אפשר לעשות תנועות כמו בחרב אמיתית ובRS1 זה היה בערך ככה רק בלי הM+ ולא עשו את זה הכי טוב

ואפשרות אחרת לעשות מבט מגוף שלישי אם כיוון מוצמד לאויבים

אם רוצים אפשר לעשות רק "קוויק טיים" בשליטה מאוד מדויקת

אבל הובי בחרה בדרך העקומה ביותר כי השימוש בחרב הרבה פעמים דופק את המצלמה

וזה דבר של הפיתוח ולא של המשחק כי נינטנדו הדגימה לפני סוני הדגמה של חרבות שסוני עשתה הדגמה מאוד דומה לזה

ו2 ההדגמות היו מאוד מוצלחות

כי הרעיון שזה יצא כמו בפריזבי בגולף או במילים אחרות שתיראה כל הזמן את כיוון החרב ובדיוק לפי הזווית שאתה מחזיק

אבל זה לא אפשרי בWII שמחיבים אותך שימוש בפוינטר

בPS3 הם יוכלו לעשות שלט אחד לפוינטר ושני לחרב

תאורטית זה אפשרי גם לWII אבל מצריך 2 שלטים לשחקן

בכל מקרה תראה את הביקורת של WII ספורט ריזולט ותבין שהM+ יכול להיות מאוד טוב בשימוש נכון

ויש בו גם מוד חרבות שלפי הביקורת מאוד מוצלח

פורסם

למה לעזאזל אתה זורק לי ביקורות שיש לי מושן פלוס? אני יודע בדיוק מה הדבר הזה מסוגל ומה לא.

הדרך היחידה שאתה יכול לעשות שליטה נורמלית בחרב היא אם עמדת המוצא שלך סטטית, כמו בכל הדוגמאות שציינת פה.

לא משנה בכמה מישורים אתה יכול להזיז דברים ועד כמה התנועה נהיית מדויקת, עדיין אין לך זיהוי מיקום במרחב, שזו הנקודה הקריטית פה.

עדיף לדפוק את השליטה בחרב מלדפוק את כל המשחק בשביל שהשליטה בחרב תהיה טובה.

גם ככה חוץ ממקרים בודדים במשחק אפשר להסתדר בלעדיה.

פורסם
  • מחבר

לא חייבים לדפוק כלום אם היו עושים חלקים נפרדים לחרב -זה הכל

פורסם

ואז הרסת את הזרימה של המשחק (ב TENCHU 4 שיחקת יותר משלב אחד? זו בול הבעיה ממנה המשחק סובל, למרות שהצליחו להטמיע את זה שם באופן הגון חלקית)

פורסם
  • מחבר

TENCHU 4 היה מבחינתי מצוין אבל סגנון אחר לגמרי

בTENCHU 4 אם היה לך קרב חברות לפני בוס זה אומר שפישלתה וקשה מאוד לנצח קרבות כאלו

כל העניין זה שהייתה צריך להתגנב ולהרוג בהתגנבות והחרבות היו חלק מאוד קטן מהמשחק ולא חלק חשוב בו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים