פורסם 2010 במרץ 2915 שנים היי,יש לי היום SAMSUNG 2253BW בגודל 22" שהוא סביר כל עוד אני יושב בדיוק מולו (בעיקר בגובה) - ואז הצבעים ממש משתנים כל סנטימטר שאני מזיז את הראש...אני מחפש מסך שיתן לי צבעים אחידים בזווית ראיה שהיא לא רק 90 בדיוק (גם אופקי וגם אנכי).שימוש המסך הוא כללי וגם פוטושופ (הרבה שעות ביום מול המסך)רצוי גם מצב PIVOT לקרוא עמודי A4 על המסך.אני כנראה אחבר את שני המסכים במקביל, האם זה אומר שכדאי לי לקנות מסך 22" 1650X1050 (כמו הנוכחי)?תקציב 1500 - גמיש.תודה
פורסם 2010 במרץ 3015 שנים קיימים שני מסכים שמתאימים בדיוק לדרישות שלך (פאנל איכותי לצרכי עריכת גרפיקה, PIVOT ורזולוציה של 1680X1050):http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=720939http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=745659המסך של DELL זול יותר אך הוא אינו כולל חיבור HDMI שקיים במסך של LG. מעבר לכך, שני המסכים מכילים את אותו פאנל בדיוק ורצוי לקנות את הזול מביניהם.
פורסם 2010 באפריל 3015 שנים מחבר מישהו יודע מה מדיניות הפיקסלים המתים/תקועים של ה DELL 2209?האם יש בעייה לקנות אותו למרות שהוא יחסית ישן והבנתי שלא מיוצר יותר?
פורסם 2010 במאי 615 שנים אני קנתי אותו ופעמיים קבלתי אותו עם פיקסל שרוף ופעמיים שלחו אליי שליח שבא עם מסך חדש ולקח את הפגום.מסך שלישי שקבלתי היה תקין ומעולה ואני מרוצה ממנו עד היום.דוגרי באופן אישי אף פעם לא נתקלתי בשירות כזה טוב כמו של דל.
פורסם 2010 במאי 715 שנים רק כך בחשבון, שדל שולחת מסך מחודש תמורת חדש, גם אם קנית אותו רק אתמול. לכן כדאי לקנות בחנות, שתחליף לך את המסך בעצמה. אם אתה רוצה לדעת פרטים על אחריות, תתקשר לתמיכה של דל 1809-444-688. במקרה וישלחו אותך ל-support.dell תתעקש, כי שם לא תמצה כלום. ותזכור, שלפי תקנות הגנת הצרכן בית העסק חייב לאפשר לך לעיין בתעודת האחריות עוד לפני ביצוע הרכישה. המסך עצמו לדעתי הוא מצוין.
פורסם 2010 במאי 715 שנים מחבר תודה.אתה מכיר חנות שתחליף בעצמה? או שבודקת לפני המשלוח (או שאני אגיע אליהם לבדיקה) לפני המשלוח? (אזור ת"א)
פורסם 2010 במאי 715 שנים בפנדה בזמנו היו מבטיחים את זה. אייבורי החליפו מסך למישהו בפורום. אף אחד לא הסכים לפתוח את האריזה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.