עבור לתוכן

Packet loss = סיבה לתלונה?

Featured Replies

פורסם

אני כרגע ב-012 ובדקתי את השרתים שלהם וראיתי שבשרת אחד היה לי 8% Packet loss.

בשרת אחר 3%, ובעוד אחד 2%.

כדאי להתלונן?

פורסם

כן, כדאי להתלונן. PACKET LOSS מעיד על איכות תקשורת ירודה.

פורסם

בשביל בדיקת packet loss אתה צריך לבדוק את כל המסלול ולא רק את השרת של הספק אינטרנט כי הוא יעדיף לא לענות לך כי הוא עסוק מדי בדברים אחרים. הוא לרוב מגן על עצמו מפני הפצצות אז בטח יש שם איזה מגבלה על מספר הפינגים שהוא מחזיר.

מה שמעניין אותך הוא הpacketloss לשרת היעד הספציפי ואם הוא לא בסדר אז למי עוד בדרך יש packet loss. אם הספק שירות שלך מיצר packetloss אתה לרוב תראה את הpacketloss של הספק שירות שלך לאורך כל המסלול.

פורסם

תבדוק ראשית האם החומרה אצלך תקינה ב-100 אחוז,

וכן,

כדאי לבקש בדיקה ודיאגנוסטיקה מהספקית .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים