עבור לתוכן

עזרה|פינגים גבוהים . אינטרנט 10 מגה.

Featured Replies

פורסם

בס"ד,

אחר צהריים טובים לכולם ושבת שלום.

אני סובל זמן מה מהאינטרנט של בזק וגם מהספקית אינטרנט - בזק בנלאומי.

אוקיי , קצת פרטים:

מהירות : 10 מגה.

ראוטר : D-Link DSL-2650U.

כמות מחשבים: 2 - אחד מחובר לכבל ואחד לא.

דיברתי עם בזק בנוגע לכל הדברים הללו והנה התשובה שקיבלתי מהודעה שהפנתי לנציגה:

הודעה מס' 1:

"היי אביחי,

לפני הכל, צר לי על התחושה שנוצרה ואני אשמח לנסות ולשנות אותה.

האם בדקת מול בזק (חברת התשתית) שאכן בוצע השינוי?

במידה וכן,

שלח לי את שם המשתמש שלך בבזק בינלאומי ואני אבדוק מול התמיכה הטכנית הבכירה שלנו מה עוד ניתן לעשות."

עניתי לה. והבאתי לה את השם משתמש

הודעה מס' 2 :

"בוקר טוב אביחי,

העברתי את הפרטים לבדיקה מול התמיכה הטכנית הבכירה שלנו.

במידת הצורך אבקש ממך לשלוח לי פרטים ליצירת קשר בהמשך".

מירית

הודעה מס' 3:

"היי אביחי,

היוזר שלך מוגדר תקין ולכן אני זקוקה לפרטים הבאים:

שם מלא של בעל המנוי,

מספר טלפון לחזרה

ושעות נוחות ליצירת קשר על מנת שנוכל לבצע מולך כמה בדיקות מעמיקות".

מירית

טוב .. הגעתי להרגשה טובה שזה הולך להיפסק וקיבלתי "זבאנג" לפנים.

התקשרו מבזק בנלאומי ואמרו לי שהכול תקין והדבר היחידי שאני יכול לעשות זה או להמשיך ולהישאר ב10 מגה עם מה שיש..

או להוריד את המהירות ל8 או 5 ולהוסיף חבילת Gamer ..

ממש לא עוזר לי כרגע כי אני מעוניין להישאר ב10 מגה

אני לא מעוניין לדבר עם בזק יותר!! אני חד משמעית מסיים את ההיתחייבות / אומר לאמא שלי להיתנתק ועובר לחברה אחרת!

תמונה:

729984353.png

לסיכום:

מה עוד אני יכול לעשות כדי להוריד את הפינגים ולהנות ממה שאני רוצה?

פורסם
אומר לאמא שלי להיתנתק ועובר לחברה אחרת!

:xyxthumbs:

בנימה יותר רצינית: מה בדיוק אתה מצפה שנכתוב לך פה?

פורסם
  • מחבר

:xyxthumbs:

בנימה יותר רצינית: מה בדיוק אתה מצפה שנכתוב לך פה?

אולי קצת טיפים איך להוריד את הפינגים ?

אני יודע שפה זה לא פורום של ילדים אלא פורום של מקצועיים ואנשים שמבינים..

אז אני מצפה שתרשמו לי מה כדאי לי לעשות בנתיים עד שאני יעבור חברה..

פורסם

אל תצוטט תגובות מעליך.

אין דבר כזה "טיפים להוריד את הפינגים" כי זה בכלל לא בשליטה שלך. אם יש לך בעיית של latency מסיבה כלשהי מי שאמור לפתור את זה זה החברה שמספקת לך את החיבור לאותה נקודה.

פורסם

מעניין אותי לדעת, האם זה בשתי המחשבים ככה. ומה הפינג שאתה מקבל באתר בדיקה של בזק שאתה מחובר עם @1.

אפילו לא בדקת את זה.

תתחבר ל@1 ותבדוק את המהירות שלך ב147.235.246.92 ותראה מה הפינג שאתה מקבל שם ואז תחזור עם תשובה ונראה איך ממשיכים.

ולזה שאמר לבדוק דרך עזה. סתם ליידע אותך אנחנו לא מחוברים אליהם ישירות אלא ע"פ trace שעשיתי יוצא ש... זה יוצא מחיפה לגרמניה פרנקפורט ומשם לצרפת ואז לאיטליה ורק אז לעזה. וזאת הסיבה לפינגים האלה. זה לא הולך לפי מרחק אווירי.. :facepalm:

פורסם

אני עובד ב014 בזק בינלאומי ואולי אני אוכל לעזור לך

תן לי קצת פרטים

מה זה פינגים גבוהים אצלך ?

לאן יש לך פינגים גבוהים?

ביצעת tracert לשרת שאתה טוען לפינים גבוהים אם כן לאן ומה יצא בסוף?

שדיברת עם 014 אני מאמין שאמרו לך לשלוח צילומים של tracert ו backtrace

חשוב לי לדעת מה תוצאות הבדיקה

פורסם

לא הצעתי פיתרון רק שאלתי לגבי פירוט התקלה ואם באמת יש איזשהי תקלה

אז כן אפשר לעשות משהו ומאיפה אתה יודע מה תפקידי בחברה ומה אני יכול ומה אני לא יכול לעשות?

פורסם

יש כבר היסטוריה בפורום על בעיות כאילו ואני במקרה זוכר כי היתה לי בעיה דומה. הנה הבעיות האפשריות :

- בעית תשתית זמנית (כמו שהיתה לי) זה גם גרם לירידה במהירות אז זה לא נראה לי אותה בעיה. אפשר לזהות אותה כשעושים tracert והפינג לקפיצה הראשונה (לא כולל הrouter שלך ) גבוה. זה אומר שיש בעיה ברשת של בזק. אני התקשרתי אליהם כל יומיים והבעיה היתה גם אצל השכנים (ההורים של אשתי גרים 3 בניינים ממני) . באיזה שהיא נקודה הם כנראה טיפלו בה. זאת לא היתה בעיה של רעשים על הקו אלא בעית תשתית למעבר לרשת הIP ובגלל זה אין שום דרך לבדוק דבר כזה כי לבזק יש שליטה מלאה ברשת הזאת.

- בעיה במודם - היתה למישהו בעית פינגים בגלל המודם אז החליפו לו אותו

- בעיות בrouter קרו מקרים שהrouter גרם לבעיות

דברים שכדאי לבדוק - לבדוק בבזק את התשתית מול השרת שלהם (לרוב הספק שירות עושה את זה כדי לוודא אם הבעיה אצלו). חוץ מזה על תעשה את הבדיקות ברשת אל חוטית כי הוא מדיום מאוד רועש יחסית לכבלים.

דברים כאילו יכולים לקרות בגלל עומס אבל זה לא סביר שבארץ תקבל פינג כזה גבוה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים