עבור לתוכן

אני רוצה לציין לטובה! את שירות האחריות של DELL !

Featured Replies

פורסם

לפני שבועיים בערך התחיל לצוץ לי מדיי פעם לא משו קבוע פס שחור במסך 3008WFP פעם פעמיים ביום המסך נקנה לפני שנה וחצי בערך

מהחנות שקניתי שלחו לי את המסך לא יודע לאן ואחרי חמישה ימים הופ מסך חדש חדש לחלוטין באריזה חדשה בקרטון בניילונים!!! הינה דוגמא של הבעיה היא לא היתה קבוע והיתה נימשכת חמש דקות אחרי ההדלקה ואז נעלמת...

[attachment deleted by admin]

פורסם

גם אני קיבלתי שירות מעולה.

היית לי תקלה, התקשרתי לDELL, ותוך כמה ימים הגיע טכנאי/שליח של DELL והחליף לי לחדש.

פורסם

במחיר של מסך כזה זה היה עצוב אם הם לא היו מחליפים..

פורסם
  • מחבר

זה לא היה מפריע לי ,יותר ההיתי דואג לארגן מסך שדומה לו בנתונים כי היתרגלתי לתצוגה שלו הוא מאוד מאוד חד מדיויק בצבעים עם רזולוציה ממש גבוהה ושולחן עבודה נוח מאוד לא ניראה לי שקיים משו דומה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים