עבור לתוכן

חיבור מגבר של רמקולים שולחחניים לאוטו..

Featured Replies

פורסם

שלוםם

יש לי זוג רמקולים ובאס (2.1) רציתי לדעת עם אני יכול חבר את המערכת לאוטו..

זאת אומרת לדלג על השנאי המובנה של הרמקולים ולחב ראת המעגל לחיבור של האוטו..

אפשרי?

וולט או אמפר גבוהה מידיי?

,תודה!

  • תגובות 47
  • צפיות 6.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

חבל על הטרחה שלך, לרוב המגבר של הרמקולים מוזן מ220, וכל תהליך ההמרה וההסבה לרכב אינה כדאית.

אם אתה בכל זאת מעוניין להתקין מגבר ברכב - עדיף שתעשה זאת בדרך המקובלת..

כמו כן, אני לא יודע מה ההספק שהמגבר שלך מוציא, ועד כמה הוא יוכל ל"סחוב" את הרמקולים שברכב (אם אותם אתה רוצה להגביר כמובן)

פורסם

זה דווקא יכול להיות פשוט משזה נשמע,

אם זאת מערכת רמקולים מוגברת, ואם המערכת מוזנת מ-12V (עם שנאי חיצוני או פנימי, זה לא משנה), החיבור יהיה פשוט מאוד (וזאת בניגוד לרעיונות אחרים כמו הפעלת מגבר לרכב - בבית, או סאב לבית - ברכב).

פורסם
  • מחבר

אני יסביר את הרעיון..

ישש את הסאב ושתי הרמקולים..(של המערכת הביתית) תשכחחו משתי הרמקולים של המערכת הזאת.

אני לוקח את המעגגל שהוצאתי מהסאב.

יש שם מעגל חשמלי עעם יצאיאה לשתי הרמקוליים לסאב ולשנאי שנכנב אליו 220 וולט ויוצא ממנו 12 וולט.

עכשיו אני מעיף את השנאי הזה. ,

אני מכניס למעגל ישירות את החשמל של האוטו (הנקודה של המצית איפה שמטעינים גם פלאפוניים ).

מה שאני רוצה לדדעת עם זה יעבוד..

תודה!

:)

פורסם

העניין הוא שישירות מהמצית אתה תקבל מתח של 14.4 בזמן שהרכב מונע, השאלה האם המתח הזה הוא בתחום הטולרנס של המעגל, אחרת תצטרך מעגל מייצב ל-12V (גם, לא יותר מ-10 דקות עבודה עם מלחם ו-2 ידיים ימניות).

פורסם
  • מחבר

איך אני בודק עם הוא יכול לעמודד בזה ואיך אני בונה מעגל מייצב או באייזה מוצרי חשמל ייש את זה אני יקח משם..אולי בדי וי די?

פורסם

ליצב את המתח מהרכב לא תהיה הבעיה כאן...

קודם כל צריך לבדוק אם זה באמת עובד על 12V כי קשה לי להאמין שסאב עובד במתח כה נמוך, ועוד ביתי שאצלם קל יותר לתת מתח גבוה.

יכול להיות שבאמת הסאב עובד על 12V, יכול להיות שיש שם מעלה מתח.

מה ההספק של הרמקולים?

פורסם

פשוט תחבר דיודת זנר של 12v למעגל כניסת המתח, זה ישמור על המתח גם אם המתח יעלה ל14.4.

אין צורך במשהוא מסובך יותר מזה.

פורסם

אני לא חושב שזה רעיון טוב, דיודות זנר לא יחזיקו זרם גבוה.

פורסם

דיודת זנר אפילו לא קרובה כדי להעביר את האמפרז'

לדעתי? אפילו השנאי המקורי שיש לך לא מוציא 12V אלא יותר, שווה לבדוק, במידה וזה נכון - לא צריכה להיות בעיה עם זה.

קיימים בשוק מייצבים מוכנים אם אתה מוכן להשקיע,

השאלה שלי היא למה?

ההגברה של הרמקולים הללו (שאת הדגם אפילו לא אמרת), אני בספק עם העוצמה של ההגברה שלהם תעלה על העוצמה שהHU שלך מוציא.

אז, למה לא לחסוך את הכאב ראש?

אם מדובר בסיפוק עצמי, לא אמורה להיות לך בעיה כל עוד התנאים למעלה מתקיימים,

השאלה, מה גודל הרמקולים, והיכן תמקם אותם? אילו רכיבים יש לך ברכב עכשיו? ומה אתה רוצה לשפר?

פורסם

לדעתי? אפילו השנאי המקורי שיש לך לא מוציא 12V אלא יותר, שווה לבדוק, במידה וזה נכון - לא צריכה להיות בעיה עם זה.

קיימים בשוק מייצבים מוכנים אם אתה מוכן להשקיע,

+1

תבדוק מתח יציאה בשנאי תחת עומס עומס (כשהמערכת עובדת ומנגנת).

פורסם
  • מחבר

הקטע זה שאין לי כסף להשקיע..

האוטו בלי מגבר וברדיו שלו אין יציאה לסאב..

אז הרעיון הוא לחבר את המערכת הזאת לחיבורא של רמקולים וולהשתמש בסאב..

עכשיו אני רואה שעל השנאי בכלל כתוב 13.5AC ביציאה

זה משנה משו?

פורסם

א. התצורה שרצית לחבר את הרמקולים לא תעבוד (תצריך מנחת), חשבתי שלרדיו דיסק שלך יש יציאות RCA עבור מגבר אופציונאלי.

ב. 13.5V זה טוב, אבל זה זרם חילופין (AC), המצבר מספק זרם ישר (DC).

לאור הנתונים החדשים, תשכח מזה.

פורסם
  • מחבר

אוי אחחי למה אתה מבאס אותייי

מה יקרה עם אני יחבר פשווט את החוטים לחיבור של המצית וזהו?

פורסם

מה שיקרה זה שהפיוז של המצית ישרף (ולרוב זה פיוז משותף של הרדיו, ואולי תאורה פנימית וכו' - תלוי בסוג הרכב)

בקשר לסאב, קשה לי להאמין שהפנל שלך יסחב אותו במידה ותחבר אותו לאחד היציאות.

במידה ויש לך יציאת RCA, ולרוב הUH יש היום - תוכל בעתיד לקנות סאב, אך כיוון שאין לך מגבר - תוכל לקנות סאב עם מגבר מובנה.

ובכך לחבר RCA לסאב, וכבלים מהמצבר לסאב, ואת כבל הREMOTE .

בהצלחה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים