פורסם 2010 בינואר 215 שנים שלום רבאני שוקל לרכוש את המסך המומלץ של הפורום 2209WA DELL. ראיתי שהוא זמין ב SKYPC, COBRA PC ועוד חנויות. שמתי לב שבפנדה הם מדגישים שההאחריות היא של היבואן והם מתחייבים על אחריות לחודש על פיקסל שרוף. במקומות אחרים לא מצויין כמה זמן האחריות על פיקסל שרוף.השאלה היא מי נותן את האחריות בחנויות האחרות? האם אחריות של החנות ולא של היבואן הרשמי שווה פחות?
פורסם 2010 בינואר 215 שנים האחריות היא של היבואן.כל חנות עובדת עם יבואן שונה...פנדה במקרה הזה עובדת עם יעל פתרונות מחשוב.ראית אם עדיין כתוב באתר על החודש אחריות לפיקסל שרוף? כי אני יודע שהורידו את זה בעבר.רק קומץ חנויות נותנים אחריות לפיקסל אחד שרוף, מאחר שזה לא משהו שהיבואן נותן לו אחריות באופן רגיל, ולכן לא כל חנות מסוגלת להשיג את הדל הזה.ההבדל בין אחריות של חנות לבין אחריות של יבואן היא בסופו של דבר מי נותן לך את האחריות ומה הסיכוי שהם יעלמו מהמפה.הסיכוי שיבואן יפשוט רגל לעומת חנות קטנה, הרבה יותר קטן.כמו כן, ברגע שהמסך שלך לא מיוצר יותר, הסיכוי של היבואן לתת מענה טוב יותר, יותר גדול.
פורסם 2010 בינואר 215 שנים מחבר ראית אם עדיין כתוב באתר על החודש אחריות לפיקסל שרוף? כי אני יודע שהורידו את זה בעבר.צודק. הם הורידו את זה.בשורה התחתונה. ממי כדאי לקנות כדי לקבל את האחריות של היבואן ה"טוב"?
פורסם 2010 בינואר 215 שנים אני את שלי קניתי מאייבורי בזמנו, וכשהיתי צריך לקבל שירות, קיבלתי אותו עד הבית.
פורסם 2010 בינואר 215 שנים לפי סיפורים שנאמרו באתר, יעל פתרונות מחשוב, נותנת אחריות עד לבית...תמיד מומלץ להתקשר לפני הרכישה ולבדוק.GSK, אתה מוזמן להתקשר לפנדה ולראות אם הם עדיין יתנו לך אחריות לפיקסלים מתים...
פורסם 2010 בינואר 515 שנים מה הכוונה עד הבית? מי סיפק לך את האחריות?עד הבית זה עד הבית... הטכנאי הגיע הביתה והחליף מסך. ומי שסיפק את האחריות זה חברת "יעל פתרונות".
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.