שמעו אחים שלי אח שלי כמעט מרביץ לי עזזרו לי בבקשה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שמעו אחים שלי אח שלי כמעט מרביץ לי עזזרו לי בבקשה


Bar_B_q

Recommended Posts

שמעו יש לי רשת בבית של שתי מחשבים ואי די אסס אל שמחוברים בהאב עכשיו הכל עובד חלק איזה חודשים כבר נראה לי ופתאום אתמול אח שלי שואל אותי למה אין אני הלך לבדוק חשבתי MIRC דפוק(אח שלי כל היום על זה)ואני רואה אין לא באמת אינטטרנט ואין לו קישרור למודם(נתתי פינג למודם ואלי) ואין לו בכלל אני מסתכל על הכרטיס וראוה הנורה באמת לא דלוקה וגם בהאב היא לו דלוקה והחור בהאב טוב כי הכנסתי את שלי לשם והנורה דלקה

עכשיו מה יכולה להיות הבעיה? זה חוט של 20 מטר ובדקנו לכל אורכו הוא לא חתוך והוא טוב מאוד מה יכולה להיות הבעיה ? ההאב לא נראה לי זה יכול להיות הכרטיס שלו? או החוט כאילו מישהו עשה לנו את זה באופן פרטי את הצדדים של החוט אז?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קח את הכרטיס שלך שעובד ותרכיב אותו על המחשב של אחיך ותראה אם הבעיה נעלמת....אם כן כרטיס דפוק אם לא כבל דפוך...לך קנה חדש כולה 15 דולר!

ממממ תודה אחי אני הולך לנסות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואין לו בכלל אני מסתכל על הכרטיס וראוה הנורה באמת לא דלוקה וגם בהאב היא לו דלוקה והחור בהאב טוב כי הכנסתי את שלי לשם והנורה דלקה

אהם... איך ההאב? נהנה?

וקרה לי בדיוק אותו דבר, והבעיה היתה בכרטיס .. תחליף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחח לא הייתה בעיה אני לורח את הכרטיס שלי אליו לבדוק אם החוט דפוק או הכרטיס עושה ריסט למחשב כדי שהוא יזהה לבד את הכרטיס שלי והכל הסתדר כאילו פתאום נדלקה הנורה :saint:

חבל פשוט אני צריך לעשות ריסט בריא מדי פעם (איפה הכפתור שוב?) :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה הזו מוכרת ואם זה רילטק 8039 יש לי פתרון - תוריד מהאתר שלהם את ערכת הדרייברים ל OEM ואם יש לך ווינדוז ME, 2000 או איכס פי אז תריץ שם את ה setup. - זה יתקין דרייברי מערכת חדשים במקום הזבל ש update שם לך.

אח"כ הווינדוז יבקש את הדיסק להעתיק קבצי מערכת שיישום כתב במקום הקבצים שלו - תלחץ ביטול והתופעה תעבור.

:hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...