עבור לתוכן

GW GTX260 216sp GS ואוברקלוקינג

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

העיניין הוא שלא הרווחתי FPS כלל, אלא סך הכל 200 נקודות ב3DMARK05..משום מה תוצאת המעבד ירדה, למה זה?

אם כך, יש טעם בOC?

אני רואה אנשים שמוסיפים MHZ בודדים לליבה ולזכרון ומקבלים בוסט מטורף. למה אני לא רואה הבדל דומה?

100 MHZ תוספת.זה כמו איזה סטוק GTX280. רק שGTX280 מקבל 24K נקודות ב3DMARK05 בלי בעיה ואני לא \=

יש מצב שהמעבד מגביל אותי?

E5200 dualcore שהואץ ל3.5 GHZ...

פורסם

OC לכרטיס מסך הוא לא שולי... ב OC רציני ל GTX260 216 אפשר כן לגרד את הביצועים של ה 285 שרחוק רק ב-כ 20% מ GTX260...

יכול להיות שהתוצאה ירדה בגלל פריזים רגעיים מחוסר יציבות... נסה להוריד קצת ותבדוק שוב...

פורסם
  • מחבר

חוסר יציבות רגעי?

האממ..

אשמח מאוד אם תעזרו לי צעד צעד בOC. בעקרון אני יודע איך להוסיף MHZ לכל דבר ,איך לשמור שינוים, לבדוק טמפ' ולבדוק יציבות[אני פשוט מריץ פעם אחת 3DMARK או משחק כמה שעות במשחק כבד].

הסטוק שלי הוא 625 לליבה ו1100 לזכרון.מה להעלות ובכמה? נניח ויש חוסר יציבות, מה עושים?

אני יכול לסחוט הרבה מהכרטיס, הוא עדיין קר..אבל עיניין היציבות מדאיג אותי מאוד

כמו כן,כמה חשוב להוסיף לליבה וכמהחשוב להוסיף לזכרון? מה ההבדל?

מחוג הSHADER זז לבד ביחס לCORE.יש טעם לבטל את הקשר ביניהם ולבוע נתון עצמאי לSHADER?

פורסם

תפריד בן השניים... לרוב ה SHADER מגביל את הליבה... תמצא יציבות לכל דבר בנפרד...

פורסם
  • מחבר

כל דבר בנפרד?

לדוגמא אני מעלה לאט לאט לליבה עד שאני מגיע למצב של חוסר יציבות, נניח ב760MHZ לליבה, כשכל השאר בסטוק שלהם.

אז אני יורד קצת ונועל את הליבה על התדר האחרון שהיה יציב. אחרי זה אני ממשיך לSHADER ומעלה אותו גם עד לחוסר יציבות ואז מוריד, כשבסופו של דבר אני עושה את אותו הדבר עם הזכרון?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים