מסך למשחקים, סרטים ושימושי בסיסים עד 2000 ש"ח - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסך למשחקים, סרטים ושימושי בסיסים עד 2000 ש"ח


Guy950

Recommended Posts

שלום לכם חברים, עוד מעט אני מקבל את המשכורת שלי!

אם ייצא לי לנצל הפעם את המשכורת כמו שצריך אז אני מתכוון לקנות לעצמי מסך חדש למחשב ואת המסך הנוכחי להפוך למסך שני (מסך 19 אינץ' רחב) ואני רוצה כמובן לקנות מסך גדול.

השימושים העיקריים שלי הם בסיסים, כלומר הרבה , משחקים, (ואופיס) ואני במסך הרגיל רואה באיכות 720P (המסך הנוכחי מצליח להתמודד עם זה לא רע, זה לא HD אמיתי אבל זה מתקרב) ובמסך החדש אני מתכוון לראות גם 720P ומקווה להתחיל כבר לראות 1080P.

איזה מסך אתם חבריי רוצים להמליץ לי? אני רוצה לקנות מסך 24 אינץ' לפחות שיהיה מסך טוב עם צבעים נוחים, ויש לי עדיפות לסמסונג. אני לא ממש פאנבוי של סמסונג פשוט יש בבית מסכים שונים של וסמסונג (וBENQ וPROVIEW) והמסכים היחידים שאני מרוצה מהם הם רק של שאני לא יכול לקחת לעצמי. אבל תמליצו על כל חברה ומסך שאתם חושבים שיהיה מעולה :)

מה שכן האם פנאל TFT מושפע ממרחק? אני מניח את המסך על שולחן ומול השולחן אם יש אורחים אני מניח את הספה מול השולחן ואנחנו רואים דרך המסך מחשב לכן אני מעדיף גם שיהיה אפשר להטות את המסך כרצוני. מדובר במרחק של 1.5 מטר, לא יותר מזה.

מצטער שהפגזתי דרישות, יחסית לתקציב שלי אני יודע שאין לי כזה הרבה דרישות.

התקציב הוא 1500 ש"ח עם אפשרות להתגמש עד 2000 אבל מעדיף שלא לחרוג את ה1500 בהרבה.

תודה רבה, גיא.

עריכה:

בזמן שאני מחכה לתגובות התחלתי להסתכל קצת על המסך המפורסם 2209WA, הוא בהחלט מסך מדהים אבל מה שמפריע לי זה שהוא לא מסוגל לשדר FHD וגם שהוא 22 אינץ'.

בתור אחד שרגיל לעבוד עם מסך של 19 אינץ' ו20 אינץ' במחשב אחר, 22 יהיה גדול מאוד? אני פשוט רוצה לראות סרטים מהספה\מיטה שהם מטר וחצי מהשולחן. מה דעתכם על המסך הזה? ובאילו חנויות ניתן להזמינו בכלל?

מתוכננים מסכים יותר גדולים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...