קניתי מעבד חדש והוא התלכלך לי טיפה מהמשכה הטרמית בחלקו התחתון,זה בעיה? - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי מעבד חדש והוא התלכלך לי טיפה מהמשכה הטרמית בחלקו התחתון,זה בעיה?


liran8378

Recommended Posts

לא ציינת באיזו משחה מדובר. אם מדובר באחת המשחות ה"לבנות", אז באמת תנגב ויהיה בסדר. אם מדובר על משהו בסגנון SILVER, זה לא כזה פשוט. המשחות האלה מוליכות לא רק חום אלא גם זרם, ואפילו כמות קטנה יכולה להספיק כדי לקצר משהו רגיש כמו מעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ARCTIC SILVER לא מוליכה.

אה באמת?

Céramique is a high-density composite of thermally conductive aluminum oxide, boron nitride and zinc oxide sub-micrometer particles. It is not electrically conductive nor capacitive, which makes it a better choice than AS5 when there is a possibility that the thermal compound could come in contact with the pins of an integrated circuit.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראו, אני לא ניסיתי, אבל אני לא יודע באיזה תנאים אתם ניסיתם ועד כמה הניסוי תקף. הרי לכל חומר ש"אינו מוליך" יש דיאלקטריות מסויימת, וקיים מרחק מסויים עבורו מתח נתון יצליח "לקפוץ" בין המוליכים ודרך החומר הנתון. אף אחד לא דורש שהחומר הזה יוליך מספיק טוב כדי שתקבל קריאה בין מגעים במרחק סנטימטר אחד מהשני, מספיק שעבור המתח שמקבל המעבד "מרחק הקפיצה" הנ"ל יהיה גדול או שווה לחצי המילימטר שיש בין רגלי המגעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר על קשתות חשמליות?, הן לא נוצרות ב-5V.

בעקבות הדברים שלך בדקתי עכשיו על הטיפה שנשארה לי במזרק, AS5 מהווה נתק מוחלט במרחק של מילימטר בין המוליכים (התנגדות אין-סופית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...