פורסם 2009 באוקטובר 2016 שנים טוב תשמעו , לפני כמה זמן קניתי מחשב נייד שלהם שפיתח בעייה של שלג במסך לפעמים שהפך לכמעט תמיד והתקשרתי אליהם לאחריותץ כל פעם אני מגיע למוקד הודעות חדש שלהם שבא להחליך מזכירה אלקטרונית שמתנצלים ושואלים את הפרטים באותו הסדר ומבטיחים שיחזרו אלי מהמעבדה (לא ברור אם הם בכלל שולחים משהו) איך אני גורם להם לממש את האחריות והאם תועיל לי תביעה צרכנית כלשהיא אם הם יספיקו לגרור את זה עד אחרי שהאחריות תגמר? איך אפשר לנצח את השיטה המפגרת הזאת ששמים חברה חיצונית כדי להמנע מלתת שירות? אולי כדאי לתת להם פרטים של בן אדם אחר והם אולי יחזרו?למישהו יש נסיון עם זה?
פורסם 2009 באוקטובר 2116 שנים מחבר הקיצר הםקנו מקבלן כמה אנשי שירות במקום מזכירה ממוחשבת והם מסננים את כולם לא מציע לכם להסתמך על האחריות שלהם.
פורסם 2009 באוקטובר 2116 שנים ממי קנית את מחשב (חנות בארץ בחו"ל?) מתי? יש בידך חשבונית? יש לך תקנון או תעודת אחריות ?יש כללים משפטיים שונים להתמודד עם בעיות נותן שירות, בגדול זה אף פעם לא נחמד...פרט ואני אנסה לעזור.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.