פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים לפני פחות מחודש קניתי מKSP מסך 26 אינץ' מדגם SAMSUNG 260HD.הכל עבד בסדר גמור ללא שום בעיות, עד שאתמול הבחנתי בפס בצבע סגול, שרואים אותו בבירור על גבי רקע שחור, ואת הפס הזה רואים בכל מצב שמשתמשים במסך, בין אם בHDMI, DVI, מחשב טלביזיה או כל יציאה אחרת, הפס לא משתנה, מופיע באותו מקום, גם בשינוי רזולוציה.דיברתי עם KSP והם אמרו לי שהאחריות נופלת במקרים האלה על חיון, מה שדי מעצבן כי המסך פחות מחודש אצלי.השאלה שלי היא האם חיון עושים בעיות או שהם מייד יחליפו לי את המסך בחדש..?תודה לעונים.
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים למה שיעשו לך בעיות?חיון הם היבואנים אז הם גם אמורים לתת לך שירות במסגרת האחריות למוצר.
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים מחבר אני שואל בגלל שפעם הייתה לי בעייה של פיקסלים במסך T220 והם עשו לי בעיות ולא רצו להחליף.. אני יודע שפה זה משהו אחר בגלל שפיקסלים ופס לאורך המסך זה משהו אחר, אבל לך תדע.. הישראלים תמיד מנסים לתחמן ולחסוך.. בגלל זה אני מתכונן למאבק קשה בשבוע הבא מולם
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים אני עובד בחברה בגודל בינוני (כ250 עובדים) ויש לנו לא מעט מוצרים כאלו של חיון וכד' שיוצא לנו לשלווח פעם בכמה חודשים לתיקון עם כל מיני תקלות ואף פעם לא נתקלתי בבעיות מצד, במיוחד כאשר המוצר באחריות.
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים מחבר אחלה תודה לך.אז אתה אומר פשוט לדרוש במסגרת האחרית מסך חדש במקום, ללא שליחת המסך לבדיקה במעבדה?(הפס הסגול הזה מאוד ברור וכמו שאמרתי לא משנה באיזה SOURCE במסך בוחרים, הוא מופיע בכל מצב).
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים המסך בכל יקרה יצטרך להגיע אליהם כדי לקבוע אם הוא דורש החלפה או תיקון בהתאם לבעיה.
פורסם 2009 באוקטובר 1616 שנים מחבר אוקיי תודה על העזרה אני אגיע אליהם ביום ראשון עם תקווה לקבל מסך חדש.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.