איך להריץ service מסוים מספר פעמים? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך להריץ service מסוים מספר פעמים?


MasterDK

Recommended Posts

אני בונה שרת-לקוח, כאשר שניהם רצים בתור serviceים.

בתמונה האידיאלית שרת ירוץ כ service על גבי מחשב משלו

וכל לקוח ירוץ כ service על גבי מחשב משלו!

אבל אין לי תמונה אידיאלית ואין לי יכולת להביא 4 מחשבים בשביל בדיקות, לכן אני נאלץ להסתפק במחשב אחד, כאשר במקרה הזה אני יכול לבדוק ביצועים רק עם לקוח אחד כאשר גם השרת וגם הלקוח רצים על אותה מכונה. אבל ברצוני לבדוק ביצועים עם 2-3-4 לקוחות בו זמנית, שוב בפועל בשביל זה אני אצטרך 2-3-4 מחשבים נוספים שאין לי, לכן אני צריך להריץ 4 serviceים שהם בעצם אותו אחד (לדמות 4 לקוחות שונים).

השיטה היחידה שחשבתי עליה היא להתקין 4 מכונות וירטואליות אבל זה מעוד מעמיס על המערכת.

מקווה שהבנתם, ותודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא יכול להריץ אותו מספר פעמים, אתה יכול להריץ מספר עותקים שלו דרך svchost כמו שאתה אמור לעשות מלכתחילה במקרה ואתה צריך ששרות מסויים ירוץ בכמה עותקים. אתה בונה DLL שמכיל את כל הפונקציות של השרות שלך, ומעריץ svchost שטוען את הDLL כמה פעמים שאתה רוצה.

אם אתה רוצה להריץ exe שרץ כסרביס מספר פעמים(משהו שממש לא ממולץ) אתה צריך שהservice name והDisplay Name שלו יהיו שונים(אם אתה כותב אותם בVS פשוט תערוך את הapp.config כל פעם), כמו כן אתה יכול להשתמש בcmdletים כמו sc שמגיעים עם powershell בשביל לעשות את זה ידנית.

שוב זה מאוד לא ממולץ(מהסיבות הברורות שזה פשוט מכוער ואי אפשר לעקוב אחרי צורת עבודה כזאת), ואם בתצורה הסופית צריך שמספר עותקים של אותו סרביס ירוצו על אותה מכונה תעבוד עם svchost. כמובן שמה שעוד יותר ממולץ לעשות במקרה וצריך מספר עותקים של אותם פרצדורות זה סרביס יחיד שמריץ DLLים במספר עותקים כאשר כל DLL מייצג בסופו של דבר עותק נפרד, רציניות בד"כ עובדות ככה כי svchost מאוד כללי ומאוד לא יעיל ברוב המקרים.

אני גם מאוד ממליץ לך על בכלל לקרוא מה ההבדל בין service לאפליקציה רגילה, ובכלל לחשוב אם אפליקציית הfrontend שלך צריכה לרוץ בתור סרביס, כי ברוב המקרים היא לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...