עבור לתוכן

שאלה| המסך Dell 2209wa באייבורי שונה מהמסך הרגיל שבאתר הרשמי ?

Featured Replies

פורסם

התסתכלתי על התמונה של המסך Dell 2209WA באייבורי וראיתי שהוא שונה ממה שמוצג באתר השרמי של דל ישראל.

הנה:

אייבורי:

539563.JPG

ובאתר הרשמי של דל:

monitor-dell-2209wa-blk-overview1.jpg

תשימו לב שהמסך באייבורי הוא שונה !

יכול להיות שיש למסך הזה 2 גרסאות או משהו כזה ?

אם אני קונה את המסך הזה באייבורי זה בטוח יהיה כמו שכתוב באתר הרשמי של דל ?

כי מצאתי מלא דברים לא חופפים. כמו למשל שכתוב באתר של דל ישראל שזמן התגובה של המסך הזה הוא 5MS ובאייבורי כתוב 6MS.

קיצר למה זה ככה ?

עריכה: למה באתר הרשמי עשו את המסך הזה פעמיים ?

acb5tg7ff4uodchuhrip.jpg

פורסם

כתוב לך בענק שהתמונה היא להמחשה בלבד.

לך תדע מאיפה הם גירדו את התמונה הזאת..

והוא מופיע באתר שלהם "פעמיים" כי הוא קיים בשני צבעים.

פורסם

למה בכלל להתעסק עם IVORY ועם המחירים שלה?

כנס ללינק של הקנייה הקבוצתית...

פורסם
  • מחבר

אני לא יודע איך קונים בקנייה קבוצתית

פורסם

למה בכלל להתעסק עם IVORY ועם המחירים שלה?

כנס ללינק של הקנייה הקבוצתית...

מיסטר דנדן, לא כולם גרים בתל-אביב או\ו יש להם פין לסוע (שעתיים) עד באר-שבע לפנדה.

אבל כשיש את המסך הנ"ל ב-100 שקל פחות באייבורי מאשר IQPC הידועים בשירותם האיכותי,

שנינו יודעים שכל אדם שפוי, יקנה באייבורי, אתה שואל למה? ובכן, מסך מחשב כמעט ולא עושה בעיות, 100 ש"ח חסכון.

ואם להיות איתך אמיתי, גם מחשב בכללי לא נוטה לעשות בעיות אם למשתמש יש ראש על הכתפיים.

שוב, אייבורי\KSP משתינים אליך ועל "החנות" שלך, לכאורה, בקשת ומראים לך - בישראל תיהיה ישראלי.

מה שחשוב שהחנות תיהיה קרובה, בפריסה ארצית רחבה במיוחד (קרוב ל-20 סניפים) ומחירים ללא תחרות גם במחיר הפסד\שירות.

מה יש, תמיד להתסכל על החצי כוס הריקה ?

* אני אגב, נתקלתי עד עכשיו בשירות יוצא מן הכלל ב-KSP סניף אשדוד, ואייבורי סניף אשדוד.

במחשבים וציוד הקפי במשך שנים בשווי כולל של מעל 25K ש"ח.

פורסם

^^^

תגיד, אתה אדיוט?

בלינק של הקבוצתית יש הרבה מאוד חנויות במחירים שווים, ולא כל המחירים מעודכנים שם אז ניתן להכנס ללינק שיש שם ולהתעדכן במחיר עצמו...

ואם היה לך שכל, שכנראה שאיבדת אותו, היית יודע שמסכים של דל, שקונים מחנות שמביאה מיבואן רישמי, מקבלים אחריות במעבדה של היבואן הרישמי, כלומר בתל אביב או בהרצליה במקרה של דל.

אז פעם הבאה לפני שאתה פותח את הפה שלך, תלמד קצת תרבות דיון, ואם אתה לא יודע איך, אז תעוף מהפורום הזה.

פורסם

אז פעם הבאה לפני שאתה פותח את הפה שלך [...] אז תעוף מהפורום הזה.

ובכן' date=' סה"כ לא אמרתי אליך שום מילה רעה, בניגוד אליך ..שקצת נשמע כמו איום.

תלמד קצת תרבות דיון

פורסם

דנדן, אתה פשוט משהו :lol:

פורסם
  • מחבר

קיצר מה יכול כבר לקרות אם אני יקנה את המסך באייבורי ? זה לא חנות שטן. הם בני אדם שם.

אני לא מבין איפה הבעיה בלקנות באייבורי ? אם מתקלקל משהו הם מחליפים את המוצר אז איפה הבעיה ?

פורסם

במידה והם, מחליפים את המוצר מדובר בייבוא מקבילי, משמע שהמוצר יקבל שירות במעבדה שלהם.

במידה והמוצר מקבל באמת אחריות במעבדת היבואן, אין סיבה לא לקנות שם, חוץ מהאפשרות של החלפת 0 פיקסלים בשבוע הראשון, שאת זה תצטרך לבדוק מולם.

ושוב פעם, אם מדובר על אחריות במעבדת היבואן, משמע שהאחריות תתבצע בתל אביב או בהרצליה, ואז במקרה הזה אין סיבה לא לקנות בחנות זולה יותר.

פורסם

במסגרת ברור האחריות של אייבורי למסך 2209AW, שלחו לי את המייל הבא:

היי, בהמשך לשיחתנו:

האחריות היא של DELL ישראל לגבי מסך "22 LCD 2209WA DELL

בברכה,

דוריאן עמרני,

הזמנות ציוד הקפי

אייבורי מחשבים בע"מ.

טל.: 03-9166000

פקס: 03-9236953

www.ivory.co.il

פורסם

קניתי את המסך המדובר שבוע שעבר באייבורי מרוצה עד הגג. בקשר לפיקסל ראשון, אם אני לא טועה, שבוע. ובקשר לתמונה אז מקבלים את מה שראית באתר הרשמי. מומלץ בחום אחלה תמונה נוח לכוונן רמה אחרת לעומת מסכים אחרים באותו מחיר.

פורסם

רובין, הבירור הזה היה לפני שקנית את המסך דרך פנדה נכון?

פורסם

המייל של אייבורי נשלח אלי ב 20.08.09.

באותו הזמן היה המחיר באייבורי כ 1345 ש"ח.

כיום המחיר ירד ועומד על 1289 ש"ח, כולל הובלה הביתה ו 12 תשלומים בכרטיס אשראי.

אני קניתי ב 23.08.09 בקבוצתית של פנדה במחיר 1195 ש"ח, מזומן = שטרות ביד.

בברכה :)

פורסם

מיסטר דנדן, לא כולם גרים בתל-אביב או\ו יש להם פין לסוע (שעתיים) עד באר-שבע לפנדה.

אבל כשיש את המסך הנ"ל ב-100 שקל פחות באייבורי מאשר IQPC הידועים בשירותם האיכותי,

שנינו יודעים שכל אדם שפוי, יקנה באייבורי, אתה שואל למה? ובכן, מסך מחשב כמעט ולא עושה בעיות, 100 ש"ח חסכון.

ואם להיות איתך אמיתי, גם מחשב בכללי לא נוטה לעשות בעיות אם למשתמש יש ראש על הכתפיים.

שוב, אייבורי\KSP משתינים אליך ועל "החנות" שלך, לכאורה, בקשת ומראים לך - בישראל תיהיה ישראלי.

מה שחשוב שהחנות תיהיה קרובה, בפריסה ארצית רחבה במיוחד (קרוב ל-20 סניפים) ומחירים ללא תחרות גם במחיר הפסד\שירות.

מה יש, תמיד להתסכל על החצי כוס הריקה ?

* אני אגב, נתקלתי עד עכשיו בשירות יוצא מן הכלל ב-KSP סניף אשדוד, ואייבורי סניף אשדוד.

במחשבים וציוד הקפי במשך שנים בשווי כולל של מעל 25K ש"ח.

לך לפינה ותחשוב על מה שאמרת. :kopfpatsch:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים