פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים התסתכלתי על התמונה של המסך Dell 2209WA באייבורי וראיתי שהוא שונה ממה שמוצג באתר השרמי של דל ישראל. הנה: אייבורי: ובאתר הרשמי של דל: תשימו לב שהמסך באייבורי הוא שונה ! יכול להיות שיש למסך הזה 2 גרסאות או משהו כזה ? אם אני קונה את המסך הזה באייבורי זה בטוח יהיה כמו שכתוב באתר הרשמי של דל ? כי מצאתי מלא דברים לא חופפים. כמו למשל שכתוב באתר של דל ישראל שזמן התגובה של המסך הזה הוא 5MS ובאייבורי כתוב 6MS. קיצר למה זה ככה ? עריכה: למה באתר הרשמי עשו את המסך הזה פעמיים ?
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים כתוב לך בענק שהתמונה היא להמחשה בלבד.לך תדע מאיפה הם גירדו את התמונה הזאת..והוא מופיע באתר שלהם "פעמיים" כי הוא קיים בשני צבעים.
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים למה בכלל להתעסק עם IVORY ועם המחירים שלה?כנס ללינק של הקנייה הקבוצתית...מיסטר דנדן, לא כולם גרים בתל-אביב או\ו יש להם פין לסוע (שעתיים) עד באר-שבע לפנדה.אבל כשיש את המסך הנ"ל ב-100 שקל פחות באייבורי מאשר IQPC הידועים בשירותם האיכותי,שנינו יודעים שכל אדם שפוי, יקנה באייבורי, אתה שואל למה? ובכן, מסך מחשב כמעט ולא עושה בעיות, 100 ש"ח חסכון.ואם להיות איתך אמיתי, גם מחשב בכללי לא נוטה לעשות בעיות אם למשתמש יש ראש על הכתפיים.שוב, אייבורי\KSP משתינים אליך ועל "החנות" שלך, לכאורה, בקשת ומראים לך - בישראל תיהיה ישראלי.מה שחשוב שהחנות תיהיה קרובה, בפריסה ארצית רחבה במיוחד (קרוב ל-20 סניפים) ומחירים ללא תחרות גם במחיר הפסד\שירות.מה יש, תמיד להתסכל על החצי כוס הריקה ?* אני אגב, נתקלתי עד עכשיו בשירות יוצא מן הכלל ב-KSP סניף אשדוד, ואייבורי סניף אשדוד.במחשבים וציוד הקפי במשך שנים בשווי כולל של מעל 25K ש"ח.
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים ^^^ תגיד, אתה אדיוט?בלינק של הקבוצתית יש הרבה מאוד חנויות במחירים שווים, ולא כל המחירים מעודכנים שם אז ניתן להכנס ללינק שיש שם ולהתעדכן במחיר עצמו...ואם היה לך שכל, שכנראה שאיבדת אותו, היית יודע שמסכים של דל, שקונים מחנות שמביאה מיבואן רישמי, מקבלים אחריות במעבדה של היבואן הרישמי, כלומר בתל אביב או בהרצליה במקרה של דל.אז פעם הבאה לפני שאתה פותח את הפה שלך, תלמד קצת תרבות דיון, ואם אתה לא יודע איך, אז תעוף מהפורום הזה.
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים אז פעם הבאה לפני שאתה פותח את הפה שלך [...] אז תעוף מהפורום הזה.ובכן' date=' סה"כ לא אמרתי אליך שום מילה רעה, בניגוד אליך ..שקצת נשמע כמו איום. תלמד קצת תרבות דיון
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים מחבר קיצר מה יכול כבר לקרות אם אני יקנה את המסך באייבורי ? זה לא חנות שטן. הם בני אדם שם.אני לא מבין איפה הבעיה בלקנות באייבורי ? אם מתקלקל משהו הם מחליפים את המוצר אז איפה הבעיה ?
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים במידה והם, מחליפים את המוצר מדובר בייבוא מקבילי, משמע שהמוצר יקבל שירות במעבדה שלהם.במידה והמוצר מקבל באמת אחריות במעבדת היבואן, אין סיבה לא לקנות שם, חוץ מהאפשרות של החלפת 0 פיקסלים בשבוע הראשון, שאת זה תצטרך לבדוק מולם.ושוב פעם, אם מדובר על אחריות במעבדת היבואן, משמע שהאחריות תתבצע בתל אביב או בהרצליה, ואז במקרה הזה אין סיבה לא לקנות בחנות זולה יותר.
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים במסגרת ברור האחריות של אייבורי למסך 2209AW, שלחו לי את המייל הבא: היי, בהמשך לשיחתנו:האחריות היא של DELL ישראל לגבי מסך "22 LCD 2209WA DELLבברכה,דוריאן עמרני,הזמנות ציוד הקפיאייבורי מחשבים בע"מ.טל.: 03-9166000פקס: 03-9236953www.ivory.co.il
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים קניתי את המסך המדובר שבוע שעבר באייבורי מרוצה עד הגג. בקשר לפיקסל ראשון, אם אני לא טועה, שבוע. ובקשר לתמונה אז מקבלים את מה שראית באתר הרשמי. מומלץ בחום אחלה תמונה נוח לכוונן רמה אחרת לעומת מסכים אחרים באותו מחיר.
פורסם 2009 בספטמבר 616 שנים המייל של אייבורי נשלח אלי ב 20.08.09. באותו הזמן היה המחיר באייבורי כ 1345 ש"ח. כיום המחיר ירד ועומד על 1289 ש"ח, כולל הובלה הביתה ו 12 תשלומים בכרטיס אשראי. אני קניתי ב 23.08.09 בקבוצתית של פנדה במחיר 1195 ש"ח, מזומן = שטרות ביד. בברכה
פורסם 2009 בספטמבר 716 שנים מיסטר דנדן, לא כולם גרים בתל-אביב או\ו יש להם פין לסוע (שעתיים) עד באר-שבע לפנדה. אבל כשיש את המסך הנ"ל ב-100 שקל פחות באייבורי מאשר IQPC הידועים בשירותם האיכותי, שנינו יודעים שכל אדם שפוי, יקנה באייבורי, אתה שואל למה? ובכן, מסך מחשב כמעט ולא עושה בעיות, 100 ש"ח חסכון. ואם להיות איתך אמיתי, גם מחשב בכללי לא נוטה לעשות בעיות אם למשתמש יש ראש על הכתפיים. שוב, אייבורי\KSP משתינים אליך ועל "החנות" שלך, לכאורה, בקשת ומראים לך - בישראל תיהיה ישראלי. מה שחשוב שהחנות תיהיה קרובה, בפריסה ארצית רחבה במיוחד (קרוב ל-20 סניפים) ומחירים ללא תחרות גם במחיר הפסד\שירות. מה יש, תמיד להתסכל על החצי כוס הריקה ? * אני אגב, נתקלתי עד עכשיו בשירות יוצא מן הכלל ב-KSP סניף אשדוד, ואייבורי סניף אשדוד. במחשבים וציוד הקפי במשך שנים בשווי כולל של מעל 25K ש"ח. לך לפינה ותחשוב על מה שאמרת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.