זקוק לדיסקיות חיתוך איכותיות לדרמל, מבקש המלצות. - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק לדיסקיות חיתוך איכותיות לדרמל, מבקש המלצות.


nahum8

Recommended Posts

בקרוב מאוד אני מתחיל מוד למחשב ולרמקולים שלי.

בקשר למחשב, אני צריך לדיסקיות חיתוך איכותיות ולא הפשוטות שמגיעות עם הדרמל עצמו.

אני יודע שיש דיסקיות חיתוך מיהלום, אבל הן יקרות מידי בשבילי, היות ואני קונה כמה יחידות.

בקשר לרמקולים, אני בונה תיבה אחת ל2 וופרים 8'' מבית ROTTWEILER - (חברה לא מוכרת-מיוצר בארה''ב-אבל וופרים מעולים! באס עמוק מאוד ונקי לחלוטין!)

בכל אופן, אני צריך דסקיות לעץ/MDF כמה שיותר איכותיות, ושלא יישברו לי כל 4 דקות כמו הדסקיות הפשוטות.

אם זה לא קשור לפורום הזה, אבקש להעביר, עמכם הסליחה :]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ללא ספק יהיה עדיף לעבוד עם ג'גסו, דסקיות זה פתרון גרוע לבעיה שלך

כמו כן, הייתי אם כבר מנסה לעשות משהו די פשוט,

ליצור מעיין מוביל מעגלי לדרמל (למרות שיש מתקן כזה, עבורך זה אולי יפתור את הבעיה)

אתה צריך ליצור מעיין מחוגה, כאשר הצד שזז הוא יהיה הדרמל, תוכל לעשות זאת בעזרת חוט או קרש (מומלץ יותר), ולהשתמש בכרסם ייעודי לעץ ולא בדסקיות חיתוך שלא מתאימה לעץ

אם בכל זאת חשקה נפשך בדסקיות טובות - אין תחליף לדסקיות הפיבר של דרמל שעולות כ10 ליח', מחזיקות המון זמן, ומאוד קשה לשבור אותם (גם בכוח).

שבוע טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרמל לבניית רמקול?!

זה בערך כמו לחתוך אבטיח עם הציפורניים.

בתור אחד שעבד בנגרייה כמה חודשים טובים, תן לי להגיד לך משהו. אם אתה רוצה חיתוכים נקיים, יש לך רק ברירה אחת. ללכת לנגריה ולתת להם שיחתכו לך על הקרייזיק. החיתוכים שם הם הכי ישרים שאפשר לעשות, וזה לא יעלה הרבה. אם תביא להם את החומר ורק תבקש לחתוך למידות אין סיבה שזה יעלה יותר מכמה עשרות שקלים (בתנאי שאתה צריך לא יותר מאיזה כמה דקות עבודה שלהם). זה עדיף בהרבה מאשר לקנות כלים מתאימים בשביל זה. גם אם תחליט שתרצה להשתמשב במסור אנכי בבית. אם אין לך אז תצטרך להוציא לפחות 200 שקלים (מכשיר חרא, עם להבים נורמאליים - מכשיר טוב יעלה 500 שקלים לפחות). אם יש לך, עדיין קח בחשבון שגם אם תשים מוביל (קרש/ברזל שינחה את המסור) זה עדיין לא יהיה חלק כמו מה שעושים על הקרייזיק.

עכשיו נעבור לחורים העגולים. הכי גדול שעושים עם מקדח כוס זה משהו כמו 100מ"מ, וגם זה עושים בדר"כ על דיקט/מיזונית כאשר מכינים מקום לצנרת. במקסימום עושים את זה על חתיכת סנדוויץ'. לעשות את זה על פלטת MDF צריך מקדחה עם הרבה בשר (כח), וגם אז אתה תשרוף את הקצוות, תשקיע הרבה זמן וכח, וייצא לך לא ממש נקי.

חורים עגולים לאלמנטים עושים עם רוטר. לקמצנים יש טרימר (palm- למעשה), הוא דומה מאוד אך חלש פי 2-5 תלוי בדגמים המושווים. גם אלו כלים של כמה מאות שקלים מינימום, אז תצטרך לבקש מחבר/לשכור כלי/ללכת לנגר (אלא אם יש לך בבית ואז הרווחת, אך זה לא כלי נפוץ במיוחד בבתים).

כל פיתרון אחר יניב תוצאות סוג ב'. האם זה מתאים לך או לא? זה החלטה שלך בלבד. אני מדבר מניסיון שלי, גם לי יש בבית מסור אנכי איכותי של בוש עם להבים טובים, ועדיין כשאני צריך לחתוך משהו כך שייצא חיתוך נקי באמת, אני קופץ לנגריה. לפני שהייתי עובד שם, היו לוקחים גג 10-20 שקל בשביל לחתוך לי חתיכה שאני מביא מהבית, אין סיבה שזה יעלה גם לך יותר מכמה עשרות שקלים (100 גג לשתי חתיכות שיתאימו בול לגודל).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

אין לי בעיה ללכת לנגר, למעשה לדוד שלי יש נגרייה, אבל אתם יודעים...אני רוצה לעשות -לבד-HOMEMADE.

בקשר לכלים, זאת גם לא בעיה כרגע...אני יכול להשיג כל דבר אפשרי, וזה גם מדוד שלי הנגר.

ובגדול, השאלה גם נגעה למארז מחשב, אילו דיסקיות מתאימות לאלומיניום או ברזל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...