המלצה למלחם - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למלחם


Alexkmr

Recommended Posts

אני קצת לא מבין בתחום.

לכן אני מבקש המלצה למלחם טוב, חזק, שיחייה הרבה זמן.

עד 250-300 ש"ח.

למטרת תיקון דברים, ובנייה:מגברים(אוזניות) פשוטים ואחרכך להתקדם לעט לעט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה אוהב אקדח, אז אין על ההאקו 981

אם אתה אוהב ישר, אז ה980 הוא מעולה.

היתרונות שלהם, יש לחצן בוסטר מובנה שמאיץ אץ ההתחממות של המלחם ועוזר בהלחמות גדולות וענקיות (רגליים של היצינג לדוגמא)

והראשים יחסית זולים - כ40 ש"ח לראש. יש כ4 ראשים שמביאים לארץ, דק מאוד לSMT, רגיל, רגיל מרובע, ועבה

ויש לו גוף חימום קרמי.

אם אתה רוצה יותר מגוון של ראשים תעלה את התקציב לכיוון ה700 -600 ואז אתה יכול להכניס תחנת הלחמה אנלוגית שתתן לך ים של אופציות לראשים ובדרך כלל גם אופציה לשליטה מדוייקת על טמפרטורה קבועה. והראשים יותר זולים 20 - 40 שקל

בתקציבים גבוהים יותר יש תחנות הלחמה יותר יקרות שבהם הגוף חימום הוא חלק מהראש, ואז המחירים שך הראשים הם לכיוון ה100 שקלים - היתרון שהחום תאורתית יציב ומדוייק יותר, והחיסרון שאם הלך ראש אז רכלת אותה ב100 שקל ולא 20-40 שקל

לי יש את ההאקו 981, מגיל 16 בערך ורק לפני שנה החלפתי לו ראש היום אני עוד מעט בת 23, והוא עובד ועבד כמעט 24/7.. תחשב לבד כמה הוא נטחן..

והוא מעולה! לא מזמן קניתי לו ראש לSMT כדי להלחים את האקסלרומטר והוא הפתיע אותי בדיוק של החום ובנוחות העבודה.

ואם אתה רוצה לשמור על המלחם ולהקל על ההלחמות, תעבוד עם מנקה שנראה כמו ברזלית, (כתבתי כאן מדריך איך לבנות כזה בגרושים אין טעם לקנות), ועם פלקס שלא מחמצן יש אחד גדול שנראה כמו משחה לבנה בעלות של 8-9 שקל אצל סימן טוב. באריזה ענקית. או אצל הפרסי ב10 שקלים, אבל הוא מחמצן ובא באריזה פיצית.

אם אתה קונה מלחם של האקו תקנה אצל הפרסי, כי ברוב החנויות האחרות גם האמינות יש כל מיני חיקויים סינים שנראים ממש בול אותו דבר אבל ולא כדאי לקחת סיכון בשביל עוד כמה גרושים. כי אז לא יהיה לך ראשים או חלפים ולך חפש מה שנקרא..

לגבי סטנד, אני קניתי אצל סימן טוב, סטנד לא מקורי שבהתחלה נראה לי מוזר ולא שיגרתי, ועלה כולה 18 שקל, אבל הסטנד הזה גאוני כי הוא מצופה בשיכבה של צמר ירוק מבודד מחום, כך שאם בטעות נגעת עם היד בסטנד בחלק החם לא תקבל כוויה ואתה יכול גם לפרק את הסטנד למקרה שאתה רוצה להכניס אותו לארגז כלים או סתם להתנייד.

חוץ מזה, אם אתה או בשטח, לך על מלחם על גז. יש כאלה עם הצתה פיאזו אלקטרית שהם מעולים כי אז לא נגמרת לך האבן והם לא יקרים כל כך ואפילו נכנסים בתקציב שלך אם אני לא טועה. וברובם יש אופציה לעבודה כמו מבער.

רק קח בחשבון שאם אתה עובד על חום גבוה איתם הם יטחנו לך ראשים בקצב..

ענבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חייב להודות שאני בשוק מרצינות התגובה שלך... :xyxthumbs:

ועוד יותר שבחורה מתעסקת עם הלחמות... WOW כל הכבוד... :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap:

ועל הדרך שאלה מי זה הפרסי?? סימן טוב זה זה שבניצב להר ציון נראה לי וולפסון נכון? אבל פרסי מי זה אריסטו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על הפידבק, זה תמיד משמח אותי :)

לגבי מי זה הפרסי, זה פשוט החנות "בית האקו"

אם מגיעים מכיוון התחנה המרכזית ואז פונים שמאלה בשדרות הרציון אז אחרי החנות רהיטים שבפינה אתה סופר 4-5 חנויות (קצת אחרי בלצר) ואז אתה רואה חנות עם חלון ראווה מלא בכל טוב המלחמים והציוד מדידה. זה זה. שתכנס תראה מוכר פרסי, ואם לא כנראה שזה הבן שלו.. אבל קשה לפספס.

סימן טוב יושב בוולפסון פינת שדרות הר ציון, צריך קצת להכנס לתוך וולפסון (מהצד שפונה יותר לכיון התחנה המרכזית) ללכת 4-5 בתים ואז מגיעם לחנות עם דלתות ברזל חומות, זה שם.

ענבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי.. אוקיי תודה אף פעם נכנסתי עליו את האמת... רק בסימן טוב הייתי כמה פעמים ובחנות הראשונה איך שפונים מלוונסקי ליד חנות הרהיטים.

נ.ב בחורה שמתעסקת בהחלמות ועוד עובדת על UNIX.. :jump1: אני בהלם.... :xyxthumbs: ככה צריכה להיות כל בחורה ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח תודה על המחמאות [יש לי חבר] [אבל תמיד טוב לעשות גיבויים למקרה ו..]

לגבי המלחם

הרצתי גיגולון ובתוצאת חיפוש הראשונה מראים שהמחיר נע סביב ה50$, אני לא מכירה את האתר כדי לדעת אם הזול או יקר, אבל אני קניתי את המלחם שלי בזמנו במחיר של 170 שקל, ולא מזמן מישהו קנה קאן את ה981 ב210 שקל אם אני זוכרת נכון..

http://www.tequipment.net/Hakko980.html

למיטב זכרוני הגרסא הישרה שלו עולה טיפה יותר יקר בארץ מהגרסא בצורת אקדח, אין הסבר מדעי למה.

לדעתי תבוא עם 350 שקל ותחזור עם עודף, לדעתי המחיר היקר שלו צריך להיות גג 270 שקל בלחץ 300, והמחיר הראלי שלו צריך להיות יותר לכיוון ה230-250 גג.

וטיפ חשוב לגבי הפרסי תתמקח!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתרחק ממלחמים זולים. לנו בבית הספק קנו זולים (ניראה לי של 30W או 40W), לרובנו הראשים שינו צורה מהחום :lol: רוב המלחמים הזולים בארץ הם זבל נוראי. האחרים שמישים אבל לא יותר מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול בתקציב שלך לגרד האקו 936 משומשת או את ה-Weller WTCP (להאקו כנראה שתצטרך להוסיף). אני חובב של ההאקו 936 שלמרות המחיר הסביר מאוד נוח, אמין, ובעל מגוון רחב של ראשים וחלקי חילוף.

יש גם חיקויים זולים של האקו שחלקם דיי מוצלחים. הם אפילו מאפשרים להשתמש בחלקי חילוף מקוריים של האקו. חיפוש בגוגל יעזור לך לבחור את הטובים יותר.

בנוגע להספק, 30 וואט זה מספיק לרוב העבודות שתצטרך. אני עבדתי עד לפני כשנה עם מלחם 25W של ZICO (שעלה לי 60 שקלים). הוא היה בעל נוחות בסיסית ביותר, אבל היו לו ראשים שנכרו במשהו כמו 10-15 שקל לראש, ולרוב הדברים הוא עשה את העבודה. כיום אני עובד עם תחנה קצת רצינית שגם חזקה פי 3, וזה מורגש, אבל ממש לא שווה את הכסף אם אתה מלחים דיי מעט.

לדעתי באמת שכדאי ללכת על תחנת הלחמה, ולא על מלחם. אומנם הן יקרות פי 2, אבל הם נוחות הרבה יותר. אם אתה רק רוצה ללמוד קצת להלחים, אולי כדאי להתחיל מאיזה מלחם בסיסי של כמה עשרות שקלים ואז בעוד כמה חודשים אם תראה שאתה עדיין מלחים לא מעט אז תשקיע בתחנה בסיסית (אנאלוגית).

כמובן שזו רק דעתי, ויש גם הרבה אנשים (כמו i-pink) שכנראה שחושבים אחרת.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עובד עם מלחמים מגיל 8-9 בערך כיום אני בן 27 היה לי את הזבל הסיני היה לי WELLER פשוט עד שנבר הבורג של החלפת הראש כיום אני עובד עם האקו 981 כמו ש IPINK המליצה כבר 5 שנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאן נעלמת??

נו, מה קנית, אני סקרנית..

תעדכן לפחות..

היי

לא נעלמתי לשום מקום.

עוד לא יצאה לי ללכת לקנות, מפאת חוסר בכסף.

לאחר שחבר שלי החזיר לי את ה400 שקל שהוא היה חייב לי.

אני השבוע ילך לקנות את המלחם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...